Heja - Trip Tape | O Ses Türkiye Rap | EXXEN

  • katma 14 gün önce

    O Ses Türkiye

    Süre: 01:23

    #OSesTürkiyeRap​​​ #EXXEN​​​’de
    exxen.com'a gir, üye ol ve hemen izle 💛
    Web : www.exxen.com​​​
    Instagram : exxen

Cemre Ayhan
Cemre Ayhan

Hadise gurbete giden Kürt vatandaş gibi😄

18 saatler önce
Emre Ünal
Emre Ünal

dümen amq

18 saatler önce
HAZAL KAVAL
HAZAL KAVAL

Eypio çok tatlı yaaa

18 saatler önce
Muhammed Ali
Muhammed Ali

Eypio heja yı görünce tepkisi çok iyi

20 saatler önce
Hilal Ensen
Hilal Ensen

Bence Hadise'nin olamaması gerekiyordu Hadise bir pop şarkıcısı.Onun yerine rapdan anlayan şarkıcı koyabilirlerdi.Örnek Heijan&Muti gibi güzel rapçiler

20 saatler önce
Şule Hocaoğlu
Şule Hocaoğlu

Hadise'nin tanımasına şaşırdım qnwnwndnenenndf

Gün önce
moon lover
moon lover

Kadına dayak atan adamın kalıbına...😎

Gün önce
Zeynep Kuşcu
Zeynep Kuşcu

Şurada oturan herkesten daha rapçi

Gün önce
önder öztürk
önder öztürk

Hadise zoraki eğleniyor gibi

Gün önce
Aytuhan İyigünler
Aytuhan İyigünler

Sırf eypio’nun tepkisi için bile izlenir kdkdkdndjdj

Gün önce
Farid Zeynalli
Farid Zeynalli

Jüri bana bile döner 🤦🏻‍♂️

2 gün önce
himmet özarslan
himmet özarslan

Bu heja da kendini mc sanıyor heralde

2 gün önce
hasan batur
hasan batur

Eypionun tepkisi komik 😂

2 gün önce
Melike ib.
Melike ib.

Hadise bi güzelleşmiş sanki

2 gün önce
Çağrı Beydili
Çağrı Beydili

Lan Heja sen napıyon orda

2 gün önce
Mehmet Aktaş
Mehmet Aktaş

Heja kim?

2 gün önce
Gökçen Deniz Önder
Gökçen Deniz Önder

Eypionun tepkisi dmkmdkmfkdmfkds

2 gün önce
Joseph
Joseph

heja sesini değiştiriyor o yüzden normal anlaşılamadı

3 gün önce
Meryem Bostancı
Meryem Bostancı

0:41 gülüşün güzelliği 😍♥️

3 gün önce
Bulut Savaş
Bulut Savaş

jüriye bak yaa:))

3 gün önce
Ecrin Tusem Gündoğmuş
Ecrin Tusem Gündoğmuş

Enes'in donerkenki bakisi muqq

3 gün önce
lanses
lanses

0:50 kesmişler ahahahahah ''Sakalına okutan sahte imamına...''

3 gün önce
game over
game over

Burda hadise ne alaka

3 gün önce
Dilan
Dilan

heja iyi ki var ya bu programda

3 gün önce
Adnan Kelleci
Adnan Kelleci

0:47 Eypio'nun tepkisi süper :D Adam konuşmadan çok şey anlatıyor

3 gün önce
Mahendi Salem
Mahendi Salem

0:41 😍😍😍💞💞💞💞😩😩😩🤣

3 gün önce
oyun sırası
oyun sırası

bune lan woehwerg heja ne adamsın hahashasdhsdh

3 gün önce
Hiko Baba
Hiko Baba

iyi ya bu sefer kamereya bakmadı dik dik hahahah

4 gün önce
Tarık Kul
Tarık Kul

aynen kimsenın haberi yok orada hejanın söylediğinden :D

4 gün önce
Samet 00
Samet 00

0:45 🤣

4 gün önce
osman öztürk
osman öztürk

Ahahahaha. Ulan heja tam bir trollsün

4 gün önce
EREN POYRAZ POLAT
EREN POYRAZ POLAT

kimi seçti heja

5 gün önce
Müzeyyen Bulut
Müzeyyen Bulut

Sunucu değil mi bu

5 gün önce
Squad_Leader
Squad_Leader

0:47 LAN SKSJKSSHSLAHAKAHSJSJAKAJ

5 gün önce
Bilal Yel
Bilal Yel

Heyjann gibi repci varkenn. 😑

5 gün önce
Ensar Işıl
Ensar Işıl

Sago,ceza,hidra,taladro olsa çok daha iyi olurdu juride

6 gün önce
Emre JR Official
Emre JR Official

hadise ne geziıyor orda onun yerıne sago ceza falan koysaydınız bari

6 gün önce
Emir Öztürk
Emir Öztürk

15 defa felan izledim

6 gün önce
Maestro Fan
Maestro Fan

Bence Şama döndüler ama heja da çok iyi

6 gün önce
sezgin karacan
sezgin karacan

Bu ünlü birsimi.?

