Ebu Altay
Ebu Altay

Binlerce yıllık şehri karadenizliler kürtler el ele 50 yılda yok etmiş

18 dakika önce
N.İ.Ö.T
N.İ.Ö.T

BİZİ BİZDƏN DAHA GÖZƏL TANITDINIZ TƏŞƏKÜRLƏRRRRRR😊

18 dakika önce
🧚‍♂️GECE🤖
🧚‍♂️GECE🤖

Sedef

26 dakika önce
İkinci bahar Bahar
İkinci bahar Bahar

@🧚‍♂️GECE🤖 dün ki bir hesap senin hakkında bana neler neler diyordu. Cansu beni kırmaz diyorsun affederiyorsun yine yanına gidiyorsun o yine seni kırıyor seni umursamıyor. Seni harcıyor gibi bir sürü şey deyip duruyordu

2 dakika önce
🧚‍♂️GECE🤖
🧚‍♂️GECE🤖

@İkinci bahar Bahar bırakma bak acı bana şu küçük akılla bu cansu napsin bu delilerle bunlarla başa nasıl çıksın hadi azcik acı da Yeminle küçük emrahtan beter oldum şuan

3 dakika önce
İkinci bahar Bahar
İkinci bahar Bahar

@🧚‍♂️GECE🤖 ama gidecem Bir yandan da seni bu kaosun içinde bırakmak istemiyorum

4 dakika önce
🧚‍♂️GECE🤖
🧚‍♂️GECE🤖

@İkinci bahar Bahar gitme dur yaa nolcak yemicem yaa seni sjsm

5 dakika önce
İkinci bahar Bahar
İkinci bahar Bahar

@🧚‍♂️GECE🤖 neden gitmeme izin vermiyorsun. 😏 Benim şimdi burada olmamam lazım

6 dakika önce
Ocean
Ocean

Zamanında dünyanın en acımasız toplumlarından olan Vikingler günümüzde en uygar toplumlardan. Çağa en iyi şekilde ayak uyduruyor olmak bu olsa gerek

29 dakika önce
🧚‍♂️GECE🤖
🧚‍♂️GECE🤖

Sedef

50 dakika önce
İkinci bahar Bahar
İkinci bahar Bahar

@🧚‍♂️GECE🤖 senin yorumların görünmüyor Başka bir yorum yaz

18 dakika önce
İkinci bahar Bahar
İkinci bahar Bahar

@🧚‍♂️GECE🤖 eğer bir şeyler yazıyorsan yorumlarım görünmüyor Benim yorumlarımı gördüysen like at

20 dakika önce
İkinci bahar Bahar
İkinci bahar Bahar

@🧚‍♂️GECE🤖 bide nehirin bütün derdi güllü yü yanına almak ama güllüyü iyice tenbihledim güllü çok akıllı biri kimseye kanmaz

21 dakika önce
İkinci bahar Bahar
İkinci bahar Bahar

@🧚‍♂️GECE🤖 nehir kolu uzun Bunların hepsi nehirin adamları onun için çalışıyor. Hepsi bildiğin bayi gibi. Şimdi git nehirin bütün adamların hakkındaki kısma bak Mutlaka Merve yazılıyor.

24 dakika önce
İkinci bahar Bahar
İkinci bahar Bahar

@🧚‍♂️GECE🤖 bunları hepsini daha seninle tanışmamış Ken biliyordum. Çünkü nehir ve Ebrar ın konuşmalarını duydum. Nehir ondan nefret ediyorum dedi Ebrar hangisi dedi Nehir. Hatta aynen böyle yazdı Ayda apla deyip buruşuk bir emoji koydu. Seni kastetti

27 dakika önce
osman akdil
osman akdil

Abi sen nasıl bir kralsın ya. Helal olsun diyorum.

51 dakika önce
İskender Büyük
İskender Büyük

Yaklaşıyor yaklaşmakta olan..

