@Fırat Sobutay

Fırat Sobutay
Fırat Sobutay

Valla bu güzel gün be hamburger için teşekkürler tekrardan :) Bana da yemeğe beklerim :)

9 gün önce
Ömer Turan
Ömer Turan

İyi gömmüşsün Fırat abi:)

5 gün önce
Kandıralı Mapper
Kandıralı Mapper

Abi gömmüsün burgeri diyet planı varmı yeniden :d

9 gün önce
Yenen Olmaz
Yenen Olmaz

Firat abi nasilsin yeni video nezaman gelicek

9 gün önce
Oğuzhan Alt.
Oğuzhan Alt.

Abi bunu özelden yazsana adama :)

9 gün önce
sanane dostum
sanane dostum

Ertan abi seni yeni gördüm harbiden kanım ısındı sana takipteyim artık 😊😊😊

2 saatler önce
falcon
falcon

Ertan hocam video girişindeki kanal abone ol efektlerini daha kaliteli hala getirirseniz çok daha güzel olur. Video kaliteniz katlanarak artıyor, saygılar...

9 saatler önce
Hazal Serkan
Hazal Serkan

Video mükemmel olmuş 🥰🥰 yer neresi acaba bilen var mı?

Gün önce
Kemal Arıçelen
Kemal Arıçelen

ininal sana yazıklar olsun ne diyim tam diyorum sağlıklı beslencem artık gelmiş hamburger kampanyası yapmışsın ahaha karşi koyamıyorum malesef

Gün önce
kadir erdoğan
kadir erdoğan

kanal çok aşırı güzel videolar hem dinlendirici hem keyifli hemde motive edici seviliyorsun ertan abi

Gün önce
EREN ERDEN
EREN ERDEN

ismail balabana benziyo

2 gün önce
tolga tekin
tolga tekin

Emircan aksoyla doğa videosu bekliyoruz

2 gün önce
Mert Arık
Mert Arık

aslan hocam umarım salonunuzda idman yapmak nasip olur. umarım her şey gönlünce olur🙏✌️

2 gün önce
zehra hanım
zehra hanım

🤩🤩🤩

3 gün önce
Naki Kıyak
Naki Kıyak

abi keşke öz abim olsan...

4 gün önce
Necati Ersin
Necati Ersin

emeğinize sağlıık:)

4 gün önce
Oguz S
Oguz S

Abi videolarını beğenerek severek takip ediyorum fakat videolarının az izlenmesinin videolardaki karanlık hava ve sürekli bir nedenlerin olması gibi geliyor . Ağırsağlam kanalında yayınlanan İnternetting fasting videosu olabildiğince sonuç odaklıydı biliyoruz sohbet etmeyi ve insanları tanımayı seviyorsun ama herkes bunu tercih etmiyor kanal şuan hak ettiği yerde değil umarım en kısa süre de 100bin olursun 🙌🏼😊

4 gün önce
alp kazar
alp kazar

Ertan hocam barınak videosunun devamı gelsin, seviliyorsun :)

5 gün önce
Ömer Turan
Ömer Turan

Fırat abi'den geldim:) ❤️

5 gün önce
Uğur Özkan
Uğur Özkan

Şapka güzelmiş

5 gün önce
Mert Kartal
Mert Kartal

Ertan abiyle hamburger yemek isteyenler butonuyum 😃💙

5 gün önce
Mehmet GÜDÜ
Mehmet GÜDÜ

Ertan abi bir sonraki doğa videonda olmak isterim.

5 gün önce
Furkan Taşyumruk
Furkan Taşyumruk

Ertan Abi bir videoda bile samimiyetinden gram ödün vermiyor be işte aranan sporcu samimiyet olgunluk ve biz gençlere örnek bir üslubu teşekkürler kral

6 gün önce
Anil Uyanik
Anil Uyanik

Beyler Ertan abinin tişörtlerinin markasını bilen var mı

6 gün önce
Anil Uyanik
Anil Uyanik

@Ertan Balaban teşekkür ederim bu bilgi için uzun zamandır arıyordum

6 gün önce
Ertan Balaban
Ertan Balaban

RVCA …SPX mağazalarında bulabilirsin👍🏻

6 gün önce
osman teksoy
osman teksoy

Şükür bugün kurban bayramıda et yedik

7 gün önce
R-Car's
R-Car's

One championship kanalında ufc dövüş lerini izlerken alt videolarda bu video'yu gördüm gercekten çok iyi bir kanal çok sevdim bende 16 yaşımdan beri dövüş sporu yapıyorum Türkiye'de yeterince destek alamınca akrabalardan arkadaşlardan annemin babamın yanına döndüm fransa ya ve fransa da devam ediyorum sporumu inşallah bir gün bende ufc'ye gidicem en büyük edefim bu allah yolunu açık etsin ertan abi

