Alper pekşen
Alper pekşen

Söz müzik te kendisine aitmiş. Mükemmel bir eser üretmiş yüreğine emeğine ağzına sağlık İremcim.

8 dakika önce
Sevilay Bilgin
Sevilay Bilgin

"Yar" yerine; "Yara" olanlar utansın... 🥂🥂

Saatler önce
kübra şimşek
kübra şimşek

yardımet

Saatler önce
kübra şimşek
kübra şimşek

inkar etme

Saatler önce
kübra şimşek
kübra şimşek

bayıldım

Saatler önce
kübra şimşek
kübra şimşek

yeni şarkısı harika olmuş

Saatler önce
Sevilay Bilgin
Sevilay Bilgin

Dilerim... "Değer Yokluğuma.."🍁🍁🍷

Saatler önce
Ramazan Aslan
Ramazan Aslan

Müzik aletleri olmasa biraz tanıdık bir sahne gibi geldi😂

Saatler önce
HAYLAZSNL
HAYLAZSNL

Irmak arıcı da ya nefes kontrol eksikliği var yada nefes yetersizliği yaşıyor . geçmiş olsun <3

Saatler önce
Sara K.
Sara K.

Keske Spotify da Akustik sarkilarin olsa :(( @irmakarici

Saatler önce
Ismet Coskun
Ismet Coskun

Saygılı olalım lütfen yorumlarınıza dikkat edelim insanlık ahlak herşeyin önünde kimseye zarar gelmez 🇹🇷

2 saatler önce
recep köse
recep köse

süper

3 saatler önce
bjk 1903 fan
bjk 1903 fan

Süper ses kalite ses seni seviyo rum irmak arıcı

3 saatler önce
Emine Topkaya
Emine Topkaya

Bi ses bu kadar mi huzur verir 🥰 hep sen

3 saatler önce
Ferdi Aktas
Ferdi Aktas

Yüreğine sağlık

8 saatler önce
P. Mrv
P. Mrv

Saçları çoookkk güzel:) maşallah 🌸

8 saatler önce
EN KRAL ARABESK
EN KRAL ARABESK

Dünyanın en güzel gülüşüne sahipsin♥️

8 saatler önce
İbrahim Başçoban
İbrahim Başçoban

Bu kadının gülmesine bir ben mi bitiyorum❤️❤️

8 saatler önce
Esra Özdemir
Esra Özdemir

Duygularıma tercüman bir şarkın muhteşeminde ötesinde ses ve sözler👏

9 saatler önce
Murat Tokustepe
Murat Tokustepe

1️⃣0️⃣0️⃣✅

9 saatler önce
tufan tufan
tufan tufan

Hüzünlü gemilerin limanı gibisiniz...

11 saatler önce
Korkusuz Korkak
Korkusuz Korkak

Terapi gibi

18 saatler önce
Sıla Tehçi
Sıla Tehçi

Ekin abi çok güzel söyledi ırmak abla da güzel soyledi

18 saatler önce
jennifer vinget
jennifer vinget

Seni çok seviyorum ırmak abla mustafa abiyle çok güzel düet yapıyorsun seni çok seviyorum❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ binlerce kalp

19 saatler önce
Sıla Tehçi
Sıla Tehçi

Hep bu şarkıyı dinliyorum

20 saatler önce
Sıla Tehçi
Sıla Tehçi

Seviliyosun abla

20 saatler önce
Irmak Özel
Irmak Özel

Benim adımda ırmak

21 saatler önce
Sıla Tehçi
Sıla Tehçi

100 bin abone olsun ne olur.

21 saatler önce
Zaina Belhaj
Zaina Belhaj

Je t'aime ❤️💕

21 saatler önce
Sıla Tehçi
Sıla Tehçi

Ablam bu şarkıyı bugün canlı derste söyledim.Çok beğendiler arkadaşlarım.

21 saatler önce
roblox hastası
roblox hastası

Apla senin gibi güzel şarkı söyleyen yok gece gibi gönlün acayip iyi

21 saatler önce
Sıla Tehçi
Sıla Tehçi

Çok güzel ya dinleye dinleye bağımlılık yaptı IRMAK ABLAYI sevenler abone olup abone olun.😊😊

21 saatler önce
yok olmak
yok olmak

Kimseye şarkı armağan etmeyin olurda sizden giderse ve o şarkı karşınıza çıkarsa canınız yanar :(

21 saatler önce
ugur ışık
ugur ışık

güzel parça

22 saatler önce
sibel erol
sibel erol

"Neden diye sordun mu kendine kalbin bi banamı kör " çok anlamlı bir cümle ırmak abla başarılarının devamını dilerim müq olmuş

22 saatler önce
İSA ÇALIŞKAN
İSA ÇALIŞKAN

BU KADIN RUHUN GIDASI

23 saatler önce
Didem Baltacı
Didem Baltacı

Sesini kurban

23 saatler önce
Mahmut Bilen
Mahmut Bilen

Yine çok güzel olmuş 😍😍😍

23 saatler önce
Yunus Emre TATLIYER
Yunus Emre TATLIYER

Bu şarkıyı dinleyince aklıma neler geliyor bi bilse emin ol geri dönerdi . Senin kadar muhteşem bir sanatçı görmedim . Mükemmel diyebileceğim tek insansın ❤️

Gün önce
Songül
Songül

ne kadar dinledim artık sayamadım çok güzel:)

Gün önce
Hakan Yıkın
Hakan Yıkın

Neden diye sordun mu kendine kalbin bi bana mı kör..💔

Gün önce
Irem S.
Irem S.