Saatler önce
Mehpare T
Mehpare T

4:55

Saatler önce
KİNG STONEYT
KİNG STONEYT

bu vidyoyu izlerken alamaktan öldüm ve ben başam ayrı bı sevgim var hayvanlara yani

Saatler önce
Ionian Archipelagos
Ionian Archipelagos

Bilimsel açıklaması olan ve evrimsel kökeni, ortaya çıkma süreci, işlevi bilinen biyolojik olguların dozu arttırılmış gizemli bir havada anlatılması gerçekçi değil. Günümüz insan türü Homo Sapiensin onbinlerce yıllık son derece vahşi tarih öncesi dönemlerinden birikerek gelen kültürel belleğe sinmiş geleneklerde ve kültür unsurlarında bu türden detaylara rastlamak normal ve bugünden bakıldığında anlaşılmaz gelmesi doğal...

Saatler önce
Serv. Oe.
Serv. Oe.

Annunakilerin de işi gör götum yolları iç soğuk suları hesabı.. bizi buldular da noldu? Insanlık halen hanzo sınırlarını aşamamiş😂

Saatler önce
Ahmet Kahya
Ahmet Kahya

Son Sözleri "İnsan, ölmeden yaşamayı bilemez" bu söze katılarak sonradan görme diyorum. Herşeyin bir ilki vardır elbet

Saatler önce
MURTY BEY
MURTY BEY

Hangi yetkiliymiş bu sordukları 😃

Saatler önce
The Kaika
The Kaika

06:59 o emevilerin sözüydü...

2 saatler önce
Xxvetxxno Skysmk
Xxvetxxno Skysmk

Saçma sapan yanlış bilgilerle dolu videolar nasıl bu kadar abone toplayabildin şaşırıyorum

2 saatler önce
serhat yilmaz
serhat yilmaz

İstanbulda sadece İstanbullular yaşasaydı zaten İstanbul böyle olmazdı

2 saatler önce
CRYPTOCOINBANK
CRYPTOCOINBANK

Hikayeeeee )))

2 saatler önce
Atilla-le hun royaume des turc
Atilla-le hun royaume des turc

O kadar da abartmayın

2 saatler önce
Sibel Bal
Sibel Bal

Teşekkürler emeğinize sağlık

2 saatler önce
Freddy H
Freddy H

İranda maksimum 15 milyon türk var.

2 saatler önce
Google User
Google User

Saydın mı?

43 dakika önce
Restem Rüstemov
Restem Rüstemov

Asiyadan köc edib Azərbaycanın Şimal tərəfinə gəlmiç orda məkan sakçışdır və onkarın adları Maskrtlır deyərdilər İran o vaxt məlıkıt olmayıb yarı Azərvaycan qanı yarı farslş olan Kir olub aska fars olmayıb anesi Azərbaycan türkü olub babası onh öldürtməyə amma öldürmədilır və babasını acığına fars olan tayfaya qoşun yığır fars devlıti yarsdlr və babasını öldürür Tomris aşq elab edir Bu xalqlar nizim tirpağda məskən salmışdılar Ən təmiz türk qanı buzdıdir Krım tatarlardadır birdə Anadolu

2 saatler önce
Şodır Şafak
Şodır Şafak

Alevilik gelsin

2 saatler önce
Mucahit Muco
Mucahit Muco

O küçük yaşlarda bu kadar yükselmesinin nedeni siyasetçilerin kirli işlerini görmesiydi o kirli işler o kadar arttı ki bu duruma geldi şimdi dökülme zamanı ee ne demişler keser döner sap döner gün gelir hesap döner hüseyin kardeş ! Şimdi unre zamanı

2 saatler önce
Assassin Pubg
Assassin Pubg

Ben Allahtan baska ilah tanimam ve gercekten de boyle bir sey varsa diyelim ki var dunyayi yonetmek de neymis Allahi inkar mi ediyorsunuz

2 saatler önce
Özgür Sancar
Özgür Sancar

Fatih Sultan Mehmet bunu oğlanı olarak kullanmış. İnsanları kazığa oturtmasının sebebi kendisine yapılan o hoş olmayan şey

2 saatler önce
Fatma Erbaş
Fatma Erbaş

Allah anesteziyi bulan bilim insanından razı olsun

3 saatler önce
‘BEN’ gelip geçici bir heves değilim
‘BEN’ gelip geçici bir heves değilim

1:51 küllerim den doğdum da geldim

3 saatler önce
Elmira A
Elmira A

İsa Muğanna : Aydan gəldik aya gedəcəyik.

