Asya kaçırılıyor - Sadakatsiz 26. Bölüm

  • katma 29 gün önce

    Sadakatsiz

    Süre: 06:05

    Melek...
    💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗
    💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗
    🎵 Sadakatsiz müzikleri için: ingroov.es/sadakatsiz 🔊
    Oyuncular:
    Cansu Dere (Asya)
    Caner Cindoruk (Volkan)
    Melis Sezen (Derin)
    Burak Sergen (Haluk)
    Özge Özder (Derya)
    Eren Vurdem (Mert)
    Yeliz Kuvancı (Bahar)
    Olcay Yusufoğlu (Serap)
    Nazlı Bulum (Nil)
    Gözde Seda Altuner (Gönül)
    Emir Taro Tekin (Selçuk)
    Alp Akar (Ali)
    #Sadakatsiz #CansuDere #CanerCindoruk

Sadakatsiz
Sadakatsiz

💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: https://bit.ly/35JLRRa 🤗 💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: https://bit.ly/3kCVaHb 🤗 🎵 Sadakatsiz müzikleri için: https://ingroov.es/sadakatsiz 🔊

29 gün önce
Sidika Orhan
Sidika Orhan

Fragman ne zmn çıkacak

18 gün önce
Ümit Koparan
Ümit Koparan

P

20 gün önce
HALE HACI
HALE HACI

@Büşra Şağban yok tatlım yok yani bari bi anket ile bilgilendirme yapsalar

22 gün önce
Büşra Şağban
Büşra Şağban

@HALE HACI bu akşam yeni bölüm yok mu? Hiç bilgilendirmede yapmadılar

22 gün önce
HALE HACI
HALE HACI

@Hajy jandurdyyew haftaya canım😃😇

22 gün önce
Bünyamin Abdan
Bünyamin Abdan

Düzgün bir adam koysaydın senarist şu ruh hastası ne alaka

10 gün önce
Aylin Sacide Topal
Aylin Sacide Topal

Hepsi o kadın yüzünden! O kadın onu trafikte kurtarmayacaktı! O yüzden beni kaçırdılar! Ve Volkan'ı elimden almaya çalışıyor! BUNA ASLA İZİN VEREMEM VE VERMEYECEĞİM DE! Zeynep için... ●Bence Aynı Derin. Sizce!

13 gün önce
Dila Nur
Dila Nur

Bu adamla karisinin sorunu me bilen var mi ? Niye herkesi kaciriyorlar ?

13 gün önce
sibel ve denizin dünyası
sibel ve denizin dünyası

Faruk ve Nazan benim gicigima yırttı ve ikisine sinirliyim👿👺👺👺

14 gün önce
nevriye bayındır
nevriye bayındır

asyaya ne koklattı öyle bayıltmak için burnuna dayadı?

14 gün önce
{pembiş. oyun}
{pembiş. oyun}

Faruk öl artık asyayı karın vurdu ölmesin asya 😖😖

15 gün önce
Arzu Şahin Erkan
Arzu Şahin Erkan

Filim

15 gün önce
Arzu Şahin Erkan
Arzu Şahin Erkan

Çok güzel olmuş

15 gün önce
{pembiş. oyun}
{pembiş. oyun}

Ya of sadakatsiz final olcakmış bitmesin diyenler beyensin

15 gün önce
Rukiye Filiz
Rukiye Filiz

NEDEN MEAZARA GELMİYO ASYA CUNKU BİRYERDE

15 gün önce
Sinan Sakic
Sinan Sakic

Dizide reklam çıkmış sinemada heyecanla izliyoruz 😍

15 gün önce
Seda Horoz
Seda Horoz

Asya öldü volkan

15 gün önce
LoLxBs #SaveRalph
LoLxBs #SaveRalph

Derin kaçırıldı ve Asya onu kurtardı ve Asya poh yoluna :D

15 gün önce
Elif zümra
Elif zümra

Neğ? Tek sorum neğ ?

