Aslıhan gül
Aslıhan gül

nihalin üvey annesi sayılırım diyor, iyide zaten öylesin ne kadar dışlanmışsın ki bunu bile söyleyemiyorsun ah be queen

8 saniye önce
Zehra Pes
Zehra Pes

Hani peyker apartman dairesinde ev kiralamıstı. Şuan lüks rezidans gibi biyerde oturuyor ee ne zaman taşındı benmi kaçırdım yoksa

Dakika önce
Hayel Ozyurekli
Hayel Ozyurekli

Elifin küpeleri koktu artık hiç degismiyo😀

2 dakika önce
İrem Cebeci
İrem Cebeci

Behlül o evden nasıl çıktı ?

7 dakika önce
Sena Nur
Sena Nur

Bu bölümden sonra Adnan'da, Bihter'le neden barıştım düşünceleri

9 dakika önce
Beyza
Beyza

1:42:36 Adnanın ‘’bu akşam dolunay var, yeni evin terasından izlemeye bayılıcaksın ‘’ dedikten sonra Nihal’in boşluğa dalıp Behlülle ilk gecelerini ve beraber dolunayı seyrettiklerini hatırlayıp üzülmesi...

9 dakika önce
Beyza
Beyza

Adnan’ın ‘’kendimi şu ağaç kadar şanslı hissediyorum, canlıyım bi kere’’ dediğinde aslında Bihtere vurgu yapması... Ahh ahhh

12 dakika önce
Meprogamer 162
Meprogamer 162

🤮🤮🤮🤮🤮

12 dakika önce
ECE AYSAL
ECE AYSAL

Olan Bihter'e oldu... :(

12 dakika önce
Gizemli Oyuncu
Gizemli Oyuncu

Aman ağzımızın tadı kaçmasın ednan bey

13 dakika önce
Beyza
Beyza

O aynayı ve tabloyu almamalarının asıl nedeni Bihteri ve Behlülü sonsuza kadar o eve hapsetmekti...

13 dakika önce
im a wild child
im a wild child

Eve firdevs gelince keşke polis gelseydi dedim

14 dakika önce
zehra hanım
zehra hanım

Korkak zaten Behlül iyi yaptı aldırdı bebegi

15 dakika önce
BÜŞRA YILDIRIM
BÜŞRA YILDIRIM

Deli cesaret valla 😀😀😀

15 dakika önce
Samir Bayramov
Samir Bayramov

Nihalin yüzünü görünce yureyim bulanıyor

16 dakika önce
Tugba Kayadibi
Tugba Kayadibi

Bu matmazele neden hep aynı repliği vermişler yaaa ben bi mutfağa bakıp geleyim 😂😂😂😂

16 dakika önce
Meltem Meltem
Meltem Meltem

22:05 bihteri degil de fatmagülü izledim sanki🙄

17 dakika önce
Tuğba Yıldız
Tuğba Yıldız

Bihter'in kazağına yapılan yorumlar için geldim.

18 dakika önce
Beyza
Beyza

Her şey farklı olabilirdi...

18 dakika önce
Esin Saran
Esin Saran

Böyle bir şey aynı evde bu kadar geç mi farkedilir, film işte.

21 dakika önce
FYTMASTERS55
FYTMASTERS55

Kapak fotoğrafı pek masum değil gibi

21 dakika önce
Dilana Bekir
Dilana Bekir

Sesi nerde bunun ? Tüm videoların sesi yarısının var yarısının yoooook

24 dakika önce
Gizli Mode
Gizli Mode

Daha iyisi yok olama da. NET.

26 dakika önce
FATMA SARITAŞ
FATMA SARITAŞ

Hala bu odadan Behlül nasıl çıktı çok merak ediyorum

28 dakika önce
Beyza
Beyza

Adnan biraz erken uyandın sanki kanka duruma 😂

29 dakika önce
Beyza
Beyza

Tango sahnesinde Behlülle Bihterin arasında bir şey olduğunu anlamayan Adnan Bey Beşirin iki lafıyla inanıyor vay bee

29 dakika önce
Beyza
Beyza

Ah Behlül ne gözünü alabildin ne göze alabildin...

