24 SAAT BOYUNCA AĞIR YAŞAMLARDAKİ GİBİ YEDİM!

Tuğba Akbulut
Tuğba Akbulut

Ay ne güldüm ya amannn😂😂😂

Saatler önce
Tuğba Aşık
Tuğba Aşık

Bu diyeti normal kilodaki insanlar bile uygulayamaz veya çok zorlanır. Ağır yaşamlarda o kadar fazla kilosu olan insanlar nasıl uygulasın

2 saatler önce
Verâ
Verâ

Çok merak ediyorum tüm o siber zorbalıklara nasıl dayanıyorsun. Allah yardımcın olsun.

23 saatler önce
Neris Gunduz
Neris Gunduz

Aydın bey merak ediyorum tıp fakültesindeki hocalardan kilonuza laf eden oldumu hiç?

Gün önce
Neris Gunduz
Neris Gunduz

Kediyi sevişi efsane

Gün önce
Fejmtjmfofejcm Mjmvfmjj
Fejmtjmfofejcm Mjmvfmjj

“Kimleri kimleri 400 bin yaptınızda, beni yapmadınız.” - Dr. Nikocado Avocado

Gün önce
BLINKK BLINKK
BLINKK BLINKK

Çok tatlısınız 🐱🌈

Gün önce
YEO BS
YEO BS

Ah abi sen çok tatlisin 😊🤤🔥

Gün önce
Ahmet Tunc
Ahmet Tunc

black widow güzel değil arkadaşlar gitmeyin

2 gün önce
Okyanus Özen
Okyanus Özen

Müsaitsen 1 video alabilir miyim ya cok sıkıldım izleyecek bişi yok

2 gün önce
Tuncay Ozcivit
Tuncay Ozcivit

Şişo

2 gün önce
Larinia_
Larinia_

Sus

2 gün önce
Harun POLAT
Harun POLAT

kilo ver kardeşim kilo, bu ne hal. loğ taşına dönmüssün.

2 gün önce
Harun POLAT
Harun POLAT

@Ezgi Koca neden ilgilendirmesin ki? Gereksiz duyar kasman cok sacma. Sonucta takip ettigim bir kanal burasi.

Gün önce
Ezgi Koca
Ezgi Koca

@Harun POLAT Evet avukatım. Ve onun sağlığı seni ne ilgilendirir? Kendisi düşünebiliyor ve kendisi doktor zaten ne yapması gerektiğini gayet iyi biliyor

Gün önce
Harun POLAT
Harun POLAT

@Ezgi Koca avukatimisim? Saglik acisindan soyluyorum.

Gün önce
Ezgi Koca
Ezgi Koca

Sana ne? Seni ne ilgilendirir

Gün önce
pınar Öztürk
pınar Öztürk

yaa aydının yanaklarını sıkmak istiyen tek ben miyim

2 gün önce
İkra Sarımeşe
İkra Sarımeşe

gelemem kardes gelemem aydın abinin ummarım iyisinizdir derken ekranda beliren kalbi görmeden kendime gelemem

2 gün önce
Gürkan Özçelik
Gürkan Özçelik

bu geymi

3 gün önce
Dr.Aydın
Dr.Aydın

bu babandır 🥰

2 gün önce
baba reis
baba reis

Haha yumurta patlayınca çok güldüm

3 gün önce
Armağanedits246™
Armağanedits246™

10:13 hsbxjshsb

3 gün önce
Yiğit Işık
Yiğit Işık

Tamam en feminist sensin

3 gün önce
Didar
Didar

çok güldüm ya teşekkürler sjshsh

3 gün önce
Fatih Kazan
Fatih Kazan

Zaten ağır yaşamdakiler gibi yiyosun

3 gün önce
Erhan Karaca
Erhan Karaca

9:30 abi senin adın zaten aydın

3 gün önce
Yeşim Arslan
Yeşim Arslan

Kimsenin söyleyemediği şeyleri söylüyor diye linç yiyor buna emin oldum 😂

4 gün önce
OENOMAUS
OENOMAUS

az ye bebiş

4 gün önce
unicorna kafa tutuyorum
unicorna kafa tutuyorum

İsveç diyeti yap , diyetin en güzel yanı 6. Gün akşam yemeğinin olmaması 😁😁

4 gün önce
Kitap Kurdu
Kitap Kurdu

😅😅😅

4 gün önce
Şevki Zengin
Şevki Zengin

Aydın evden mi kovuldun:D

4 gün önce
bender is great
bender is great

08:50 çünkü hiç kimse herhangi bir marvel filminden bir marvel fanının nefret edebileceği kadar nefret edemez.Black Widow'dan da sırf baş karakter kadın olduğu için nefret ediyorlar

4 gün önce
Gülbahar Bozar
Gülbahar Bozar

Takipçilerinle keşke bir buluşma ayarlasan. Senle tanışmak istiyorum yazdıkça beni sapık sanıp her yerden engelledin. Bari normal bir insan olduğumu göstermek için bir şansım olur. Yinede videolarını çok seviyorum. Venüse de aşığım.