15 gün önce
Yagmur Yilmaz
Yagmur Yilmaz

Asya huyu bana benziyo hahaha

17 gün önce
MERYEM �ALIN
MERYEM �ALIN

5:52 ben bunu gece görsem korkarım FVGBHNJMKÖÇ

17 gün önce
Rabia Karaaslan
Rabia Karaaslan

Nazlı bulumu gönderin

17 gün önce
Rabia Karaaslan
Rabia Karaaslan

Nazlı bulumun bulunduğu hicbir diziyi izlememeyi size tavsiye ederim hanfendi kendini birşey zannedip ermeni soykırımını kabul etti ülkeden gidebilirsin seni tutan yok nazlı

17 gün önce
Laila Janbota
Laila Janbota

N’oluyo lan

18 gün önce
Buse Naz Hacımustafaoğlu
Buse Naz Hacımustafaoğlu

TV ye fragman verip buraya koymamaları peki

18 gün önce
Buse Naz Hacımustafaoğlu
Buse Naz Hacımustafaoğlu

@ɴєхσɴ paylaşmışlar 😅 ama önce tv de vermişlerdi

18 gün önce
ɴєхσɴ
ɴєхσɴ

Nasıl ya

18 gün önce
Bilge Kağan
Bilge Kağan

TARİH BİLMEYEN İNSANLARI TELEVİZYONLARDA GÖRMEK İSTEMİYORUZ

18 gün önce
Sidika Orhan
Sidika Orhan

Aga bu fragman ne zmn çıkacak?

18 gün önce
Cer'in dünyası
Cer'in dünyası

Yeni fragman haydi ya, enerji sünerji

18 gün önce
Cer'in dünyası
Cer'in dünyası

@çilekli lolipop vardır umarım ya

18 gün önce
çilekli lolipop
çilekli lolipop

Yeni bölüm mü var sanki

18 gün önce
Nur
Nur

Bir fragman veyahut bir önizleme rica edebilir miyim🥺

18 gün önce
Nadire Yusuf
Nadire Yusuf

Yeni bölüm neden hala gelmediiii🥺

18 gün önce
Nadire Yusuf
Nadire Yusuf

@çilekli lolipop aaaaaa neden çekim yapılmıyo sezon finali falan mı ama olsaydı söylerdiler😕???

18 gün önce
çilekli lolipop
çilekli lolipop

Çünkü çekim yapılmıyor

18 gün önce
Tr Hanby
Tr Hanby

Fragman için geldim abicim ne oldu asyayla bütün set mi bayıldı atın şu fragmanı

18 gün önce
Tr Hanby
Tr Hanby

@Reyhan Sümertaş allah şifa versin hepsine

18 gün önce
Reyhan Sümertaş
Reyhan Sümertaş

Korona olmuşlar

18 gün önce
Hermione Granger
Hermione Granger

fragmanı çarşmaba günü verirsiniz acele etmeyin

18 gün önce
The Enos
The Enos

Yeni Bölüm nerde?

19 gün önce
çilekli lolipop
çilekli lolipop

Korona olmuşlar aga

18 gün önce
Lalalavista9
Lalalavista9

Diziyi unuttuk gerçekten bir fragman atın bari

19 gün önce
Kullanıcıs 1
Kullanıcıs 1

Senarist: -Alın size fragman Seyirciler: -E biz bu bölûmü izledik

19 gün önce
Yağmur Keskin
Yağmur Keskin

Neden çık adi bu bölüm

19 gün önce
Hejeje Jdjdje
Hejeje Jdjdje

Yeni bölüm niye hala yok😢

19 gün önce
Bonn Y
Bonn Y

Noldu yeni bölüm yokmu

19 gün önce
ege mutlu
ege mutlu

bu hastasindan hep korkuyordum.bi tuhafti asyada kofkuyordu aslinda ama bunu niye yapti anlamiyorum

19 gün önce
Sümeyye Aydın
Sümeyye Aydın

Yeni bölüm nezaman gelecek merak ettim

20 gün önce
Moonlight Playz
Moonlight Playz

Niye bölüm 28 Cikmadi? Normalda Dün çikicakdi😕

20 gün önce
Reyhan Sümertaş
Reyhan Sümertaş

Korona olmuşlar

18 gün önce
Tolga Mamudov
Tolga Mamudov

Bölüm 27 nerde?!