31 dakika önce
Stratejisizsiniz
Stratejisizsiniz

985bine şimdi apartman dairesi alınıyor anca, zamanında ihaleye giriliyormuş

34 dakika önce
Seda SİVİŞ
Seda SİVİŞ

Matmazel gerçekten şaka mısın gece klubüne o elbise giyilir mi 😂

34 dakika önce
Meltem Meltem
Meltem Meltem

Sen de bi banyo yapsaydın ednan bey üzerini degişince temizlenmiş olmuyorsun..

37 dakika önce
Gözde Nisan
Gözde Nisan

Nihal hayatımda gördüğüm en büyük nankörsün ve cahilsin. Gerçek hayatta da vardır böylesi.

38 dakika önce
Beyza
Beyza

Aşk insanı nasıl eritir canlı kanlı örneğisin Bihterim...

39 dakika önce
Tugba Eryurt
Tugba Eryurt

Allah için yalının hakkını veriyorlar 7/24 yalıdalar 🤭😜

40 dakika önce
Nusabe Huseynova
Nusabe Huseynova

Behlul kaybolmuş i kadar tatli ne peki?

44 dakika önce
H R
H R

Bihter ve Firdevs sahneleri dizinin diğer tüm sahnelerinden daha güzel.

45 dakika önce
Halil Yılmaz
Halil Yılmaz

Niye aldırıyorsun bebekği salkamısım

48 dakika önce
h yaren
h yaren

diziyi izlerken en büyük zevkiniz ne? benimki birisi birine laf sokunca ya da faka basınca ekrana doğru kapak yapmak ahahahshshsh

49 dakika önce
Halil Yılmaz
Halil Yılmaz

Niye yaptın ki

49 dakika önce
Nusabe Huseynova
Nusabe Huseynova

bu qeder sevirdin niye mahv etdin Bihderin hayatin

51 dakika önce
Beyza
Beyza

Noldu Behlül bir zamanlar ‘’Yanıyorum ama acıyı hissetmiyorum, elimi ateşe uzatıyorum’’ diye şov yapıyodun

51 dakika önce
Halil Yılmaz
Halil Yılmaz

Hoo canıma deysi

52 dakika önce
Beyza
Beyza

Of en ağır sahnelerden biri bu diğeri de Behlülün Bihtere ‘’Sen gerçekten Firdevs Hanımın kızıymışsın’’ dediği sahne...

52 dakika önce
Elif Arslan
Elif Arslan

10:30 bi kere bu varoş sırma altın sarılı nevresim için kadroya teessüflerimi sunuyorum. Behlül de göyya masum görünecek diye büzüşmiş iyicene:)

53 dakika önce
Beyza
Beyza

4:58 Behlülün ‘’Hâlâ benden umudun olduğuna inanamıyorum’’ dediği anda bile Bihterin karnında Behlülün çocuğunun olması...

54 dakika önce
Nusabe Huseynova
Nusabe Huseynova

Adnan evledendikden sonra Behlul ayri evde qalmaliydi butun gun bir yerdediler.

54 dakika önce
Beyza
Beyza

Sana söyleyeceğim her şeyi meyılda söyledim

56 dakika önce
Hülya Borhan Sarıkavak
Hülya Borhan Sarıkavak

Eşler arasında yaş farkı çok olmamalı derken bunu kastediyoruz...

Saatler önce
Asik Nail
Asik Nail

bakim dustu mu atesin

Saatler önce
serkan soydere
serkan soydere

Bihter ziyagil ölümsüzdürr

Saatler önce
Nusabe Huseynova
Nusabe Huseynova

arada Cemile de nasiblendi. 🙄

Saatler önce
Dilek Aydoğdu
Dilek Aydoğdu

Bi üstteki videoda Emir Nihal'e vurdu yazıyodu bu resmi görünce Feriha burda Bihter'in yanında ne geziyo dedim.??? Meğerse karıştırmışım... Pardon hata oldu ya, Emir Feriha'ya olacaktı...

Saatler önce
Kıymet Yılmaz
Kıymet Yılmaz

Müstakbel haznedar çifti olarak mı ay Nihal 🤣🤣

Saatler önce
Gamze Hüner
Gamze Hüner

Tek akıllı insan bülent bu dizide

Saatler önce
Hülya Borhan Sarıkavak
Hülya Borhan Sarıkavak

Aşk değil tutku

Saatler önce
Esra Alıcıoğlu
Esra Alıcıoğlu

Dizinin yarısını sessiz sinema izler gibi izledik.Bu gidişle ağız okuma uzmani olacağım.Bunu bir çözümü yok mu? Bu ne böyle???????

