Şeytan | Türkçe Dublaj Yabancı Gerilim Filmi | Full Film İzle

  • katma Yıl önce

    SinemaGo

    Süre: 1:13:54

    Şeytan 2005 | Türkçe Dublaj Yabancı Gerilim Filmi | Full Film İzle
    En iyi Türk komedi, romantik, dram filmlerinin en güzel sahneleri ve daha fazlası için abone ol: bit.ly/2IDHXN4
    Noel arifesinde, Paris’teki bir gece kulübünde üç genç, Bart, Ladj ve Thai, iki afet ile tanışırlar. Kızların adları Eve ve Yasmin’dir. Karşılaştıkları güzellik karşısında ziyadesi ile etkilenen gençler, Eve’in, şehir dışındaki evlerine davetini kabul ederler. Misafirler, evin bekçisi Joseph ve Marie tarafından karşılanırlar. Ancak nasıl bir tuzağın orta yerine düştüklerinden habersizdirler. Ortada karabüyü ve şeytani oyunlar mevcuttur. Film, korku, kara mizah ve cinselliği kusursuz bir biçimde harmanlayan bir korku filmi. İzleyici yer yer şaşırtma potansiyeline sahip olan film aslında zaman zaman sürrealist yansımalarla beliren grotesk bir yapı.
    Yapım Yılı: 2005
    Film Türü: Gerilim, Korku
    Yönetmen: Kim Chapiron
    Oyuncular: Vincent Cassel, Olivier Barthélémy, Roxane Mesquida
    Ülke: Fransa
    #yabancıfilmler #gerilimfilmleri #sinemago #şeytan

Hicran Ismayilova
Hicran Ismayilova

gercekden film sapikca bi filmdi 🙄🤦🏻‍♀

6 gün önce
Mevlüt Yüksel
Mevlüt Yüksel

Ya inanirmisiniz filmden hic bir sey anlamadim

10 gün önce
Saban Celik
Saban Celik

Süper

16 gün önce
Hasna Nailan Ramadhani
Hasna Nailan Ramadhani

Ciye korban tiktok

20 gün önce
West Block Production
West Block Production

54:00

20 gün önce
Ugur Vergul
Ugur Vergul

Olay çok güzeldi ya

25 gün önce
DUYGU
DUYGU

38:02 ağzınıza sıçim🤣

Aylar önce
Kim Taehyung
Kim Taehyung

Dizinin yarısı cinsellik çok saçma bir dizi sonu saçma bitti anlayamadım

2 aylar önce
Bedirxan Ayten
Bedirxan Ayten

Ne anlatdılar?????

3 aylar önce
Ali Strong
Ali Strong

izlediğim en anlamsız film.bir evin içinde dabbe bebeğin doğuşunu anlatıyor. korku filmi degil sadece irenç mide bulandırıcı.

4 aylar önce
Yavuz Şahin
Yavuz Şahin

Bun abenzeyen bir film dana vardı onunda ismi şeytandır onu bulamıyorum

4 aylar önce
d g
d g

Filim seyretmekten soğudum berbat zamana yazik

4 aylar önce
Dejavu Dejavu
Dejavu Dejavu

Ben ne izledim az önce bir anlam veremedim🧠

5 aylar önce
CUMHUR ÇETİNTAŞ
CUMHUR ÇETİNTAŞ

Tamamen vakit kaybı.

7 aylar önce
bbccddee bbccddee
bbccddee bbccddee

Boş yere çekilmiş aptalca bir flim kesinlikle izlemeyin tamamen zaman kaybı. Saçma sapan bir şey

7 aylar önce
Sait Kaya
Sait Kaya

Saçma sapan

8 aylar önce
Ayse Birtane
Ayse Birtane

Sacma sapan bi film ne abonnee olcam

8 aylar önce
khum kerim
khum kerim

Sizin filmler neden Azerbaycanda açmıyo?? Sizin ülkede aktif edilmemiştir diyo🙄🙄🙄