20 gün önce
Styless
Styless

Melis sezen(derin),Alp akar(ali),Burak sergen(haluk) covid-19 olmuşlar bu yüzden 27. Bölümü haftaya çarşamba günü yayınlayacaklar

19 gün önce
The worms The worms
The worms The worms

Psssssst fragman nerde 6 gün bekledik

20 gün önce
Zeynep Topçu
Zeynep Topçu

Admin şu fragmanı yolla artık

20 gün önce
Ada Nalı
Ada Nalı

Yeni bolumu kac hafta beklicez ? Yani 21/04 tarihindaki bolumu? Admin napion oruc tutttugun icin mi unutkansin

20 gün önce
Kudret Eroğlu
Kudret Eroğlu

Oyuncular korona olduğu için ara verildi

19 gün önce
Sirozlar Games
Sirozlar Games

Burak Sergen ve Alp Akar'a korona oldukları için baş sağlığı diliyorum.

20 gün önce
Random Reis
Random Reis

kk başsağlığı ölen insanlara dilenir .d klajdklsafjklsgjlho

19 gün önce
ilknur Beyazcicek
ilknur Beyazcicek

Bu hafta vermediler sanirsam oyuncu Haluk covid-19 olmuş

21 gün önce
Selim Yeşil
Selim Yeşil

Asya hanım vakar hanım efendi çok seviyoruz rol arkadaşlarıda fevkulede başarılarının devamını dilerim ve virüse yakalanan emekçilerin yakın zamanda tekrardan ekranda görmek isteriz rabbim şifa versin

21 gün önce
Fan Cenneti #fan
Fan Cenneti #fan

Gt?

21 gün önce
Fan Cenneti #fan
Fan Cenneti #fan

@Ömer Kerem Yıldız bende oldum

20 gün önce
Ömer Kerem Yıldız
Ömer Kerem Yıldız

Ben oldum

21 gün önce
Ömer Kerem Yıldız
Ömer Kerem Yıldız

Ok yapalım

21 gün önce
Jennie kim
Jennie kim

herşey ali için

21 gün önce
Yunus Emre Oğuz
Yunus Emre Oğuz

YENİ BÖLÜM NEDEN YAYIMLANMADI

21 gün önce
Styless
Styless

Derin ali ve Haluk covid-19 olmuş bu yüzden yeni bölümü haftaya yayınlayacaklar

19 gün önce
Special World
Special World

Haluk güçlü yoğun bakıma alınmış!

21 gün önce
Erdo doğruer
Erdo doğruer

Set covid olmuş

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Arkadaşlar yeni bölüm ve fragmanın yüklenmemesinin sebebi oyuncuların bazıları korona olmuş merak etmeyin kızmayın da normal bir durum.

21 gün önce
Zeyşan naz Aksu
Zeyşan naz Aksu

Niye sadakatsız yoktu dün?

21 gün önce
Styless
Styless

Derin ali ve Haluk covid-19 olmuş bu yüzden dizi haftaya yayınlanacak

19 gün önce
Prophetia
Prophetia

Korona olmuşlar oyuncular.

21 gün önce
Merve Arık
Merve Arık

Laann aga şehrin bütün savcıları hakimleri devreye girdi şu delileri bulup hala derini kurtaramadılar be

21 gün önce
Zelal Gümüş
Zelal Gümüş

bu hafta neden bölüm yok

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Korona olmuşlar oyuncular.

21 gün önce
Meryem Sema Karakus
Meryem Sema Karakus

Neden daha yeni bölüm gelmediii :(

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Korona olmuş bir kaç oyuncu ondan dolayı diye biliyorum

21 gün önce
sushi
sushi

kanalın şifresini mi unuttunuz

21 gün önce
sushi
sushi

@Prophetia teşekkürler söylediğin için

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Korona olmuş bir kaç oyuncu

21 gün önce
Ayşe Uygurlu
Ayşe Uygurlu

Dizi bu hafta yayınlanmadı final olmaz bu diziye bayılıyorum

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Final olmucak corona olmuş bir kaç oyuncu ondan dolayı...