Saatler önce
Süleyman UYANIK
Süleyman UYANIK

bülent'in nihal'den daha olgun olduğu gerçeği..

Saatler önce
Cevriye Karapinar
Cevriye Karapinar

Bencede bu dizideki en sinsi kişi matmazel

Saatler önce
Nusabe Huseynova
Nusabe Huseynova

Behlul kadinin hayatin mahv etdin birde soruyor nerde sana ne?

Saatler önce
Sevim Çakır
Sevim Çakır

bu dekorasyoncu kimse mor yatak odası delisi

Saatler önce
d d
d d

adnanın nihale git daveti iptal et demesi çok saçmaydı kendi halletmeliydi karısıyla problemleri var sonuçta ilk defa nihale hak verdim ailesi gibi görüyor nihal mutfak takımını

Saatler önce
Erkan Karadag
Erkan Karadag

Sıfır Alfa Romeo almakta nasıl bişey acaba

Saatler önce
Gül Yusuf
Gül Yusuf

Sen bu gazeteyi saklarsinda 😏

Saatler önce
Nur Kazan
Nur Kazan

Ayna kırıldı uğursuzluk 😂

Saatler önce
ecem y
ecem y

alternatif son : o cd içindeki filmi bihter düğün günü herkes içinde yayınlattı bu zevkli anı izlemek için bir kamera taktırdı ve bütün bunlar olurken kendisi ortak hesaptan para çekti miamiye gitti adnana da bir not bıraktı şuan miami de tekila yudumluyor kendi yaşına göre birini buldu firdevsde peykerlerle gitti nihal malı tımarhanede behlül sürünüyor adnan matmazelle evlendi

Saatler önce
Sevim Celiker
Sevim Celiker

Behllulden.bebek.atnan.senden.degil.bebek.

Saatler önce
Lumos Minima
Lumos Minima

Hilmi adamım! Çok seviyorum. Çok erken kaybettik, çok üzgünüm 😕

Saatler önce
Sarehan
Sarehan

Cemile'ye kızıyoruz ama Nihal'in davetiyesini alınca bile ne kadar sevindi adına özel bir şey yapıldığı için, bence tek ihtiyacı olan biraz değer görmek

Saatler önce
seina
seina

son bölümü izledikten sonra yine buraya bir döndüm de bülent ne kadar büyümüş ya küçücükmüş burda

Saatler önce
Gül bahçesi
Gül bahçesi

Matmazel bu sahneden sonra hiç bunları takip etmemesi de tuhaf dizi işte 😊

Saatler önce
müzikli yaşamlar
müzikli yaşamlar

Gözler hiç değişmez. Fatma karanfil ağlayinca krl oğlandaki rolünde ağlaması geliyor aklıma. Ayni göz aynı ağlama 🌞

Saatler önce
Cevriye Karapinar
Cevriye Karapinar

Şu nihalle Behlül gerçekten sinir oluyorum

Saatler önce
Galadriel
Galadriel

Bu dizi için yapılmış fon müziğinin seni neden kısık onu anlamadım ben de ? Zaten bu dizi için yapılmış nasıl telif olur ki? Dizinin yarısı sessiz böyle saçmalık görmedim ya

Saatler önce
Hayalde Sesli Eser
Hayalde Sesli Eser

O senin yengen yengen

Saatler önce
🌬sevcan
🌬sevcan

Bir şey diycem Bülent ne kadar tatlı ya

Saatler önce
Beyza
Beyza

0:51 bu kadar da ağır konuşamazsın ya benim kalbim kırıldı burda final sahnesinde bihterin mezarı başında ağladın iyiki ama bihterime yazık oldu💔

Saatler önce
zeynep
zeynep

Behlül kötü bir bahçivandan başka bir şey değil.

Saatler önce
sivas 58 sivas
sivas 58 sivas

Finali yüz bin kere kez izledim geçen haftalarda son finali kanal d de kaçırdım ne olur son finali tekrar yayınlayın 😓

Saatler önce