' Öyle bir yerdeyim ki . ' 15.30 / 03.03.2021

Gün önce
Selin Sert
Selin Sert

çok güzel bayılıyorum şarkıya♥♥Irmak seni çokkk seviyorum♥♥

Gün önce
ersoy küpç
ersoy küpç

Vuruldum düştüm bu sese

Gün önce
Ahmet Ensar CAN
Ahmet Ensar CAN

Çok güzel

Gün önce
onur şenal
onur şenal

neden playback okudunuz ki :(

Gün önce
Ömer Oral
Ömer Oral

Çok güzel

Gün önce
Filiz Yiğit
Filiz Yiğit

Birden aklıma geldi sözleri yazdım haa bu şarkıymış dedim😀

Gün önce
Hüseyin Edip Özdoğan
Hüseyin Edip Özdoğan

gitar bağlamayı bastırmış :(

Gün önce
Eltuğral Remix
Eltuğral Remix

Giresun Dereli, çalca , eğribel, Kümbet, Şebinkarahisar galiser, burdamı Dereliliyim.

Gün önce
Inci Avcı
Inci Avcı

Bi yolu yokmudurr

Gün önce
Gulcan Arğ
Gulcan Arğ

Bu sevda SONUM olur....♥️

Gün önce
Mustafa Deniz
Mustafa Deniz

Seside kendisi gibi guzel çok güzel olmuş 🤙

Gün önce
Oğuz Çelik
Oğuz Çelik

Bi şarkı bu kadar mı güzel olur be💐

Gün önce
Baran Baran
Baran Baran

Aynen seni kıskandı güneş ve aya küstüüüü:)

Gün önce
Seda Günaltay
Seda Günaltay

Ne yapacağımı BİLMİYORUM ...

Gün önce
Sedat Topal
Sedat Topal

aşk acısının iyi tarafı böyle güzel şarkılar yazan söyleyen dinleyen aynı acıyı çekiyo

Gün önce
selinay akn
selinay akn

Acilen Spotify a gelmeli acil tsk x

Gün önce
Göksel CABADAK
Göksel CABADAK

1 mn görüntülenme 24 b beğeni çok ayıp. Kalbin bi ırmak'a mı kör. Salya s.m.k dinledik yine. Hem emeğine, hem yüreğine, hem de ağzına sağlık 👏

Gün önce
Demir
Demir

Beni buraya kim itti çok duygulandım 🥱

Gün önce
Fuat Yazici
Fuat Yazici

Maşallah bu nasıl güzel sestirrr

Gün önce
Bouchra Banouni
Bouchra Banouni

Seni seviyorum irmak sana fas'tan selamlar

Gün önce
Rabiya Hüsna Bayülgen
Rabiya Hüsna Bayülgen

sesin o kadar güzel ki bayıldım şarkıya yaprak döker bir yanımız

Gün önce
Ayesha Nadeem
Ayesha Nadeem

SENI SEVIYORUM IRMAK ❤❤❤

Gün önce
Ayesha Nadeem
Ayesha Nadeem

SENI SEVIYORUM TURKEY 🇹🇷 FROM PAKISTAN 🇵🇰

Gün önce
Şafak Yeşilyurt
Şafak Yeşilyurt

Tamda doğum günümde.. bu şarkıyı en sevdiğime armağan ediyorum 🙏🏼

Gün önce
Yavuz samet Uysal
Yavuz samet Uysal

Bir yolu yokmudur.

Gün önce
Emin Müzik
Emin Müzik

Bi şarkı bi insana bu kadar yakışır mı ya

Gün önce
Alya hajimeshal
Alya hajimeshal

Bİ YOLU YOK MUDUR ? BU SEVDA SONUM OLUR...

Gün önce
Selin Kaya
Selin Kaya

.......

Gün önce
Selin Kaya
Selin Kaya

.......

Gün önce
Selin Kaya
Selin Kaya

🥺🥺

Gün önce
Alya hajimeshal
Alya hajimeshal

🥺🥺🥺🥺 çok güzel olmuş

Gün önce
Cankat Aydoğan
Cankat Aydoğan

İstemsizce sana yürüyorum.

Gün önce
enes endem
enes endem

Nakarat kısmınız Mark Eliyahu - Journey ile neredeyse tamamen örtüşüyor. Tesadüftür herhalde...trplace.info/u/video/tJh7fZ3giqB9mr0

Gün önce
Hikmet Üzer
Hikmet Üzer

Mükemmelsinn 😍😍

Gün önce
Real GD 99
Real GD 99

trplace.info/u/video/kpWBmYSah62Yfpw

Gün önce
Real GD 99
Real GD 99

trplace.info/u/video/kpWBmYSah62Yfpw

Gün önce
Rabia Sarıkaya
Rabia Sarıkaya

1 milyon oldukkk. IAFC hep arkanda Peri Kızım 💙 Daha nice milyonlara inşallah meleğim 🕊

Gün önce
Seda Günaltay
Seda Günaltay

Helal be @55

Gün önce
Elif Murat
Elif Murat

Sesine doyamıyorum ablam ya 💕😘😘kalbin öle bi temizki yüzün den belli 😍💕❤️❤️çok güzel doyamıyorum dinlemeye 🤗🤗

2 gün önce
Elif Murat
Elif Murat

Öle güzel öle bi narin ses ki bıkmıyorum ya çok güzel ya ablamm ben seni çok seviyorum ya insallah mesajımı görürsün ya çok güzel ya ❤️❤️❤️❤️🌺🥰🌺🥰🌺🥰

2 gün önce
Hakan İnan
Hakan İnan

sesi çok güzel ne söylese yakışır

2 gün önce