3 saatler önce
Zin Güngen
Zin Güngen

Bende bir zaman yolcusu olmak isterdim her şey çok daha güzel olurdu heyecan verici ve aksiyon dolu bir hayat bayılırım

3 saatler önce
Şahraz 432
Şahraz 432

Dünyayı idare eden ALLAHDIR

3 saatler önce
Nil Tuğba
Nil Tuğba

Sapla samanı ayırmak lazım. Yorum yapanlar için söylüyorum. Adamların derdi arz i mevzu du kurmak. Vaadedilmis toprakları ele geçirmek ilk öncelikleri. Israil devleti vatandaşı olarak yaşayan musluman veya hristiyanlara ses etmiyor olabilirler elbette. Öncelik bu değil çünkü. Ha bu adamları işgalci, katil ve tecavüzcü sufatlarindan kurtarmaz orasi ayrı. Sap ve saman buralarda ayrılıyor. O sebeple bu sevimli gösterme çabası değil bence. Tıpkı suriye de ki savaşın sadece bir tarafı vurduğu gibi, diğer taraf gününü gün ederek yaşıyor ülkede. Sloganlarla yasamayin arkadaşlar anlamaya çalışın önce. Yani su an toprak biriktiriyorlar aslında asıl amaçlarına baslamadilar daha. Allah sonumuzu hayr etsin.

3 saatler önce
Brawl Zone
Brawl Zone

Banka Soyardım .

3 saatler önce
_ константинь
_ константинь

Gopologiya

4 saatler önce
Mert Saçma
Mert Saçma

Bu kadar büyük olmasaydı ne olurdu acaba?

4 saatler önce
isimsiz derbeder
isimsiz derbeder

SEMTTEN ADAM TOPARIZ AGA Bİ SKİM YAPAMAZLAR

4 saatler önce
Seva Hesretova
Seva Hesretova

Camat yaşayir e bu vidioya baxdiqdan sonra surunduyumu farkettim🤣🤣

4 saatler önce
MARD
MARD

Rusya'da 10 milyon müslüman yaşıyor demeniz yanlış bilgi olmuş. Sadece Dağıstan'da 10 milyon Müslüm var. Onum dışında Tatarlar, Çeçenler, inguşlar, orta Asya müslümsnlar, rus müslümanlar mevcut. Yane en az 50 milyon Müslüman vardır

4 saatler önce
Anna Elabbasqizi
Anna Elabbasqizi

Müeyyen bir saniyaden sonra Hocalı aklıma geldi.🥺

5 saatler önce
memet
memet

Abi senden çok video bekliyoruz bide peygamberleri tek tek anlatsan ne güzel olur mesela hayatlarını ve yaşadıklarını

5 saatler önce
Filiz Tuzun
Filiz Tuzun

Yanlış o kadar bilgi var ki hangisini yazsam.. tarih çok çok önemlidir ve yanlış bilgiler bir kişiye bile nakledilmemelidir. Keşke bu videoyu hazırlamadan önce araştırmanızı iyi yapsaydiniz. Timur hakkında bir derya olan Prof.Dr. Cüneyt Kanat'ın kitaplarına ya da videolarına en azından bir göz atsaydiniz. Bu videoyu guncellemenizi tavsiye ederim

5 saatler önce
fizyo terapist
fizyo terapist

Videonun sonunda söylediğin gerçektende çok doğru aga hem felaketleri kendileri yaratıo sonra adaletten dürüstlükten bahsediyorlar bencede çok saçma

5 saatler önce
Qedir
Qedir

Efsane Ülke

6 saatler önce
ALI YILMAZ
ALI YILMAZ

Türk Devleti mafya bunlariKim Tuvalt yanlisgidemez.