6 gün önce
Ayça Samatlı
Ayça Samatlı

eypionun tepkisine bak puahahahfmdövö

6 gün önce
Ceas
Ceas

kesinlikle jürilerin haberi yok

7 gün önce
Batida Music Official
Batida Music Official

eypionun küfürü

7 gün önce
viølaterain.
viølaterain.

heja adamdir

7 gün önce
Hakan Bozkaya
Hakan Bozkaya

Eypio reis ne güzel tepki gösterdi 😂😂

8 gün önce
Risala
Risala

😂😂

7 gün önce
Salim Batar
Salim Batar

Crt yi bekliyoruz

8 gün önce
Bilge Su Aktürk
Bilge Su Aktürk

0:41 abi böyle bı tatlılık var mı ya 🥺😍🧿💙

8 gün önce
Arzu Melikova
Arzu Melikova

Yok vAllah...🤤😍

4 gün önce
Djehun Berlin
Djehun Berlin

istanbul trip trip tape. beat. beatin ismi bu

8 gün önce
alperen özdemir
alperen özdemir

kaçıncı bölüm bu

8 gün önce
Hakan Kuru
Hakan Kuru

3

5 gün önce
Kerem
Kerem

Hejanın değeri bilinmiyor aga.

8 gün önce
RedMusiQx3 Now
RedMusiQx3 Now

KLATSCHT MAL DIE BEWERTUNGEN VON DER JURY REIN!

9 gün önce
Figür Adam
Figür Adam

🤢🤮

9 gün önce
Gözde Uçan
Gözde Uçan

Hadisem sende acunun sırrı falan mı var nedenn her yarışmada sen varsınnnn

9 gün önce
Sarah Magmudova
Sarah Magmudova

Kim bu ki?

9 gün önce
hellowelcometo heyhey
hellowelcometo heyhey

O ses türkiye rapi sunan adam

3 gün önce
Buğra Oğulcan Ünal
Buğra Oğulcan Ünal

hadi heja troll bildim bileli de eypio hejanın şarkılarını dinliyor nasıl anlamadı bilmiyorum bır tek murda bılerek dönmüş gibi gözüküyor

9 gün önce
Eren Tan Özer
Eren Tan Özer

Heja adamdır bana göre mero dan çok daha iyi rap yapıyor Mero nun yerinde heja olmalıydı yada hadisenin

9 gün önce
Damacana Reis
Damacana Reis

arkadaki sound daha çok konuşuyor bu arada

9 gün önce
F_amor amor
F_amor amor

Eypioooooo mükemmelsin gerçekten ❤❤❤😍😍

10 gün önce
zer yılmaz
zer yılmaz

👍🏼

10 gün önce
Vüsalə Abusova
Vüsalə Abusova

Mero için izlenir ⚘

10 gün önce
hellowelcometo heyhey
hellowelcometo heyhey

Tabikideeeee❤️❤️

3 gün önce
Ceylansu Demirel
Ceylansu Demirel

0:32 Hadise : ya bi git Sjsjjsjs

10 gün önce
Onur GULCU
Onur GULCU

Bu adamı sansürsüz dinlemek lazım :))

10 gün önce
Tuğba yılmaz
Tuğba yılmaz

Hepsinden daha iyi rapci olması ve hadise o koltuktayken onun olmaması....

10 gün önce
Cuneyt Zabun
Cuneyt Zabun

Şamın sesini kessinler arkadan ozaman görürsün iyi rapçiyi

3 gün önce
Nihad Elizade
Nihad Elizade

Eypio

5 gün önce
sawacrow
sawacrow

@Bedirhan Karadeniz o yüzden sen acun değilsin.

6 gün önce
Bedirhan Karadeniz
Bedirhan Karadeniz

@Tuğba yılmaz bende Acun'un yerinde olsam heja yı sunucu yaparım ama jüriyi hadise yapmam

