EMRE GÜL'ÜN DÜĞÜNÜ ( EĞLENCEYE DOYAMADIK ) @Elif Gül @Sefa Kındır

  • katma 29 gün önce

    Emre Gül

    Süre: 15:08

    Merhaba arkadaşlar ben Emre Gül bu video da sizlere en özel ve en güzel olan düğün günümü paylaşmaktan gurur duyuyorum destekleriniz için teşekkür ederim iyi seyirler...

    Bu videoların devamının gelmesini istiyorsanız "beğeni" ve "yorum" yapmayı unutmayın!
    Kanalıma "ABONE" olmayı ve bildirimlerin gelmesi için "ZİLİ" (🔔) açmayı unutmayın...
    Kanalıma ABONE olmak için ; bit.ly/EmreGul

Elif Gül
Elif Gül

En kötü gunumuz böyle olsun kalbimm iyikim sevdiğim adam 🙏

29 gün önce
Eyup kaz
Eyup kaz

Allah mesut etsin 🙏🏻

Gün önce
Gizem Kaya
Gizem Kaya

Eymen Kaya 29695918728

5 gün önce
Emir Ata Çolak
Emir Ata Çolak

BENCEDE EMRE YOKSA YİNE KIŞKIRTMA YAPMA YOKSA BOŞANIR

5 gün önce
İlim yolcusu
İlim yolcusu

Mutlu olursunuz inşallah

5 gün önce
Erdem Durmaz
Erdem Durmaz

ALLAH MESUT Etsin sizleri hep böyle olun

5 gün önce
Gulumser Yildirim
Gulumser Yildirim

Niye boy birseyim yaptinizyazik degilmi kıza yarın birgün sorun olur

12 dakika önce
Gulumser Yildirim
Gulumser Yildirim

Şakamı bu acaba yoda filimmiinandirici gelmedi bencehata üstüne hata

23 dakika önce
Johan Veld
Johan Veld

Herkes ayni seyi dusunuyor

6 saatler önce
Bilal Kara
Bilal Kara

kızın yüzüne bakınca para..ev.. araba ve nafaka görüyorum sadece

13 saatler önce
Dilara
Dilara

Hayata karşı duruşum 09:17 de ki yere düşen paraları toplayan adam gibi 😂😂

20 saatler önce
mustafa ay
mustafa ay

Sefa yok muydu düğünde? Yazdım ve yeni gördüm.

Gün önce
behruz veliyev
behruz veliyev

ALLAH mesut etsin

Gün önce
Omer Hesenli
Omer Hesenli

Mutlu mesut yasayin abi bir omurde beraber etsin amin

2 gün önce
Esmanur Yavuz
Esmanur Yavuz

Ciddenmi Evlendiniz Emre

2 gün önce
Savaş Gerçek
Savaş Gerçek

Ne güzel yaa

3 gün önce
has edit
has edit

Emre gül soru cevap gelsinnnnnnnn

3 gün önce
gul taskin
gul taskin

🙏🙏🙏😄🤣🤣Günaydın hocam

3 gün önce
Gizem Kaya
Gizem Kaya

Emsan Eymen Kaya

3 gün önce
Click Clack
Click Clack

Mami keske kilotlu corap giyip gideydin

3 gün önce
Muhammed Muhammed
Muhammed Muhammed

maşallah diyelim nazar deymesin

3 gün önce
Sevgi Demir
Sevgi Demir

Hayırlı olsun elif abla

3 gün önce
Sevgi Demir
Sevgi Demir

Hayırlı olsun emre

3 gün önce
Safiye Damar
Safiye Damar

0shkfhs

3 gün önce
Telefon Telefon
Telefon Telefon

O kaç yaşında???

4 gün önce
Talha Bütün
Talha Bütün

Abisi kıralsın

4 gün önce
Diriliş Emir
Diriliş Emir

Oooooo

4 gün önce
Ceyda Danis
Ceyda Danis

Ala mesudetsin🥰🥰🥰🥰🥰

4 gün önce
Ebubekir Er
Ebubekir Er

Bende aranızda yenıyım , banada abone olurmusunuz 😞 1000 olmam lazım 🙂🙂

4 gün önce
Tuba Yılmaz
Tuba Yılmaz

ALLAH ziziayıtmasın amin

4 gün önce
Doğukan Keçeci
Doğukan Keçeci

Emre abi Allah size mutluluk versin

4 gün önce
hüseyin soylu
hüseyin soylu

Emre Allah sizi bir ömür boyu bir yastıkta kocatsın inşallah Allah mutlu ve bak Bartınz açık olsun