4 gün önce
Luna Park
Luna Park

Kedin çok tatlı💛

4 gün önce
Yağız
Yağız

Ağır yaşamlara katıl tam yerini bulmuş

4 gün önce
Luna
Luna

Uzun zamandir izlemiyordum vidyonun icine kedi girmesi muhtesem komik olmus cok guldum ve git gide ilerledini gormek guzel.

4 gün önce
* Parazit *
* Parazit *

Kesinlikle "gibi yedim" videoları çekmelisinn. Senden izlemesi de çok güzel olur

4 gün önce
Ayşegül Eğri
Ayşegül Eğri

Yumurta taze ise öyle çıkaramazsınnnn

5 gün önce
Aylin Krblt
Aylin Krblt

tlc tayfa

5 gün önce
Asel Tunç
Asel Tunç

Havalar sıcak o şömine görüntüsünü güzel bir deniz kenarıyla değiştirebilirsin.

5 gün önce
Fatmanur
Fatmanur

Sen artık kilo aldın

5 gün önce
Mustafa Gündüz
Mustafa Gündüz

Abi kedinin cinsi ne

5 gün önce
Mira Mira
Mira Mira

Yumurta sahnesind3 yarıldım gülmekten

5 gün önce
ilayda yilmax
ilayda yilmax

Surekli venusle oynamasi ayy cok tatlii😂

5 gün önce
Remziye Korkutan
Remziye Korkutan

Bu videoyu 500ml dondurma yiyerek izledim Allah affetsin

5 gün önce
halil güz
halil güz

Aydın takipçilerin tanıyıp geliyor yanına valla görünce gururlandım hem doktor hem ünlü bir arkadaşım olduğu için

5 gün önce
Gizem Yildizi
Gizem Yildizi

Ağır yaşamlar tam sana göre

5 gün önce
Kim Shuzika
Kim Shuzika

kediyi sevme şekli OPJQWDLŞQW

5 gün önce
Fatma Hazal Kiran
Fatma Hazal Kiran

Videolarini cok seviyorum ve seni de 😊

6 gün önce
KEZBAN KURT
KEZBAN KURT

Aydın bey nerden geliyo böyle komik fikirler aklınıza ya 😁😁😁

6 gün önce
Merve Ulucan
Merve Ulucan

Senin aydınlanmana gerek yok ki zaten adın Aydın 😁

6 gün önce
Merve Ulucan
Merve Ulucan

Burası Gordion mu? 😊

6 gün önce
B. o
B. o

Bir gün ailecek kahvaltidayuz kardesim yumurtayı aynı bu şekil soymayi görmüş.Deneyelim dedi .Annem de aldı üflüyor yumurta bir patladı herkesin yüzüne 😂

6 gün önce
Dönence
Dönence

Okumakla insan olunmuyor ama Aydın abi sana bakınca da "eğitimin önemi" diyorum. Bilgi ve insanlık birleşti mi daha bir güzel oluyor, yeme bozukluğunuz varsa başka videolarıma beklerim demen çok şekerdi:)

6 gün önce
Fetie Ali
Fetie Ali

O kadar tatlısın kii 💖lütfen kötü yorumlara takılıp da kendini üzmee

6 gün önce
Ceyda
Ceyda

Keşke kaç kilo verdiğini söyleseydin güzel olurdu merak ettim şimdi

6 gün önce
Pudra Tozu
Pudra Tozu

Aydın keşke bu diyetle 1 günde kaç gram kaybediliyor onun da denemesini yapsaydın. Video sonuna ekleyecek misin diye bekledim.

6 gün önce
DvShoiki
DvShoiki

abi abone olunca tadı kaçıyo yoksa oluruz yani

6 gün önce
Emil
Emil

KEŞKE ABİM OLSAYDIN ÇOK İYİ BİR ADAMSIN NAİFSİN VE ÇOK SAFSIN İYİLİK MELEĞİ RESMEN

7 gün önce
meliodas
meliodas

artık videoları izlemeden hemen like atıp öyle izliyorum çünkü izlemeden biliyorum videonun güzel olduğunu heheh