9 aylar önce
ʜᴇᴀᴠʏ ᴡᴇᴀᴘᴏɴ
ʜᴇᴀᴠʏ ᴡᴇᴀᴘᴏɴ

Efsane film bu filmi ilk ciktiginda izlemistim

9 aylar önce
Muhammed Şimşek
Muhammed Şimşek

Korktunuzmu

10 aylar önce
çiğdem güzel
çiğdem güzel

En saçma film zaman kaybı

11 aylar önce
Yusuf çelik
Yusuf çelik

zaman kaybı bence

Yıl önce
Han Kral
Han Kral

Berbat bir film

Yıl önce
Necdet Abo
Necdet Abo

Bir saat 20 dakikam heba oldu gitti

Yıl önce
Seyhan Sagaltici
Seyhan Sagaltici

Başkan bazı vidyolar acılmıyor ben yurt dışındayım

Yıl önce
Rasim karadeniz
Rasim karadeniz

35 senedir film takipcisiyim,3 kuruş etmez

Yıl önce
ZENCİ EDİTS
ZENCİ EDİTS

Sende 5 para etmezsin

20 gün önce
Ugur Alizade
Ugur Alizade

Dabbe ,siccin gibi filmler izlemekten IQ nüz düştü iyi korku filmlerinden anlamıyor artık bazıları

Yıl önce
köksal güngör
köksal güngör

Bu film le ıQ yükselecekse bırak düşük kalsın bro

11 aylar önce
MERHABALAR Aquu
MERHABALAR Aquu

Köpek için 1 dakikalık saygı duruşu

Yıl önce
MERHABALAR Aquu
MERHABALAR Aquu

En çok köpeğin ölmesine üzüldüm

Yıl önce
ercan caner
ercan caner

15:22 Arap kızına Türk kızı diyor

Yıl önce
Jale Salamova
Jale Salamova

👍👍👍maraqla izledim

Yıl önce
Ramazan Terlemez
Ramazan Terlemez

Çok kötü berbat

Yıl önce
Ali Canara
Ali Canara

Irkçı faşist topluluklar Talan edilmiş binalar ve sokaklar. İnsanların sahte yüzleri ardında gizli şeytanımsı varlıkları ve asıl kimlikleri. Şeytanımsı kara büyüler ve kendilerinin bile baş edemediği darbelemeler ve kazalar. Kimlik avı hırsızlığında düşüş yaşamak kaçınılmaz olur. Hesabı verilemeyecek ağır ceza konularıdır. Ben ebedi lanet okudum. Benim size her saniyem maddi ve manevi ebediyen lanet olsun. Cehennem ateşi ebediyen mekanınız olsun. Benim size her saniyem maddi ve manevi cehennem ateşi olsun. Yolunuz ebedi lanetlerle döşensin. M.A. Siyasal Bilimler/Alman Dili ve Edebiyatı Yüksel Canara Mersin, 04. 03. 2020

Yıl önce
ali kısaç
ali kısaç

*film pipi gibi vakit kaybetmeyin*

Yıl önce
El`Xan
El`Xan

Arkadaşlar porno izleyin en azından zevk alırsınız

Yıl önce
secundumist
secundumist

Bu filmde çok gönderme var ama ben hiç birşey anlamadım

Yıl önce
ilkhan göktaş
ilkhan göktaş

secundumist it filmine falan

Yıl önce
secundumist
secundumist

15:21 tatlı türk kızı

Yıl önce
resad qarayev
resad qarayev

Bence zamanina saygini olan birisiizlemez

Yıl önce
Mehmet Can Beşiktepeden
Mehmet Can Beşiktepeden

Hayatımda bir çok saçma şeyler yapmıştım ama bu izlemek dışında hiç böyle bir SAÇMALIĞIM olmamıştı.. KESİNLİKLE İZLEMEYİN.