5 gün önce
Erkan Erdoğan
Erkan Erdoğan

Hayır lı olsun

5 gün önce
Merve Sevinç
Merve Sevinç

Para. Ddd

5 gün önce
Emir Ata Çolak
Emir Ata Çolak

keşke bende düğünde olsam ama zaten ADANAD YAŞIYORUM

5 gün önce
Berna Korkmaz
Berna Korkmaz

Çok güzel olmuş💜😘😍

5 gün önce
Enes Dogan
Enes Dogan

Kral allah bir yastikta kocatsin malatyadan selamlar

6 gün önce
Emre Barut
Emre Barut

gerçek bi evlilik olmadığını düşünenler

6 gün önce
Asas 156
Asas 156

Sefa abi cok seviyo oynamagi galiba

6 gün önce
Minecraft Parodileri
Minecraft Parodileri

ALLAH MUTLU MESUT ETSİN İNŞALLAH 🥰🥰🌹🌹

6 gün önce
Hersey Yalan
Hersey Yalan

Bu kısa zamanda dır takip ediyorum sizi benım düşüncem şu ne para pul nede takı ne şöhret ne boy ne güzellik hwpsı boş inanın buna allahın verdiği kalbin içinde sevginide taşiyabiliyosan ve birinizi çok seviyorsanız yolun açik olsun kardeşlerim millet Herşey düşünür söyler ama gören gözle duymayan kulak evlenıyo yeter sevgi saygı olsun Allah başiniz bozmasın

7 gün önce
Zeyneb Penah
Zeyneb Penah

Kiz evde kalmis napsin dbhdhfhf

7 gün önce
Ahmet Karabulut
Ahmet Karabulut

Şak şak şak sak şak dak

7 gün önce
Ahmet Karabulut
Ahmet Karabulut

Şak şak şak şak sak şak sak şak şak şak şak şak şak şak sak

7 gün önce
brawl prosu
brawl prosu

Allah mutlu mesut etsin

8 gün önce
Saime Bayrak
Saime Bayrak

Allahkimseyievsizbırakmasun

8 gün önce
BatuHAN KARTAL
BatuHAN KARTAL

Davul çalan gelinler minicik damat ???

8 gün önce
ARDA ÖZDEMİR
ARDA ÖZDEMİR

Akşam yatak kırılsa 9 ay sonra da cünyur emre gelir

8 gün önce
Ebru Altınay
Ebru Altınay

Arkadaslar bu düğünde çalınan şarkının ismini bilen varmı

8 gün önce
Leyla Açıkel
Leyla Açıkel

Lansenşn boyun gaçla haha hadi hayırlı olsun

8 gün önce
VOLKAN Yavşan
VOLKAN Yavşan

Şaka Mı buuuu

8 gün önce
Sude nur Şafak
Sude nur Şafak

Emre gül abimize ve elif ablamıza bir ömür mutluluklar dilerim allah onları utandırmasın ve ayırmasın yarabbim allah bekarlarada versin böyle evlilik amin😘😘😘😘 sizleri çok seviyorum emre gül abi ve elif gül abla 😘😘😘

9 gün önce
Gül Ulu
Gül Ulu

Rabbim bir ömür boyu geçim sağlık hayırlı evlat mutluluk huzur versin

9 gün önce
Arda Gören
Arda Gören

Kaç yaşındasın

9 gün önce
Arda Gören
Arda Gören

@Wlearuxy tm oyun oynuyormusun

8 gün önce
Wlearuxy
Wlearuxy

@Arda Gören doğuştan böyle galiba boyu uzamıyor

8 gün önce
Arda Gören
Arda Gören

Nasıl lan

8 gün önce
Arda Gören
Arda Gören

@Wlearuxy nasıl

8 gün önce
Wlearuxy
Wlearuxy

Emre 27 yaşında

8 gün önce
kardeş tv
kardeş tv

Bir ömür boyu mutluluklar dilerim 😘❤❤💙💙

9 gün önce
Umut Savaşkan
Umut Savaşkan

bizde görme engeliyiz ama bi biz evlenemedik allah herkese iyi kalpli hiç bir zaman yarı yolda bırakmayacak bir insan nasip etsin