7 gün önce
shigaraki
shigaraki

AAAAAAAAAAA bu videonun enerjisi mükemmellll ❤️❤️

7 gün önce
Gözde Balcı
Gözde Balcı

Selam Venüs ve selam aydın abi 😂😂😂😂

7 gün önce
Zeynep Çolak
Zeynep Çolak

Sonunda beklenen video geldi 🥳

7 gün önce
Muratcan Akbalık
Muratcan Akbalık

Abi seni izlerken ben aç kaldım ne iş ya

7 gün önce
Dilek Kıyak
Dilek Kıyak

Ya nesin sen tanıdığım en samimi doktor mu 😍🖤

7 gün önce
Gokce Ozgenc
Gokce Ozgenc

Abi bende gittim normalde asla gitmem böyle sinemalara ama arkadaşlarım istediği için gitmek zorunda kaldım biz 3 d sine gittik aşırı güzeldi fragmanına kötü sahneleri koymuşlar tavsiye ederim

7 gün önce
Canan Kaplan
Canan Kaplan

Yaaaaa dedikoducu minik sincap diyette 🥰

7 gün önce
Kira Yukimura
Kira Yukimura

İzlerken altıma yapacaktım abi sen beni güldürdün ya allada seni güldürsün seni çok seviyorum ayyyyyy venüsde çok tatlı maşallah allah nazardan korusun inşallah bye bye

7 gün önce
Djkc Xnldlf
Djkc Xnldlf

Bebişkom bırak yeme ya kendine yazık

7 gün önce
Larinia_
Larinia_

Of sus

2 gün önce
Melis akç
Melis akç

Bunun bir hafta olanı gelse keşke başlamadan kilonu ölçsen sonra ne kadar değişecek filan görsek aşırı eğlenceli olur djwosowososod

7 gün önce
Dr. Nowzaradan
Dr. Nowzaradan

Dostum üzdün.

7 gün önce
Eray Eroğlu
Eray Eroğlu

abi bari ekmek koysaydınız dediiğinin yerde krize girdim

7 gün önce
Murat Kayaalp
Murat Kayaalp

Amannnn boşver diyeti Aydın Abi. Ünlü filozofun bir sözü var;Ye kebabı iç şarabı vur karpuzu g*te,bu gidişle y**ak gideriz cennete. O yüzden ye iç abi ❤️‍🔥

7 gün önce
Kıvırcık Hemşire
Kıvırcık Hemşire

Venüs ne kadar tatlı kucağında sana aşık aşık bakıyor resmen 😂😂😂

7 gün önce
Benito Mussolini ama radikal milliyetci
Benito Mussolini ama radikal milliyetci

Kilonla barışık olup bunu bizimle çokk tatlı bir şekilde paylaştigin için öncelikle sana teşekkür ederim❤️. Ayrıca sana bu yolda basarilar diliyorum kessinlikle sahip olduğun aboneden daha fazlasını Hakk ediyorsun . Seviliyorsun✌🏻Azerbaycan'dan selamlarrrr

7 gün önce
Nixe Styles
Nixe Styles

İyi değildim seni izleyince tüm dertlerimi bu video süresi boyunca unuttum 💓

7 gün önce
Yunus MACRO
Yunus MACRO

Ben bütün video beyeniyom arkadaşlara öneriyorum

7 gün önce
WALTER WHİTE
WALTER WHİTE

2:29 hahahaha gülmekten geberecem abi gece gece😂😂

7 gün önce
Oğuz Kağan Aydın
Oğuz Kağan Aydın

black widow u bende çok beğendim

8 gün önce
Ezgi Rey
Ezgi Rey

Yaw arkadaş bi karşılaşamadık.seni bulcam Aydın 😁

8 gün önce
Sidar Karacan
Sidar Karacan

Hiç açlık çekmedin mi? Nasıl dayandın

8 gün önce
𝑇𝑜𝑚 𝐹𝑒𝑙𝑡𝑜𝑛🤤🔫
𝑇𝑜𝑚 𝐹𝑒𝑙𝑡𝑜𝑛🤤🔫

😇😻💝

8 gün önce
Baenrakskonq
Baenrakskonq

Abi her gün yapcan mı bunu

8 gün önce
TravelGuide
TravelGuide

Aydın hocam 5 Eylülde rakibiz :) Btw sizden bi sınava 500 tl ne savaşta mıyız tepkili bir video bekliyorum.

8 gün önce
Dazai Osamu
Dazai Osamu

Bende diyet yapmadan önce yedikleri gibi yiyeceksin sandım :D

8 gün önce
Yağız
Yağız

Zaten öyle yiyor belli değilmi

2 gün önce
Gülbahar Bozar
Gülbahar Bozar

aynen

4 gün önce
Sefa Gokyaprak
Sefa Gokyaprak

Ben piliç çevirme seviyorum bir tane yiye bilirim okadar lezzet li

8 gün önce
Sude Sert
Sude Sert

Aydın abiiiii sen video atınca mutlu oluyorum ya 🥰🥰

8 gün önce
Ada Mola
Ada Mola

Yaaa harikasin💜

8 gün önce
Leyla aslan
Leyla aslan

Çook güzelll abiii

8 gün önce
BC_NiChoLaS
BC_NiChoLaS

Çok güzel video ellerine saglık abim

8 gün önce
hocam mert yalan söylüyo
hocam mert yalan söylüyo

OF DOLAR DETAYI COK GUZEL FHWOXHWIXHS seni regl linclinden tanimistim(senin yanindayim) iyi ki tanimisim

