Heijan - Yaranamadım (Official Video) #BedeliVar

  • katma Aylar önce

    Heijan Official

    Süre: 03:37

    Heijan'ın "Bedeli Var" isimli albüm içerisinden ilk tekli çalışması "Yaranamadım" ILS Vision Music & DMC etiketi ve iş birliği ile "Heijan" TRplace kanalı ve tüm dijital platformlarda yayında!
    Söz&Müzik: Heijan
    Düzenleme: Denizkan Boz
    Mix&Mastering: Buğra Kunt
    Kanun: Cihan Güz
    Director: Tahsin Güney
    Director of Photography: Yusuf Can Güneş
    Gaffer Lighting: Onur Karaca
    Production Manager: Evrensel Derman
    Steadicam: Metin Beşiktaş
    Focuspuller: İzzet Güneş
    Camera Assistant: Ayçe Üstün
    D.I.T: Deniz Güneş
    Camera: Dart Film
    Lightning: Pusula Işık
    Setgrip: Kaya Set
    Video Edit: Ruuph Post
    Colorist: Okan Heptaş
    Makeup Artist: Ayça Seçer
    Production Manager Assistant: Salih Aktürk
    Mekan: Hola Akaretler

    "Yaranamadım" şarkı sözleri ile;
    Buz tutmuş kalpler soğuk insanlar
    Herşey bir çıkardan ibaret umut olsanda
    Yanında yokken bile adını ansanda
    Nefret kokar nefesi, yanına varsanda
    Buz tutmuş kalpler soğuk insanlar
    Herşey bir çıkardan ibaret umut olsanda
    Yanında yokken bile adını ansanda
    Nefret kokar nefesi, yanına varsanda
    Yaranamadım, yaranamadım
    Yaranamadım insanlara
    Yaranamadım,
    Yaranamadım, yaranamadım
    Yaranamadım insanlara
    Yaranamadım
    Kır dök ortalığı, paramparça et bu kalbi
    Çekil git hayatımdan bir daha dönme geri
    Adını anarsam öldür, yaralı koyma beni
    Can çıkarsa bedenden unuturum gözlerini
    Kır dök ortalığı paramparça et bu kalbi
    Çekil git hayatımdan bir daha dönme geri
    Adını anarsam öldür yaralı koyma beni
    Can çıkarsa bedenden unuturum sözlerini.
    Yaranamadım, yaranamadım
    Yaranamadım insanlara
    Yaranamadım,
    Yaranamadım, yaranamadım
    Yaranamadım insanlara
    Yaranamadım
    #Heijan #Yaranamadım
    Instagram: heijann
    Kanala abone ol: bit.ly/3wDuEUs

    © 2021 ILS Vision Music
    ℗ 2021 ILS Vision Music

Yusuf Oğuzhan
Yusuf Oğuzhan

1:58 bi tek bende mi sarıyor?

Saatler önce
mr x
mr x

NORM ENDERİN LEŞİNDEN KAÇIP GELENLER BURDAMI ?

Saatler önce
Heee Elon
Heee Elon

en azından adamın niyeti belli adam gibi adam.

Saatler önce
Tarihi Maraton
Tarihi Maraton

sa

2 saatler önce
can olğun
can olğun

sahneyeçıkarken neden hskt yada alağalağ diyorlar neden acaba

2 saatler önce
Birol Alican
Birol Alican

Helal olsun kardeşim eline emeğine güzel yüreğine sağlık

2 saatler önce
Ahmet resmii2
Ahmet resmii2

belki iyi degilsin ama en iyilerine layıksın

3 saatler önce
BERAT&bey
BERAT&bey

YARANAMADIM..

3 saatler önce
umut cakir
umut cakir

😏

3 saatler önce
umut cakir
umut cakir

Dillerden düşmeyeçek tek repciii😎

3 saatler önce
Mehtap Ateş
Mehtap Ateş

https://youtu.be/67-2R_d4RPc

4 saatler önce
Emre Şimşek
Emre Şimşek

Yapıyorsun bu sporu kral !

4 saatler önce
arda demır
arda demır

ve ben uziyi farkedwerim

5 saatler önce
SPAD KIRALI01
SPAD KIRALI01

1:44 muti reiiss

6 saatler önce
FEYZULLAH ER
FEYZULLAH ER

YARRAK GİBİ PARÇA AMA KEKOLAR SAĞOLSUN BU ZİRZOBU DA ZENGİN ETTİLER :))

6 saatler önce
RECEP KOÇAK
RECEP KOÇAK

Hayatı şarkı yapıp kalbimizi kazanıyorsun reissss

6 saatler önce
Gamer Brawl
Gamer Brawl

Hejan ne zaman yukselse biz o zaman çok düşüyoruz bunu düşünen bı tek benmiyim?\Ama yinede şarkıları efso kraldir Hejan

7 saatler önce
doktor olcam
doktor olcam

sen gitme..