9 gün önce
Erkan Ergün
Erkan Ergün

Allah hkkinda en iyisini versin

7 gün önce
sima sema
sima sema

Allah mutlu etsin❤️

9 gün önce
ibrahim Bal
ibrahim Bal

Allah bi yakt

9 gün önce
ibrahim Bal
ibrahim Bal

Allah bi yastıkta koca. Versin

9 gün önce
Sefa Çağlar
Sefa Çağlar

Emrenin Oynayışı sjsjsjdj

9 gün önce
Aleyna Kilic
Aleyna Kilic

Bir birinize yakisiyorsunuz iyiki varsiniz sizi cok seviyorum

9 gün önce
Cafer Acar
Cafer Acar

Olim senin yaşın kaç lan

9 gün önce
Ege Cam
Ege Cam

Mutluluklar📌

9 gün önce
Serdar Şavkılı
Serdar Şavkılı

Kaburgacı Yaşar ustam adam gibi adamdır

9 gün önce
Selami Tütüneken
Selami Tütüneken

Alah yolunuzu acık et sin

10 gün önce
miraç wmi koylu
miraç wmi koylu

Maşallah. Ömür. Boyu. Mutlu. Mesut. Kalln

10 gün önce
assanver
assanver

ulan emre çocuğun senden büyük olacak lan

10 gün önce
Cellat Delisi😝🤪
Cellat Delisi😝🤪

Bİ YASTIKTA KOCAYIN BE ABİ

10 gün önce
Mehmet Ozer
Mehmet Ozer

Yenge şu etekli kardeşini de bana ayarla

10 gün önce
Hayalim Mobilya
Hayalim Mobilya

Bende adanılıyım ordaydım

10 gün önce
yusuf yasli
yusuf yasli

emre ablan lan o senin

10 gün önce
MONEY NİNJA
MONEY NİNJA

A

10 gün önce
Ahmet Candan
Ahmet Candan

Maşallah

10 gün önce
e zt
e zt

Kwkkw

10 gün önce
MEVLÜT DOĞAN
MEVLÜT DOĞAN

Biraz zamana ihtiyaci var gibi. Takipci biraz cogalsin sonrasi herkezin bildigi gibi.

10 gün önce
emircetin çetin
emircetin çetin

Emre gul evlendimii

10 gün önce
Cemre Altınbaş
Cemre Altınbaş

Allah mesut etsin de benim aklima birşey takıldı aman neyse boşverin

10 gün önce
Onur Asan
Onur Asan

Allah mutlu mesut eylesin

10 gün önce
osmaneren yilmaz
osmaneren yilmaz

tüffff a..

10 gün önce
GEBLONUN KARDEŞİ G.v.K
GEBLONUN KARDEŞİ G.v.K

○E. ○ M. ○ R. ○ E. ○

10 gün önce
Susan Kerimov
Susan Kerimov

13:20 de abimiz keyfte .d

10 gün önce
Bekir Akyağ
Bekir Akyağ

Allah bi yastıkta kocatsın mutluluklar 👏

10 gün önce
emin sozen
emin sozen

Abi hayırlı olsun Allah bir yastıkta kocatsın

11 gün önce
Ebrar
Ebrar

Abi düğününüz muhteşem inşallah yüzünüz hep gülsün

11 gün önce
mustafa gonca
mustafa gonca

seni bence paran için seviyor

11 gün önce
Sahane Babayeva
Sahane Babayeva

Allah hep mutlu etsin🥰🤩

11 gün önce
Nesli Kaplan
Nesli Kaplan

Trolleyin bakalım 😉

11 gün önce
Ömer Bebek
Ömer Bebek

MaşaALLAH çok sevindim kardeşim...

11 gün önce
Zehra Nur Horasan
Zehra Nur Horasan

Sefa müq oynuyo

11 gün önce
kuzey yıldızı ilk aşk fan
kuzey yıldızı ilk aşk fan

Emre abi elif ablayı kıskanıyorsmusun?