21 gün önce
Esmanur Aydar
Esmanur Aydar

Bu arada sadakatsiz de derin Ali bide Haluk koronaya yakalanmış bu yüzden yeni bölümü olmadı 😶😒

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evet

21 gün önce
Hilal Ipekcioglu
Hilal Ipekcioglu

Neden bişey Yayınlanmıyor?

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evet

21 gün önce
Leyla Demirel
Leyla Demirel

2 kişi de corona çıkmış

21 gün önce
Nurcan Kartal
Nurcan Kartal

27 ci bölüm neden gepm3di

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evet

21 gün önce
Leyla Demirel
Leyla Demirel

Corona olmuş 2 kişi

21 gün önce
Özlem
Özlem

Yeni bölüm neden yayınlanmadı

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evett

21 gün önce
Cyym62 _
Cyym62 _

Oyuncular corona olmuş

21 gün önce
Gunes Akturk
Gunes Akturk

Yeni bölüm istiyorummm

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Corona dolayısıyla maalesef.

21 gün önce
Leyla Demirel
Leyla Demirel

Bende ama 2 kişi de corona çıkmış

21 gün önce
Lps pöti Tv
Lps pöti Tv

gacha fadime nuru raporlar mısınız kuşa işkence yapıyo 5 yaşında snrm

21 gün önce
Umut Keskin
Umut Keskin

Bugün sadaktsiz Biden çıkmadı

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Ayn

21 gün önce
Deniz Oluk
Deniz Oluk

Cansu Dere çok güzelsin kraliçem

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evet

21 gün önce
Evin Doğru
Evin Doğru

Bugün bu dizi neden oynatılmadı, fragman neden yayınlanmıyor? Zaten hayat çok zor, bir dizimiz var onu da adam akıllı izletmiyorsunuz yaa 😔

21 gün önce
Evin Doğru
Evin Doğru

Diziyi seviyorum izleyince de kafa dağıtmış oluyorum ama korona olduklarını bilmiyordum. Üzüldüm şimdi 😓

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Hayatın zorlukla ne alakası var werşkserwewşkdğdkekfle Corona dolayısıyla maalesef bir kaç hafta yayinlanmayabilir oyunculardaa Corona çıkmış

21 gün önce
Salih Kurtar
Salih Kurtar

Maske yok mesafe yok paldır küldür film çekerseniz böyle olur

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Doğru

21 gün önce
Salih Kurtar
Salih Kurtar

@Ülkü Şara korona olmuşlar

21 gün önce
Ülkü Şara
Ülkü Şara

Nasıl yani ne olmuş?

21 gün önce
Muradiye ömür tosun durmaz
Muradiye ömür tosun durmaz

Bu hafta yeni bölüm niye yoktuya

22 gün önce
Muradiye ömür tosun durmaz
Muradiye ömür tosun durmaz

@Prophetia bilgi için teşekkürler

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Korona dolayısıyla.

21 gün önce
sedef bln
sedef bln

yeni bölüm nerde ?

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Corona dolayısıyla oyuncular korona olmuşlar İki kişi felan.

21 gün önce
sn N
sn N

Arkadaşlar yeni bölüm ne zaman yayınlanacak

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Daha bir duyuru açıklama gelmedi sen sabret

21 gün önce
M E H M E T
M E H M E T

Kanal d de camdaki kız var lan

22 gün önce
ceren
ceren

@M E H M E T waaooooowwww

21 gün önce
M E H M E T
M E H M E T

@ceren yes

21 gün önce
M E H M E T
M E H M E T

Hıhı

21 gün önce
ceren
ceren

Son Oyuncu oynuyor musuuun

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Eeğ

21 gün önce
İçinizden Biri 🧚‍♀️
İçinizden Biri 🧚‍♀️

Fragman yok bölüm yok fazla sinir bozucu 😡😡😡😡

22 gün önce
İçinizden Biri 🧚‍♀️
İçinizden Biri 🧚‍♀️

@Prophetia Bilmiyordum teşekkür ederim :)

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Sinir bozucu değil kanka sağlık daha önemli oyunculardan iki kişi Corona olmuş ondan kesin cekmiyorlardir

21 gün önce
Oyun Denemeleri
Oyun Denemeleri

Admin en yavaş çalışan sensin gerçekten paylaşım çok az ya

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Paylaşım evet çok az hiç iyi bir admin değil ama oyuncular Corona olmus bence diziyi cekmicekler bir kaç hafta..