6 saatler önce
Melis Korkmaz
Melis Korkmaz

7:27 deki hangi diziden alıntı?

6 saatler önce
Beruniy info uz
Beruniy info uz

Çünkü Timur Özbek dir.

6 saatler önce
Nannos Seker
Nannos Seker

Adam cehenneme bedava giriş bileti kaznmış helal olsun

6 saatler önce
ADNAN VATANSEVER
ADNAN VATANSEVER

İnsanlarımızın yüzde 98. Ayasofya yi görmemiş acı bisey İnsanlarımız cahil böyle birsuru hazine var istanbulda ama maglesef cahil bir toplumuz

7 saatler önce
Dogu
Dogu

İhlas Suresi onlara apaçık kafir diyor. Bizim süslümanlar da kafire kafir diyemiyor. Onlara saygı duymuyorum.

7 saatler önce
cengo
cengo

Engin abi recep tayyib erdoganla ilgili video gelsin

8 saatler önce
a
a

450 liraya market arabası doldurmak artık tarih oldu.

8 saatler önce
Maqa Abbaszade
Maqa Abbaszade

Getməy isdiyirem İsvecə aparan olsaydi♥️😅

8 saatler önce
Yusif Qasimov
Yusif Qasimov

Gözəl şəhərdi amma hər şey qarma qarışıqdı çox yaşamaq olmaz.

8 saatler önce
Neşet Kahraman
Neşet Kahraman

DUNYADA BUTUN ISTIHBARAAT TESKILAATLARI ULKELERININ CIKARLARINA HIZMET EDERLER....BIR ULKE HARIC....O ULKE TURKIYE....MAALESEFF

9 saatler önce
Maşallah Acar
Maşallah Acar

Timur van kalesine saldırır , Van beyi ezdinşer timuru birer bir düello çağırır , Timur önce kabul etmez. Sonra mecburen meydana çıkar , ezdinşer timurun kalça kemiğini kırar kolunu yaralar kılıcını alır sonra tedavi ettirir , Timur artık Timurlenk olur

9 saatler önce
Levent yazıcı
Levent yazıcı

Daha iyi hazırlanabilirsin kardeşimm bilgilerin bazıları yanlış....

9 saatler önce
Seher vakti
Seher vakti

Kapakdaki rahibe makyaj yapmis, gerçek rahibe degil

10 saatler önce
Köksaal Ibuk
Köksaal Ibuk

elnusra toror orgutu degil dir elnusranin ust duzey komutanlari ve cihat eden lerin cogu cecen bu yuzden rusya elnusrayi toror orgutu olarak kabul ettigini ve turkiye nin de teror orgutu olarak tanimasi ni istemis tir

10 saatler önce
Köksaal Ibuk
Köksaal Ibuk

ben sunu anlamak istiyorum ak parti destekle diurken mafya katil her turlu iftirayi atan muhalefet bugun ne oldu da bu mafya cete orgut lideri dedigi sedat pekerin kucagin da oturuyor

10 saatler önce
Köksaal Ibuk
Köksaal Ibuk

ben sunu anlamak istiyorum ak parti destekle diurken mafya katil her turlu iftirayi atan muhalefet bugun ne oldu da bu mafya cete orgut lideri dedigi sedat pekerin kucagin da oturuyor

10 saatler önce
Cengiz Karataş
Cengiz Karataş

Aynen kanka dünyayı Rochcildler yönetiyor yağmuru karı yazı onlar yönetiyor koyun sürüsü gibisiniz awk dünyayı evreni yöneten Rabbimizdir O Yağmuru Karı yağdırandir Sana Akıl verendir Bu Rochcildler mochshilder yalandır hepsi sadece gündemde olmak için uydurulan Konudur Bazılarıda kaynağı maynağı olmadan g*tünden bilgiler uydurarak yok Fransızlar İngilizler Amerikayı yönetiyor gibi gotten bilgiler uyduruyorlae Allah birdir 👆 Ateistlere saygım sonsuzdur ve dinimede saygı duysunlar bi zahmet Birazdan da bir lavuk gelip yazıcak kesin Bu arada Rochcild ailesi sadece Zengin bir aile Amerika ise parayı yönetiyor Çinde ticareti OLAY bu tartışmasız . Umarım Türkiye'de süper güçlü bir ülke olur Bu tür konuları fazla kafaya takmayın insan insandır 👍🏻