11 gün önce
JOKER KİNG
JOKER KİNG

Abi Mami emeni hesteklememissin sefala Mami yanyana niye gelmiyo

11 gün önce
Bayram Dağtekin
Bayram Dağtekin

Alah hayırlı olsun 😙😙😘👫

11 gün önce
Tablo Music
Tablo Music

İlk gece boyun yetişmezse departmandan sandalye destek ekibi yollarım ☑️☑️

11 gün önce
Sümeyye akça
Sümeyye akça

😘😘

11 gün önce
Sümeyye akça
Sümeyye akça

🥳🥳🤣

11 gün önce
Oktay Kurt
Oktay Kurt

Mantık evlilik diyen insanların gözü kör vallahi bir yastıkta kocatsın kardeşim tebrik ederim 💓

11 gün önce
MamiPvP_
MamiPvP_

bebeleri pistten alalım alalım

11 gün önce
Abdulkerim Aydogan
Abdulkerim Aydogan

Artık benim sabrım kalmadı yemin ederim sefa ile mami barış sın

11 gün önce
Abdulkerim Aydogan
Abdulkerim Aydogan

@Seher Çakır saçma sapan konular destek olarak bu ikiliyi barıştıra biliriz

11 gün önce
Seher Çakır
Seher Çakır

Neden kustuler

11 gün önce
app adi
app adi

minos nediyordu: kimlerrrr kimlerle

11 gün önce
eğlence dünyası
eğlence dünyası

😇😇😇😇

12 gün önce
Dil Gavhari
Dil Gavhari

Pare uçun ınsan neyler yapmaz

12 gün önce
BARAN BS
BARAN BS

Emre baba senidemi görecektik hayırlı uğurlu olsun ❤❤

12 gün önce
abuzer han
abuzer han

Bu video gerçekmi diyorlar kurgu diye yanlış anlaşılmasın

12 gün önce
kurnaz tilki
kurnaz tilki

En kötü gününüz böyle olsun ikinizde bir birinize yakışmışsınız Allah sizi ayırmasın daha ne diyeyim! 😄

12 gün önce
kozmik cahan
kozmik cahan

Her zaman mutluluka kardaesim

12 gün önce
Muharrem Umul
Muharrem Umul

tugay gök niye yok

12 gün önce
ERAY KORKMAZ
ERAY KORKMAZ

Yaşar usta bı servetini saçtı adam Emre için 😂

12 gün önce

Sonraki

EMRE GÜL'Ü EVLENDİRİYORUZ - NİŞANLANDI

16:16

En sevdiğin markalar Cashback’te!

0:19

En sevdiğin markalar Cashback’te!

Papara

görünümler 36 B

Sedat Peker 3. videosunu da yayınladı

11:46

Sedat Peker 3. videosunu da yayınladı

Can ATAKLI

görünümler 290 B

DOLANDIRILDIK EY HALKIM!

30:01

DOLANDIRILDIK EY HALKIM!

ARGONOMİ

görünümler 310 B

DEV UÇAK YAPTIM / I MADE A PLANE

17:22

DEV UÇAK YAPTIM / I MADE A PLANE

Sefa Kındır

görünümler 1,8 Mn

MASTER - APPRENTICE GAME

24:19

MASTER - APPRENTICE GAME

Mami Emen

görünümler 6 Mn

DEV RAMAZAN TOPU İLE HERŞEYİ PARÇALADIK @Emre Gül

13:22

Usta Çırak 5 | Mustafa Usta Oldu

29:35

Usta Çırak 5 | Mustafa Usta Oldu

Mami Emen

görünümler 2,2 Mn

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

2:12:06

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 4 Mn

ÇGH Anneleri (80.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

19:14

ÇGH Anneleri (80.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

görünümler 3 Mn

En sevdiğin markalar Cashback’te!

0:19

En sevdiğin markalar Cashback’te!

Papara

görünümler 36 B

Sedat Peker 3. videosunu da yayınladı

11:46

Sedat Peker 3. videosunu da yayınladı

Can ATAKLI

görünümler 290 B

DOLANDIRILDIK EY HALKIM!

30:01

DOLANDIRILDIK EY HALKIM!

ARGONOMİ

görünümler 310 B

BU NE BİÇİM OYUN YAA 😂

9:08

BU NE BİÇİM OYUN YAA 😂

XO Alperen

görünümler 411 B

Mucize Doktor 62. Bölüm Fragmanı

0:48

Mucize Doktor 62. Bölüm Fragmanı

Mucize Doktor

görünümler 1,7 Mn

Kuruluş Osman 57. Bölüm

2:12:35

Kuruluş Osman 57. Bölüm

Kuruluş Osman

görünümler 4,5 Mn

Kardeşlerim 12. Bölüm

2:21:58

Kardeşlerim 12. Bölüm

KARDEŞLERİM

görünümler 7 Mn