21 gün önce
Hasan Şengül
Hasan Şengül

Arkadaşlar yeni bölümün gelmeme sebebi, bazı oyuncular covid 19 a yakalandıkları için, yani bu kadar sinirlenmenize gerek yok.

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

@Hasan Şengül bence ortada komik olan birşey var bu kadar sinirlenmeleri komigime gitti ve sen neden bu kadar ters cevap verdin onu anlamadım ?

16 gün önce
Hasan Şengül
Hasan Şengül

@Prophetia komik bişey olduğunu sanmıyorum :)

19 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evet bazıları çok sinirlenmiş aqewertydkddyterşkelşö

21 gün önce
Mi.Blink's
Mi.Blink's

ama aynı bölüm neden

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

A1 Türkçe

21 gün önce
Numan Dülgeroğlu
Numan Dülgeroğlu

Arkadaşlar fragmanın verilmemesinin nedeni settiki bir çoğu şahısın covid-19 kapması

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Eeveeet bazı kişiler anlamıyor 🥱🥱🥱🥱🥱😕

21 gün önce
Ezgi Kokten
Ezgi Kokten

bari bir duyuru falan yapsaydiniz

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Bunda haklisinnnn.

21 gün önce
Asel Aksoy
Asel Aksoy

Lan yeni bölümü nerdeee

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

😣😣😣😣😣

21 gün önce
Asel Aksoy
Asel Aksoy

@Beyza tamam çok Sağol

22 gün önce
Beyza
Beyza

@Kutay Evyapan Haluk, Derin ve Ali

22 gün önce
Kutay Evyapan
Kutay Evyapan

@Beyza kim korona olmuş

22 gün önce
Beyza
Beyza

Oyuncular corona olduğu için çekimleri durduruldu. Yeni bölüm yok.

22 gün önce
khalid m
khalid m

Neden yine bölüm yok bu hafta... Deren ve Asya acıkmışlar Faruk bir hafta önce yemek yapmayı gitmiş.. Oh Derencim kalbim beni acıyor. 👍🤣

22 gün önce
hwaateez
hwaateez

YENİ BÖLÜM NEDEN ÇIKMADI????

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

😣😣😣😣

21 gün önce
hwaateez
hwaateez

@Beyza tamam söylediğin için teşekkürler

22 gün önce
Beyza
Beyza

@hwaateez maalesef evet. Medyapım açıklama yaptı.

22 gün önce
hwaateez
hwaateez

@Beyza doğru haber mi

22 gün önce
Beyza
Beyza

Oyuncular corona olmuş o yüzden çekimleri durduruldu.

22 gün önce
GACHA LİSA
GACHA LİSA

Yeni bölüm

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Maalesef çekimler durduruldu

21 gün önce
Melike Erkoç
Melike Erkoç

Neden bu hafta yeni bölümü gelmedi anlayamadım geçen haftaki bölümü verildi ardından camdaki kız başladı

22 gün önce
khalid m
khalid m

@Melike Erkoç 🤔🤔🤔Doğrudur gülüm haklısın 💯👍🌹🌷

22 gün önce
Melike Erkoç
Melike Erkoç

@khalid m oruç olmasın o 😁😁

22 gün önce
khalid m
khalid m

Deli kız... Bu hafta yeni bölüm yok çünkü Asya ve Deren ramazan tutuyorlar. 👍👍👍💯💯

22 gün önce
Melike Erkoç
Melike Erkoç

@Beyza Anladım teşekkür ederim 🤗

22 gün önce
Beyza
Beyza

Oyuncular corona olmuş. Çekimleri durduruldu.

22 gün önce
Selma Yildirim
Selma Yildirim

Sadakatsiz neden yok ?