8 gün önce
Doğa Nehir okur
Doğa Nehir okur

Üstten üfledin alttan çıkmadı jsjsbshssisbsgsh

8 gün önce
yener soyay
yener soyay

Sıcak havada ateş yakan aydın abi

8 gün önce
Özlem
Özlem

Venüs o kadar tatlı ve güzel ki aşık oldum

8 gün önce
Cilek Minis
Cilek Minis

Asiri sicak ASIRI SICAAAAAAAAAK

8 gün önce
Sudenaz Kar
Sudenaz Kar

Venüs sana aşığım 🥺 Babasıı benim yerime öper misin?

8 gün önce
ASMEDUS BT
ASMEDUS BT

1:32 kedi yemeye HAYIRR! :) 5:29 kedi ezmeye HAYIRR!

8 gün önce
Ahmet Kurt
Ahmet Kurt

Zaten ağır yaşamsın

8 gün önce
Melisa Kurtulan
Melisa Kurtulan

2:29 kahkahaattımŞDÖFPLEŞSMEOFLAÖCKEMMF

8 gün önce
belinay kara
belinay kara

Bizim gibi bir can taşıyorlar ve bu dünayada bizim kadar ''YAŞAMA HAKKINA'' sahipler onlar için bu yaz boyunca kapımızın önünde bir kap ''SU'' bulunduralım. su her canlı için yaşamdır! Bugün bir can kurtarın! lütfen dikkate alın onlarda bir can ❣

8 gün önce
Seda Ucpinar
Seda Ucpinar

👏❤️❤️👍

8 gün önce
Yehadua Iskariot
Yehadua Iskariot

2.33 HAGSHAGWHQGAHAHQHAHSHWJWHQJHQQ OF AGLICAM AHAGWLSBWKSVAKBA

8 gün önce
Eylül Zeren
Eylül Zeren

abi dün izliyemedim videoyu çünkü hastaydım bu gün biraz daha iyi olduğum için izleye bildim çok güzel bir video olmuş gine

8 gün önce
Mert karabulut
Mert karabulut

Abi sen katılmadan yapmışsın sjsssjsisisj

8 gün önce
ART_Color
ART_Color

Devamini yap her gun cek zayifla daha yakişikli olursun

8 gün önce

Sonraki

3600TL'LİK DEV TATİL ALIŞVERİŞİM!

12:48

3600TL'LİK DEV TATİL ALIŞVERİŞİM!

Dr.Aydın

görünümler 150 B

FUTBOLDAKİ EN KOMİK FAULLER !!

12:45

FUTBOLDAKİ EN KOMİK FAULLER !!

Nevzat Özkur

görünümler 88 B

Zafer Algöz Anlatıyor #5 | Zırtçılar

16:48

100 LİRAYA ORJİNAL AIRPODS ALDIM!

21:08

100 LİRAYA ORJİNAL AIRPODS ALDIM!

MuratAbiGF

görünümler 167 B

YOUTUBERLARIN FAVORİ YEMEKLERİNİ DENEDİK!!!

27:02

Floral Cat Tree

2:27

Floral Cat Tree

Hosico Cat

görünümler 18 B

Yarışma Tarihindeki Tüm Diskalifiyeler - Temizlik Benim İşim

27:05

KIZLARLA MUKBANG 2 | TARTIŞMASIZ GEÇMEYEN BİR TATİL

23:25

MasterChef Yanında Yamak Kalır ! Atom Mutfağı Testi !

25:41

BUGÜN NE YEDİM ?? (FULL MOTİVASYON DÖNDÜM !!!)

24:18

BUGÜN NE YEDİM ?? (FULL MOTİVASYON DÖNDÜM !!!)

Siynem Gültekin

görünümler 47 B

FUTBOLDAKİ EN KOMİK FAULLER !!

12:45

FUTBOLDAKİ EN KOMİK FAULLER !!

Nevzat Özkur

görünümler 88 B

Zafer Algöz Anlatıyor #5 | Zırtçılar

16:48

100 LİRAYA ORJİNAL AIRPODS ALDIM!

21:08

100 LİRAYA ORJİNAL AIRPODS ALDIM!

MuratAbiGF

görünümler 167 B

Alişan: Artık 4 çocuğum var!

1:57

Alişan: Artık 4 çocuğum var!

Beyaz Haber

görünümler 489 B

Mahrem 6. Bölüm

48:27

Mahrem 6. Bölüm

TRT 1

görünümler 63 B

SEDAT PEKER SESİYLE TAKLİTÇİSİNİ TROLLEDİM !

13:18