7 gün önce
Jülvent Karaniev osmanov
Jülvent Karaniev osmanov

Bence diyer video antreman gelsi ertan abiyle destekleyin arkadaslar ferat abi kizmaz issalla

7 gün önce
Bersel Guven
Bersel Guven

Ev vlogu gelsin :)

7 gün önce
Mehmetcan Turunç
Mehmetcan Turunç

Videonun başlık müq

7 gün önce
Semiral Mert
Semiral Mert

Firat abiyle spor ile bir gün videosu gelsin

7 gün önce
Mehmet letif Buğdaycı
Mehmet letif Buğdaycı

Emekli boksör deyilmisin sen benseni TRT belgesel izliyorum seni

7 gün önce
Zeki Balcıoğlu
Zeki Balcıoğlu

Abi daha önce de ifade ettim sana bir burgerci açalım dedim motokurye yönetimi bende nede olsa15 yıllık kuryeyim😊

8 gün önce
2FAST 4U
2FAST 4U

Youtuber arkadas bayagi geri vitese takmis cocugu olduktan oncesinde bi otobus adama girismis en cok ondan sonra cesareti kirildi sanirim turkiye de her motorcunun hayabusasi oldugu gibi her delikanlininda bir siyah kusagi olmustur alemsiniz gencler

8 gün önce
Doğukan Kılıçer
Doğukan Kılıçer

Türkiyeyin en kral kanalı yakında milyonlara hitap etmeni diliyorum ertan abi

8 gün önce
Doğukan Kılıçer
Doğukan Kılıçer

Hayalim, idolüm. Zehir versen yerim be abi

8 gün önce
Bahaeddin Etoğlangil
Bahaeddin Etoğlangil

Ertan abi çekiliş vs ile birkaç takipçin ile kamp fikrine ne dersin ?

8 gün önce
Mustafa Uysal
Mustafa Uysal

Ertan Balaban bu belgesel işini iyi yapıyor

8 gün önce
Mehmet Incetan
Mehmet Incetan

👍

8 gün önce
Izzet tarık
Izzet tarık

Ne teşekkürü Ertan abi videolar gayet keyifli

8 gün önce
Ahmet GÜNEY
Ahmet GÜNEY

Cok guzel video

8 gün önce
Gamze Derman
Gamze Derman

Fırat sobutay ve hamburger varsa tamer ve Serdar’da olmalıı . Bu üçlü birlikte çok güçlü 💪

8 gün önce
Amet Enes
Amet Enes

Video Çok güzel olmuş

8 gün önce
Eren Akca
Eren Akca

Fırat Sobutay'ı ilk defa izliyorum. Patavatsızlığı, olaya uzaklığı, esprilerinin komik olmaması ve Ertan Abi'nin her lafına espri kisvesi altında bir cevap vermesi çok rahatsız etti. Videoyu zor bitirdim, Ertan Abi ve doğanın hatrına... Lütfen bu işe bu kadar uzak insanları çağırma abi videolarına.

8 gün önce
Mert Deniz Yaprak
Mert Deniz Yaprak

ertan hocam , sen anlat biz dinleyelim. muhabbetini seviyoruz.

8 gün önce
Abdullah Aytar
Abdullah Aytar

Elbet bir gün Balaban burgeri yigecegim

8 gün önce
Fatih Tolu
Fatih Tolu

Ben napim

8 gün önce
Erkan Çelik
Erkan Çelik

Adam gibi adamlar birleşmiş

8 gün önce
Okan Turhan
Okan Turhan

Şu videoda ne kadar bos yapmisin ertan valla sıktı

8 gün önce
Baba Yorgun
Baba Yorgun

https://youtube.com/shorts/zsdnGJLf9A8?feature=share

8 gün önce
Yeniçeri
Yeniçeri

Valla gülen adamı, yiyen adamı severim.

8 gün önce
Ahmet GÜNEY
Ahmet GÜNEY

Bu ne lagnn

8 gün önce
ANVC- GAMER
ANVC- GAMER

Trt belgeselde seni zevkle izliyorum süper bir vücut ve süper bir performans ve süper bir emekli hocasın bu youtube kanalını büyütmeye calış yeter.

8 gün önce
ANVC- GAMER
ANVC- GAMER

kalp atmıssın daha mesaji atali 1 saat oldu demekki youtubeye bakıyorsun

8 gün önce
İbrahim halil çalışkan
İbrahim halil çalışkan

Ertan hocam o pişirme sehpasın da pişirebilirdiniz abi,biz denedik yapışmıyo agabeyim. İhtiyaç olursa deneyebilirsiniz.