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

😣😣😣🥱

21 gün önce
Selma Yildirim
Selma Yildirim

@Beyza nnneeeeee😭😭😭

22 gün önce
Beyza
Beyza

Oyuncular corona olmuş. Çekimleri durduruldu.

22 gün önce
Lisa Manoban
Lisa Manoban

Bir sorun var çrşmb yayınlamadı sikayat edecek

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evet

21 gün önce
Beyza
Beyza

Oyuncular corona olmuş. Çekimleri durduruldu.

22 gün önce
Ahmet Eymen Canbay
Ahmet Eymen Canbay

27. Bölüm yayınlanmadı ):

22 gün önce
Ahmet Eymen Canbay
Ahmet Eymen Canbay

Ama 27. Bölümü çok merak ediyorum

21 gün önce
Ahmet Eymen Canbay
Ahmet Eymen Canbay

Sağol

21 gün önce
Ahmet Eymen Canbay
Ahmet Eymen Canbay

Hee bilmiyordum

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evet çekimler durduruldu oyuncular Corona olmus

21 gün önce
Aslıhan Güner
Aslıhan Güner

Bende saf gibi yeni bölümü bekliyorum

22 gün önce
Ayşenaz Cihan
Ayşenaz Cihan

Arkadaşlar bugün niye yeni bölüm yok bilen varmı acaba???

22 gün önce
Ayşenaz Cihan
Ayşenaz Cihan

@Prophetia teşekkürler 😊

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Ayşenaz oyuncular Corona olmuş bundan dolayı da çekimler durduruldu

21 gün önce
Nazan GÜLEN
Nazan GÜLEN

Yeni bölüm neden yok?

22 gün önce
Beyza
Beyza

Oyuncular corona olmuş ondan yeni bölüm yok

22 gün önce
Hange’s Waifu
Hange’s Waifu

Ee 27. Bölüm yok

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

@Hange’s Waifu 🥺🥺

21 gün önce
Hange’s Waifu
Hange’s Waifu

@Prophetia ay bilmiodm geçmiş olsun

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Oyuncular Corona olmuş ondan...

21 gün önce
Ahmet Utkan Bayraktar
Ahmet Utkan Bayraktar

Gerçekten hayatımda izlediğim en gerçekçi ve kaliteli dizi bu tabii reyting rekorları kırması normal malum ailecek severek izliyoruz.....😊😊

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

🥳🥳🥳🥳🥳

21 gün önce
betül
betül

Haftaya bölüm olur inş

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Zor

21 gün önce
İ-she AYZA
İ-she AYZA

Ya çok saçma oldu, artık bitirin.

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Nedennnki

21 gün önce
Özge
Özge

Melis Sezen, Alp akar ve Burak Sergen korona olduğu için bu hafta çekim olmamış 🥲 Yeni Bölüm yok.

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

😣😣😣😣😣😣😣geçmiş olsun ne diyelim

21 gün önce
edevdiclefann
edevdiclefann

Ya bune hem fragman yok hem bölüm

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

@edevdiclefann ;((

21 gün önce
edevdiclefann
edevdiclefann

@Beyza ama illaki 3 4 bölüm öndedirler yükliyebilirlerdi bu 2. oluyo artık

22 gün önce
Beyza
Beyza

Oyuncular corona olmuş yeni bölüm yok

22 gün önce
cvrixs Official
cvrixs Official

Beyler yeni bölüm yok

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Evet Corona dolayısıyla maalesef oyuncuları Corona olmuş ondan çekimler durduruldu.

21 gün önce
Ayten Göktan
Ayten Göktan

Yeni bolum yok mu bh hafta

22 gün önce
Arda Baba
Arda Baba

Birkac iyuncu korona oldu ondan yok

22 gün önce
ŞARKILI VIDEOLAR
ŞARKILI VIDEOLAR

Off 27.bölüm fragmanı niye gelmedi ya

22 gün önce
ŞARKILI VIDEOLAR
ŞARKILI VIDEOLAR

Ayn

21 gün önce
Jimin'in Tatlısı
Jimin'in Tatlısı

Ayy inşallah haftaya olur

21 gün önce
Prophetia
Prophetia

Arkadaşlar oyuncular Corona olmuş bir kaç kişi ondan dolayı çekimler durduruldu.