10 saatler önce
Mehmet Metin Kılınç
Mehmet Metin Kılınç

Ve Uygur Türklerine zulüm görürseniz toplama kampları görürseniz yadırgamayın onlarca yıldır devam ediyor. Kimse de yadırgamıyor. Siz de yadırgamayın tüm dünya gibi özellikle Türkiye gibi siz de boşverin. Görmezden duymazdan gelmeye devam edin.

11 saatler önce
Bogachan Emin
Bogachan Emin

Bi kısmı doğru laki çoğu doğru değil. Herhalde kaynaklarınız osmanlı düşmanlarının anlatımı

11 saatler önce
Ayna Dükkanım Reflects Your Style
Ayna Dükkanım Reflects Your Style

Baştan aşağı yalannn dolannn

12 saatler önce
Cansu Varol
Cansu Varol

Aynen bende ses tonu ile anlatımını çok beğeniyorum .

12 saatler önce
Can Karaca
Can Karaca

Sezar’ın ahı tutmuş

13 saatler önce
Meraj Molaei
Meraj Molaei

Timur menare kele katil👹☠☠

13 saatler önce
stockholm sveden
stockholm sveden

Chpkklilar yok olacak

13 saatler önce
Semih Aydın
Semih Aydın

Kisa ve öz şekilde anlatmak gerekirse Allah 'ın yazdığı kaderle yetin üstüne gitme nokta

13 saatler önce
Idid Sjsjjs
Idid Sjsjjs

Illuminatiye inanan varmi aq illuminati nin amk

13 saatler önce
Özgür Deniz
Özgür Deniz

peki hiç oralara gidilmesiyse sen nerden biliyosun dpdmkdpdlele

14 saatler önce
Mete Gultekin
Mete Gultekin

Anunnakilerden girdi reptilyanlardan çıktı..

14 saatler önce
THE NİGHT FLİER
THE NİGHT FLİER

Corona yı labaratuarda üretip de dünyaya kim saldı sanıyorsunuz?

14 saatler önce
joker
joker

@Cengiz Karataş boşver sallıyor işte

10 saatler önce
Cengiz Karataş
Cengiz Karataş

Koronayı Çinliler çıkardı hatta 2004lerdede sars virüsünüde Çinliler böcek yiyerek çıkardı

10 saatler önce
Cengiz Karataş
Cengiz Karataş

Ya ne alaka awk bu bir teori gerçek değil hemende koyun gibi inanıyorsun

10 saatler önce
mehmet asik
mehmet asik

Abi ne ses var sende varya yeminle olayi yasiyor gibi sictim altima. Inan magradan ziyade sendeki bu ses yokmu mezara sokar insani.

14 saatler önce
Berkay Çakmak
Berkay Çakmak

ağlıcam şimdi

14 saatler önce
Ramazom
Ramazom

Petra, Almanlarin kizlarina verdigi sevilen bir Isimdir.. Kesin Incilde Petra adi geciyordur..

14 saatler önce
George mıchael
George mıchael

Gizemli hiç bi şy yok,, bizim sadece cahilliğimiz var,, gizem yapma boşuna

14 saatler önce
George mıchael
George mıchael

Hiç bir sırrı yok, herşy ortada,,,niye gizem yapıyon ki şimdi🥰🥰🥰🥰🥰

14 saatler önce
Hüseyin Çiloğlu
Hüseyin Çiloğlu

Jitem le ilgili bir video yaparmisin şimdiden teşekkürler

15 saatler önce