8 gün önce
Yunus Güçlü
Yunus Güçlü

abi videolarında ki müziklerin sesi konuşma sesine göre çok fazla

8 gün önce
Onur Kaan Arslan
Onur Kaan Arslan

Ertaaaan abiii! Mükemmel adamsınız siz. Hele sen! 😇

8 gün önce
Ömerfaruk Özkalem
Ömerfaruk Özkalem

Fırat abiden geldik seviliyorsun abi

8 gün önce
BolSin Sin bol
BolSin Sin bol

Afiyet 💚💛 seker olsun ertan bey

8 gün önce
Mehmet abc
Mehmet abc

Ertan abi senin yüzünden mutfaktan çıkamaz oldum bu burger sevdasını bize aşılamayacaktın

8 gün önce
ff__leyon__
ff__leyon__

Seni terete belkeselde gördüm güze sporcu

8 gün önce
Çağatay ÖCAL
Çağatay ÖCAL

Hocam yanlış anlaşılmasın ama BOB GYM den Barış hocamla kamp yapsanız sanıyorum inanılmaz güzel bir içerik olur. Sıfırdan kamp yapın hiçbir eşya olmadan 1-2 gün

8 gün önce
Eren Bektas
Eren Bektas

Videodan kalite akıyo abi maşallah

8 gün önce
Karadenizli Maceracı
Karadenizli Maceracı

afiyet olsun abi süpersiniz

8 gün önce
Yakup 365
Yakup 365

Ertan Abi daha fazla video gelsin adamsın❤

8 gün önce
Yakup 365
Yakup 365

Ertan Abi seviliyorsun❤💪

8 gün önce
Burak Erken
Burak Erken

hamburger tarifi ertan abi

9 gün önce
János Hunyadi
János Hunyadi

Hocam Zimbabve ormanlarında antilop avlayan afrika aslanı gibisiniz.

9 gün önce
vildan Arslan
vildan Arslan

Savaş hocanın kanalindayim sandım 😂

8 gün önce
Yusuf Bozkurt
Yusuf Bozkurt

9 gün önce
Erdem gürel
Erdem gürel

Ccc

9 gün önce
MAZOROX YT
MAZOROX YT

fırat abiyle 1 gün kamp videosu gelsin kalmalı

9 gün önce
Crypto Hub
Crypto Hub

Kıymatı karkas etten satırla keserek yapmanı beklerdim

9 gün önce
Ravan Abasov
Ravan Abasov

👍

9 gün önce
MUSTAFA KARA
MUSTAFA KARA

Abi ikiniz offrod yapsanız

9 gün önce
EFECAN GÜNDAŞ
EFECAN GÜNDAŞ

Çok güzel olmuş abi

9 gün önce
Eray Ç.
Eray Ç.

Ertan abiciğim çok keyifli bir video olmuş .Çok yufka yürekli birisin .İnşallah bu mecrada iyi yerlere gelirsin saygılar, sevgiler.

9 gün önce
İsmail Sagdic
İsmail Sagdic

Ertan abi şu tekme ve hamburgeri bir de biz yiyelim 😄😄 hamburgeri senin kadar olmasa belki biz de yaparız ama ertan balaban tekmesini yemek nasip olur mu bi gün 😄😄

9 gün önce
Emre Özer
Emre Özer

Seninle ölüme bile giderim Ertan abi :). Eline sağlık burger çok iyi video da harika izlerken keyif aldığım nadir kanallardansın uzun zamandır takip ederim ama yorum pek yapmazdım tahmin ediyorum ki buralar çok büyüyecek hayırlısıyla. Daha çok içerik bekliyoruz selamlar…

9 gün önce
Baba Yorgun
Baba Yorgun

23 bin aboneye göre çok iyi video 23 bini böyleyse 1milyonda neler olacak

9 gün önce
Emre Ceyhanlı
Emre Ceyhanlı

Uzun zamandır bu kadar keyifli video izlememiştim. Harikaydı Ertan abi

9 gün önce
Kaan
Kaan

bir şeyi de yapama be abi…

9 gün önce
Çağrı Bilgiç
Çağrı Bilgiç

Balburger

9 gün önce
Bahadır MACAR
Bahadır MACAR

İki kral insan yan yana 👑

9 gün önce
Umut Demir
Umut Demir

Şu dıyet bıtsın patlatıcam bı Balaban burger be

9 gün önce
Klarkkent
Klarkkent

3

9 gün önce
Engin K
Engin K

Çok kral adamsın Ertan hocam 👍 Aksiyon filmlerindeki dövüş sahnelerine bı tepki/yorum videosu gelirmi ?