7 saatler önce
Şahin Üreyil
Şahin Üreyil

Yaranamadim kimseye

10 saatler önce
Hazal Can
Hazal Can

Ramazan bayramınız kutlu olsun dolu dolu güzel bayramlara' 🥰🍬

10 saatler önce
Uğurcan TÜRK
Uğurcan TÜRK

Rosier’in ne işi var videoda

10 saatler önce
oyuncu canlar
oyuncu canlar

Tüm yorumlar bEğeNinDe GeLip dİnlEyEyim biriniz çok güzel olmul yazmamış işiniz gücünüz prim adamı dinleyeceğinize anca prim kasın linçleyin amk umrumda değil

11 saatler önce
Oguzhan Sahinoglu
Oguzhan Sahinoglu

Noldu yaranamadın Pelinsulara Ecelere di mi ? :)

11 saatler önce
Muhammet Taşkın
Muhammet Taşkın

Harikaaa

11 saatler önce
İrem Korkut
İrem Korkut

ELLERİNE SAĞLIK EFSANE OLMUŞ🔥👌

12 saatler önce
Nurten Bayındır
Nurten Bayındır

Sesi çok güzel değil mi ya. Helal olsun vallahi

14 saatler önce
Dervishan Kilic
Dervishan Kilic

Rap aleminin Müslüm Gürsesi yaşamak guzeldi ama zordu . Sana beyaz yakışıyor derken kefenden bahsetmemistik.

14 saatler önce
Onur Göleli
Onur Göleli

Helal olsun lan sana ilk çıktığındaki şarkılara bakıyorum birde şimdiki şarkılarına.... Üstüne çok ama çok şeyler koydun helal helal helal

14 saatler önce
Berke Zorlukaya
Berke Zorlukaya

Bizde adımızı bırakalım... 👑KOMBİ👑

16 saatler önce
Nec Nec
Nec Nec

Yapıyosun Bu Sporuuu...

17 saatler önce
Caner Ozmay
Caner Ozmay

2 dakika 31 saniyeye bakmalısınız merve yalçını göreceksiniz 😲😰

17 saatler önce
Emir Ceren alp
Emir Ceren alp

Piyasada sanatçıyım diye geçinen popçulardan kat kat güzel sesi var yüreğine ağzına sağlık abi bağımlı oldum bu parçaya

21 saatler önce
Cloud Music Box
Cloud Music Box

Hejan yok hejan yok herkes sakin olsun sesi fulle sonra gözünü kapa bakalım senin klipte ne acı var

23 saatler önce
seda yıldız
seda yıldız

yaranamadım yavrum yaranamadım

Gün önce
SPINKTER EKEN
SPINKTER EKEN

Bekücemmeri görünce ben🙉

Gün önce
Ülker Pamuk
Ülker Pamuk

Hayatınızın icineeeeeeeeeee etmişler ulan kurdooooo halen soyleniyorsunuzzzz😠😠😠😠solummm halkkk size diyorum 😂😂😂devrimciyimmmmm ben dedik✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️👑👑👑👑👑👑

Gün önce
Tevfik Canpolat
Tevfik Canpolat

bence bu sarkinin kime gittigini anladim kuro.

Gün önce
Hatice Arslan
Hatice Arslan

Can çıkarsa bedenden unuturum sözlerini..

Gün önce
Ali Özdoğan
Ali Özdoğan

allah allah tik tok cular efkarlanıyomuydu ya

Gün önce
kral bankası
kral bankası

#heijan

Gün önce
Ayfer Öztürk
Ayfer Öztürk

Çok anlamlı ….

Gün önce
Yusilos Official
Yusilos Official

HEİJAN ABİMİZ ADAMDIR ADAM

Gün önce
Orhan NAS
Orhan NAS

Dininizin haram ettiklerini kullanmışiniz klipte....

Gün önce
aydın çelikdağ
aydın çelikdağ

kırk sene verdim yedirdim bir gün vermedim sen bana ne yağtın diyenlere yaranamadım gelsin.

Gün önce
emir durma
emir durma

abi allah aşkına berke juanla yaren alaca mı nedir onlarla ne işin olur be senin imparatorlugun başka onların cellata baba dedikleri ortam başka