Yıl önce
Can Vurğun
Can Vurğun

İnanıyorum ve izlemiyorum saol :) az önce 1 buçuk saat çöp oldu zaten 😂🤣 1 buçuk saat daha çekemem

3 aylar önce
Orxan Aa
Orxan Aa

aynen oylee bowa zaman kaybi

11 aylar önce
aysel bozkurt
aysel bozkurt

Boşa zaman kaybı

Yıl önce
Irfan
Irfan

Kesinlikle haklısın sana katılıyorum

Yıl önce
Yürüyen Bandana
Yürüyen Bandana

filim boktan aslında konusu neyse izlerseniz görürsünüz fazla sarmadı başı biraz sardı o kadar geri yerleri din kötüleme gibisinden geldi bana ama yorumlar sizin film 10/3

Yıl önce
GÜLÜM GÜLÜMSE
GÜLÜM GÜLÜMSE

Telif hakkı yerim diye düşünmeden güzel film yüklemişsin 👍👍 hiç zoom yok dublaj güzel. Böööö gelmişti artık zoomlu filmlerden. 👏👏👏👏👏 emeğine sağlık 👍👍👍

Yıl önce
Boris Aleksandrov
Boris Aleksandrov

Slm

Yıl önce
Ahmet Hosgor
Ahmet Hosgor

Filmin sadece son 18 dk sını izleyin. Geri si sadece Bi evin içinde standart gençlerin geçirdiği zaman

Yıl önce
Rit Mix
Rit Mix

Film nasil beyler izlemeye degermi

Yıl önce
Ayxan Gulmemmedov
Ayxan Gulmemmedov

Yorumlara gore berbat bi film ama izlemeden anliyamayz

16 gün önce
Ayxan Gulmemmedov
Ayxan Gulmemmedov

Yorumlara gore berbat bi film ama izlemeden anliyamayz

16 gün önce
Abdullah Ağaç
Abdullah Ağaç

Süper kesinlikle izle dostum kafa yoran bir film

7 aylar önce
Diyar Rashford
Diyar Rashford

Bos zaman kaybetme

Yıl önce
Göktürk Yıldızlı
Göktürk Yıldızlı

2. de benim

Yıl önce
Diyar Rashford
Diyar Rashford

Birinciyim

Yıl önce

Sonraki

Шкатулка проклятия

1:32:11

Шкатулка проклятия

YouTube Movies

görünümler

Французский связной

1:43:41

Французский связной

YouTube Movies

görünümler

Fatma | Resmi Fragman | Netflix

1:31

Fatma | Resmi Fragman | Netflix

Netflix Türkiye

görünümler 283 B

Elite: Season 4 | Date Announcement | Netflix

1:03

Заклятие 2

2:13:49

Заклятие 2

YouTube Movies

görünümler

Korkusuz Korkak Türk Filmi | Full HD | KEMAL SUNAL

1:18:48

Tokatçı - HD Türk Filmi

1:18:28

Tokatçı - HD Türk Filmi

Gülşah Film

görünümler 10 Mn

Yüz Numaralı Adam  😅😂 Turk Filmi Restore (Kemal Sunal)

1:21:28

Yüz Numaralı Adam 😅😂 Turk Filmi Restore (Kemal Sunal)

Türk Komedi Filmleri

görünümler 3,6 Mn

Camdaki Kız | 1. Bölüm

2:41:56

Camdaki Kız | 1. Bölüm

Camdaki Kız

görünümler 6 Mn

Çok Güzel Hareketler 2 - 80.Bölüm

2:08:17

Çok Güzel Hareketler 2 - 80.Bölüm

Çok Güzel Hareketler

görünümler 1,4 Mn

Kardeşlerim 8. Bölüm

2:21:57

Kardeşlerim 8. Bölüm

KARDEŞLERİM

görünümler 5 Mn

Fatma | Resmi Fragman | Netflix

1:31

Fatma | Resmi Fragman | Netflix

Netflix Türkiye

görünümler 283 B

Elite: Season 4 | Date Announcement | Netflix

1:03

Kuruluş Osman 54. Bölüm Fragmanı

0:51

Kuruluş Osman 54. Bölüm Fragmanı

Kuruluş Osman

görünümler 1,9 Mn