9 gün önce
BARAN
BARAN

💛💙

9 gün önce
bõrū han
bõrū han

Helal olsun Yörük oglu..

9 gün önce
Alone
Alone

Eline sağlık

9 gün önce
Mehmet Şimşek
Mehmet Şimşek

Fırat sobutay dan selam getirdik

9 gün önce
Alper Uzun
Alper Uzun

On numara ikili olmuşsunuz abiler iki karakterli insan 👍

9 gün önce
Ramazan Tezcan
Ramazan Tezcan

Ertan abi fırat abiyle daha çok videolar gelsin

9 gün önce
KERTENKELE乛么 PUBG
KERTENKELE乛么 PUBG

Abi sana inanıyorum yakında 1milyon olursun.

9 gün önce
Mustafa Çınar
Mustafa Çınar

antraman videosu gelsin abi

9 gün önce
Ahmet Talha Erdoğdu
Ahmet Talha Erdoğdu

Ertan reis başarılarının devamını dilerim.

9 gün önce
Kerem Oral
Kerem Oral

Abi her kamp bir şeyi unutma muhabbeti baya iyiymiş :D

9 gün önce
Ferhat Cemek
Ferhat Cemek

Mantardan 8 kisilik komşumuz komple hayatını kaybetmişti :(

9 gün önce
hakkı GÜNDOĞDU
hakkı GÜNDOĞDU

yine güzel bi videolardan biri

9 gün önce
Umut
Umut

Abi allah rizasi icin kanalini onlarinkine benzetme mis gibi kanalin var kaliteli

9 gün önce
Kobe yasar
Kobe yasar

Adamsın Ertan Ağabey.

9 gün önce
Ferhat Cemek
Ferhat Cemek

Çok iyi video

9 gün önce
Emre Şişman
Emre Şişman

Emeğine sağlık Ertan 😊

9 gün önce
ATM
ATM

Keyifle izledim :) ertan abi bulunduğum şehirde bjj dersleri alabileceğim yerler yok, sadece judo ve güreş var ve onlar da çok iyi değil. Judo dersleri alıp kendimi bjj da geliştirme imkanım var mıdır? Çok düzgün bir soru olmadığının farkındayım ancak seçeneklerim kısıtlı.

9 gün önce
Selektronn
Selektronn

O hamburger için bir tekmede ben yiyebilirim

9 gün önce
Güneş Güngör
Güneş Güngör

Abi seni çok sevdim belgeselini izledikten sonra devaamm☺

9 gün önce
Lütfi Er
Lütfi Er

Mekan neresi bilen bi delikanlı çıkar mı ?

9 gün önce
Hazal Serkan
Hazal Serkan

Varsa söyleyin lütfen

Gün önce

Sonraki

ORMANDA EV YAPTIK! BUSHCRAFT BARINAK YAPIMI

27:14

ORMANDA EV YAPTIK! BUSHCRAFT BARINAK YAPIMI

Ertan Balaban

görünümler 19 B

Måneskin - Beggin' (Lyrics/Testo)

3:34

Måneskin - Beggin' (Lyrics/Testo)

Vibe Music

görünümler 1,2 Mn

Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!

3:57

Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!

Beyaz Haber

görünümler 355 B

200TL İLE 1 HAFTA GEÇİNMEK - 1.BÖLÜM

29:18

MasterChef Yanında Yamak Kalır ! Atom Mutfağı Testi !

25:41

Karpuz Gibi Bir Noluyo Ya Tatili !

51:50

Karpuz Gibi Bir Noluyo Ya Tatili !

Noluyo Ya ¿

görünümler 2 Mn

YOUTUBERLAR FIRINCI OLDU | MASTERCHEF

27:27

YOUTUBERLAR FIRINCI OLDU | MASTERCHEF

Uras Benlioğlu

görünümler 228 B

Måneskin - Beggin' (Lyrics/Testo)

3:34

Måneskin - Beggin' (Lyrics/Testo)

Vibe Music

görünümler 1,2 Mn

Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!

3:57

Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!

Beyaz Haber

görünümler 355 B

MAÇ ÖZETİ: Gençlerbirliği 0-4 Fenerbahçe

11:22

MAÇ ÖZETİ: Gençlerbirliği 0-4 Fenerbahçe

Fenerbahçe SK

görünümler 893 B

OMEGLE 'de İNSANLARI TROLLEDİK ! @Enes Batur

17:32

OMEGLE 'de İNSANLARI TROLLEDİK ! @Enes Batur

Cihan Albayrak

görünümler 617 B

Güneş - Dikenlerinle - Official Video

2:36

Güneş - Dikenlerinle - Official Video

MOB Entertainment

görünümler 210 B