Gün önce
Yaman Kaya
Yaman Kaya

Abi Napmış sın sen valla içimizi okudun 🚬

Gün önce
Thinx
Thinx

Klip yakmış geçmiş be heijan

Gün önce
Servet Kalaycı
Servet Kalaycı

Başarılar dilerim 🎊 🎊 🎊

Gün önce
Meryem Öner
Meryem Öner

Herşey bir çıkardan ibaret umut olsanda~HEİJAN

Gün önce
YOUTUBEcerrah
YOUTUBEcerrah

(tiktokırllarda burdaymış) kanala gidin beyller bayanlar

Gün önce
Turkiye Knight Online
Turkiye Knight Online

Yine Güzel Bir Şarkı Ağzına Sağlık

Gün önce
Ayşenur Şahin
Ayşenur Şahin

Fazla ki super helal sana bağcılarin krali

Gün önce
Muhammet Taşkın
Muhammet Taşkın

Harikaaa

Gün önce
ASİ KRAL
ASİ KRAL

bu adam yapıyo bu işi dayı

Gün önce
Efe Özsoy
Efe Özsoy

ala alaha

Gün önce
Grimmjow Jaegerjaquez
Grimmjow Jaegerjaquez

adam nerelerden nereye geldi lan

Gün önce
Duygu Coşan
Duygu Coşan

Adam yapıyo başarılı 👍🏻

Gün önce
Arda Pınaroğlu
Arda Pınaroğlu

yaranamadım :(

Gün önce
Fatma şahin
Fatma şahin

Felaket bişey bu 🔥😲

2 gün önce
Mustafa KESKİN
Mustafa KESKİN

He Babo He Baştacısın Gardaş 👏👏👏👏

2 gün önce

cok guzel olmus

2 gün önce
Sinan Aslan Bulut
Sinan Aslan Bulut

Hatrı sayılı birkaç dal sigaram kaldı paketimde. Her dumanı sana gelsin ...

2 gün önce
Onur Yasak
Onur Yasak

Özensiz olduğu çok belli, sözleri yazarken bile şeyi bitişik yazmanız kanıt olmuş.

2 gün önce
Funda Y
Funda Y

sen gittin, beni kimse dinlemez oldu...

2 gün önce
btmlı72
btmlı72

Her şey bir çıkardan ibaret 🌹

2 gün önce
KADİRCAN ŞAHİN
KADİRCAN ŞAHİN

On numara anlatmaya gerek yok

2 gün önce
Warrior Pitbull
Warrior Pitbull

Süper olmuş 💪💪💪

2 gün önce
ömer kağan büyüksarı
ömer kağan büyüksarı

bu şarkı benden fb lilere gelsin

2 gün önce
Uğur Oral
Uğur Oral

Efsane olmus baskan

2 gün önce
Zeynep Akgül
Zeynep Akgül

Kimse bilmiyordur...Heijan bu şarkıyı sevdiği kız evlendikten 1 hafta sonra çıkardı.

2 gün önce
Gonca Emrah
Gonca Emrah

Sen nereden biliyorsun

Gün önce
Meryem Öner
Meryem Öner

Sen de olmasan kimi dinleyecem be abi

2 gün önce
Burcu Sener
Burcu Sener

Yaranamadım yavrum yaranamadım ne yaptıysam sana yaranamadım kaldırdım göbeği bak hopppaaa Nedense aklıma bu şarkı geliyor 😂

2 gün önce
Ece Yildiz
Ece Yildiz

Yaranamadım insanlara yaranamadım...

2 gün önce
eren taş
eren taş

berke juan ve cemre solmazın orda ne işi var???

2 gün önce
Candisari Cano
Candisari Cano

120315 srg unutma.

2 gün önce
Devran Demir
Devran Demir

fena sarku abi

2 gün önce
Ege Sağbaş
Ege Sağbaş

Madem 50 Yıl Sonra Ölü İnsanların Defteri Olucak Bizde Adımızı Yazalım🌹🌹🚬🚬

2 gün önce
Oguz Cumrali
Oguz Cumrali

ADAM İSTEDİĞİM ORTAMDA KLİP ÇEKMİŞ PART 2 ÇEKİLİRSE RAKI BARDAĞI OLARAK KLİBE GELEBİLİRİM

2 gün önce
Kerem Doğan
Kerem Doğan

Oo reyis hayırli olsun 2. Part gelir inşallah

Gün önce
Heijan-Muti Fan
Heijan-Muti Fan

Sene 2021 hala dinleyenler beğensin de sayımızı bilelim:)))

2 gün önce
Hazal Can
Hazal Can

Zaten şarkı 1 ay önce cıktı

13 saatler önce
Kerim Can Cemali
Kerim Can Cemali

Bu hayatta kimseye yaranamazsın hep bi eksiğini bulurlar hep bi açığını ararlar

2 gün önce
ALİ İHSAN Ozdemir
ALİ İHSAN Ozdemir

Gözümü çeken ilk baştaki şarkı onu söyleyecek sandım bide adam has ikdir 😂

2 gün önce
MuHaMMeD TaNRıVeRDi
MuHaMMeD TaNRıVeRDi

KUDUSE SAHİP ÇIK

2 gün önce
Berke Çalışkan
Berke Çalışkan

Mugo bağcılardan nereye

2 gün önce
mevlüt kavasçinay
mevlüt kavasçinay

sabaha kadar yaranamadıııım diye bağırabilirim

2 gün önce
Tozlu Raf
Tozlu Raf

ne yaparsak yapalım yaranamıycazda...