21 gün önce
Jimin'in Tatlısı
Jimin'in Tatlısı

Evt hayvanlar deney değildir kanal ismin harika

22 gün önce
Jimin'in Tatlısı
Jimin'in Tatlısı

Evt ya niye gelmedi

22 gün önce
Zeynep Deniz
Zeynep Deniz

Haluk corona olduğu için yeni bölüm çekmediler

22 gün önce
Melek Aleyna
Melek Aleyna

*Ya admin seninle şu fragman konusunda bir türlü anlaşamıyoruz atmadın ya fragmanı seyirci tayfasını bir dinle artık çabuk atın şu fragmanı ya😨*

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Corona dolayısıyla maalesef oyuncular Corona olmuş ondan çekimler durduruldu okey.

21 gün önce
Sürpriz Kanal
Sürpriz Kanal

Bugün sadakatsiz olmicak yaaaa

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

🤷🤷🤷🤷🤷🤷

21 gün önce
Seymen Öter
Seymen Öter

Bu hafta sadaaksiz yok 😩

22 gün önce
Şevval Ercan
Şevval Ercan

Fragman gelmiycek heralde

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Bilemiyoruz corona olmuş oyuncular belki bir kaç hafta sonra gelir

21 gün önce
Esref Turk
Esref Turk

Fragman nerde lan

22 gün önce
Prophetia
Prophetia

Corona dolayısıyla oyuncular korona olmuş

21 gün önce

Sonraki

Esra Erol'da 16 Nisan 2021 - Tek Parça

2:07:37

Esra Erol'da 16 Nisan 2021 - Tek Parça

Esra Erol'da

görünümler 540 B

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 62. Bölüm

2:14:59

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 62. Bölüm

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

görünümler 995 B

Emre Bol: Kimsin lan sen Alper!

5:16

Emre Bol: Kimsin lan sen Alper!

TV100

görünümler 265 B

SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | TARİHİ OYUN!

1:00

SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | TARİHİ OYUN!

Survivor Türkiye

görünümler 798 B

DOLANDIRILDIK EY HALKIM!

30:01

DOLANDIRILDIK EY HALKIM!

ARGONOMİ

görünümler 310 B

Masumlar Apartmanı 33. Bölüm

2:09:13

Masumlar Apartmanı 33. Bölüm

Masumlar Apartmanı

görünümler 2,3 Mn

Nalan ve Sedat'ın Sözü | Camdaki Kız 2. Bölüm

12:05

Gönül Dağı 26. Bölüm

2:25:51

Gönül Dağı 26. Bölüm

Gönül Dağı

görünümler 563 B

Innocence Episode 1

2:01:31

Innocence Episode 1

Masumiyet

görünümler 10 Mn

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

2:12:06

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 4,1 Mn

Kırmızı Oda | 36. Bölüm | "HAYAT DEVAM EDİYOR"

2:20:16

Emre Bol: Kimsin lan sen Alper!

5:16

Emre Bol: Kimsin lan sen Alper!

TV100

görünümler 265 B

SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | TARİHİ OYUN!

1:00

SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | TARİHİ OYUN!

Survivor Türkiye

görünümler 798 B

DOLANDIRILDIK EY HALKIM!

30:01

DOLANDIRILDIK EY HALKIM!

ARGONOMİ

görünümler 310 B

LAV CANAVARI YERDE LAV VAR DİLA KENT

8:59

LAV CANAVARI YERDE LAV VAR DİLA KENT

Dila Kent

görünümler 1,8 Mn

Akıncı 19. Bölüm

2:3:28

Akıncı 19. Bölüm

Akıncı

görünümler 606 B

EMRE'Yİ UYUTUP GÖLE BIRAKTIK !! @Emre Gül

17:17

EMRE'Yİ UYUTUP GÖLE BIRAKTIK !! @Emre Gül

Sefa Kındır

görünümler 1,4 Mn