2 gün önce
Fatih Yücel
Fatih Yücel

şarkı girişi ve sigara yakışında duyguyu aldım

3 gün önce
Doğuş
Doğuş

Videonun başında şarkıyı söyleyen kız kim ?

3 gün önce
Esra Seyis
Esra Seyis

Aldatılmanın şerefine.😢🍻

3 gün önce
Emin Kara
Emin Kara

NAPİM.

3 gün önce
Cem Serin
Cem Serin

2.03 teki bakış... şarkıya sözüm yok zaten oldukça başarılı.

3 gün önce
Turgut Akın
Turgut Akın

Şarkı güzel yalnız ortam boktan,milletin ahlakını bozmak için var gücünüzle soytarılık yapıyorsunuz.

3 gün önce
Samet Doğan
Samet Doğan

anaa merve bella var la klipte

3 gün önce
Mine Temeldas
Mine Temeldas

sanırım bana doğum günü hediyesi oldu

3 gün önce
hanife tunalı
hanife tunalı

Berke,cemre ve uzi varsa şarkı zaten dünyanın en iyi şarkısıdır.♥️

3 gün önce
RXZ
RXZ

3:06 cemre solmaz berke juan

3 gün önce
enes
enes

Çekil git hayatımdan bir daha dönme geri🚫

3 gün önce
Hakan Tolu
Hakan Tolu

👍👍👍👍👍emeğine sağlık kardeşim

3 gün önce
sadece su
sadece su

Abi sen niye hiç hayatı sevmiyon 😞😞

3 gün önce
Alpy.09
Alpy.09

Tek sıkıntı tiktokırlar ve rapçilerin bir arada olması

3 gün önce
mert oz
mert oz

Aman neyse beğeni falan atmıyorum şarkıyı dinlemeye geldim canlar

3 gün önce

Sonraki

TROLLFACE KÖYLÜLERİ KANDIRIYOR! - Minecraft

13:24

Kurtuluş Kuş - Rüya Gibi

03:05

Kurtuluş Kuş - Rüya Gibi

netd müzik

görünümler 27 Mn

SURVİVOR'A KİM VEDA ETTİ? | Survivor 2021

10:29

SURVİVOR'A KİM VEDA ETTİ? | Survivor 2021

Survivor Türkiye

görünümler 496 B

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 64. Bölüm (Final) Fragman

1:00

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 64. Bölüm (Final) Fragman

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

görünümler 1,4 Mn

Sancak - Gölge (Full Albüm)

16:22

Sancak - Gölge (Full Albüm)

SancakOfficial

görünümler 309 B

Heijan feat. Muti - Hokkabazlar (Official Video)

03:01

Heijan feat. Muti - Hokkabazlar (Official Video)

Heijan Official

görünümler 69 Mn

Sila - Yan Benimle

05:00

Sila - Yan Benimle

Sıla Gençoğlu

görünümler 193 Mn

Melek Mosso - Gel Desem de Gelme Ft. Aras

04:20

Melek Mosso - Gel Desem de Gelme Ft. Aras

melek mosso

görünümler 4 Mn

Decrat feat. Canbay & Wolker - Kemancı

03:42

Decrat feat. Canbay & Wolker - Kemancı

Decrat

görünümler 3,4 Mn

Türkçe Deep House 2021 - Dj Hüseyin Hakan ( Vol. 1 )

1:03:24

GAZAPIZM- Bir gün her şey çok güzel olacak

04:31

GAZAPIZM- Bir gün her şey çok güzel olacak

Kenan Memmedov

görünümler 169 B

Sakiler - Dünyadan Uzak (Official Video)

04:07

Sakiler - Dünyadan Uzak (Official Video)

Bizim Bahçe Müzik

görünümler 36 Mn

Zen-G & Bayhan - İSTANBUL

03:55

Zen-G & Bayhan - İSTANBUL

Zen G

görünümler 9 Mn

SURVİVOR'A KİM VEDA ETTİ? | Survivor 2021

10:29

SURVİVOR'A KİM VEDA ETTİ? | Survivor 2021

Survivor Türkiye

görünümler 496 B

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 64. Bölüm (Final) Fragman

1:00

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 64. Bölüm (Final) Fragman

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

görünümler 1,4 Mn

Melisa - Leje ( Official Video )

2:43

Melisa - Leje ( Official Video )

UnixMusic

görünümler 4,6 Mn

Saldırground

12:24

Saldırground

Sagopa Kajmer - Topic

görünümler 76 B

Ati242 - NERDESİN (Official Video)

3:49

Ati242 - NERDESİN (Official Video)

Ati242

görünümler 661 B