6 gün önce
Tuğba yılmaz
Tuğba yılmaz

@Bedirhan Karadeniz farkındayım, fakat jüri olmaya daha layık bence

7 gün önce
BATUHAN BOZDAĞ
BATUHAN BOZDAĞ

Programın adı oses rap ama raptan anlayan doğru düzgün kimse yok

10 gün önce
Mehmet Genç
Mehmet Genç

Abi senin onlara dönmen lazımdı. Çok üzücü

10 gün önce
carter slade
carter slade

Heja diss like sana değil İcinde bulunduğun ortama

10 gün önce
İpek Demir
İpek Demir

no1 in trip'i bırakma sebebi bulundu

11 gün önce
s a
s a

Kolera gelmeliydi hadisenin ne işi var ya

11 gün önce
s a
s a

Atın hadiseyi

11 gün önce
IrResistibLe
IrResistibLe

Biz ceza sago diye bekleriz adamlar hadise mero murda getirirler

11 gün önce
cemal can canseven
cemal can canseven

Ya bi Git HAHAHAHAHAAH

11 gün önce
uğur nart
uğur nart

Şarkıyı mahvetmiş ama karakteri iyi, adam gibi adam :D

11 gün önce
Gurbet Dagasan
Gurbet Dagasan

Hadise olmamış ne diye koydunuzki onu oraya.hicmi repçi kalmamıştı ülkede

11 gün önce
Mustafa Poyrazoğlu
Mustafa Poyrazoğlu

Heja yı severim canlı performansı zayıf kalmış o yüzden üzüldüm

11 gün önce
Zeus #FreePorçay
Zeus #FreePorçay

Uwuuuuuu💜

11 gün önce
bigofring
bigofring

Mero = Maraşli / Murda = Savaş

11 gün önce
art
art

HADİSENİN YERİNE LİL ZEY OLABİLİRDİ

11 gün önce
Cemal Akif Akça
Cemal Akif Akça

hadisenin hiçbirşey anlamadığna yemin ederim ama kanıtlayamam

11 gün önce
Real Kamera
Real Kamera

https://www.youtube.com/watch?v=69a0Xdn_9Y8

11 gün önce
Ali Aksakal
Ali Aksakal

Çöptür.

11 gün önce
Mefaz Official
Mefaz Official

Murda kalk ordan aslanım heja abin otursun

11 gün önce
HB
HB

0:54 hadise Ankara havasına dönüyor

11 gün önce
simar kandaz
simar kandaz

Sakalına okutan sahte imamına vardı ora gitmiş

11 gün önce
Tayfun Işık
Tayfun Işık

👍👍

11 gün önce
Residd Tutu
Residd Tutu

Kendisi bile soylemiyo

11 gün önce
İbrahim Alpay
İbrahim Alpay

Hadi Hadise tamam da diğer juriler ne alaka raple?

11 gün önce
selim deniz
selim deniz

Hadise ne arıyor burda ?

11 gün önce
sioa
sioa

ya hadise olmadı burada kadın rapper alın türkiyede rapper mı yok hadise ne alaka

11 gün önce
NURSSS
NURSSS

0.20

11 gün önce
ali tiftikçioğlu
ali tiftikçioğlu

Buda boş rapcılardan işte

11 gün önce
Selmin Ege
Selmin Ege

https://youtu.be/8aRJ4KcIU_0 !!!!!!

11 gün önce
Ali Baran Yaşar
Ali Baran Yaşar

Mero ve hadise olmamalydı bence

11 gün önce
Yusuf Ünal
Yusuf Ünal

Abi haberleri de yok ya

11 gün önce
Kamer Fahsena J
Kamer Fahsena J

Eypio 😅

11 gün önce
Zeynep Baran
Zeynep Baran

şuraya 3 emoji koycam siz anlarsınız 😭🤢🤮 wat da fak!?

11 gün önce
HARUN K
HARUN K

heja vasatin altinda bir adam

11 gün önce
Hasan Yavuz
Hasan Yavuz

Boş bir plartform oraya Sagopa ve ceza şarttı xd

11 gün önce
Xen Rap
Xen Rap

Lan şama ihanettir bu HEJA

12 gün önce
Muhammet Yeşil
Muhammet Yeşil

Hejaaa adamdir 🖤

12 gün önce
bahtsız bedevi
bahtsız bedevi

Hiç kimse: Acun : hadi bok gibi bişey yapalım

12 gün önce

Sonraki

Emanet | 160. Bölüm

57:37

Emanet | 160. Bölüm

Emanet Dizisi

görünümler 293 B

THOR ÇEKİCİ ile HER ŞEYİ EZDİK!!

20:48

THOR ÇEKİCİ ile HER ŞEYİ EZDİK!!

Bire Bir

görünümler 84 B

Rap performances at The Voice Turkey

18:54

Rap performances at The Voice Turkey

O Ses Türkiye

görünümler 1,8 Mn

Rap Performance That Blasted The Studio Episode 30

10:33

Rap Performance That Blasted The Studio Episode 30

O Ses Türkiye

görünümler 1,4 Mn

O Ses Türkiye Rap 5. Bölüm Tanıtımı | EXXEN

01:00

O Ses Türkiye Rap 5. Bölüm Tanıtımı | EXXEN

O Ses Türkiye

görünümler 149 B

Emanet | 160. Bölüm

57:37

Emanet | 160. Bölüm

Emanet Dizisi

görünümler 293 B

THOR ÇEKİCİ ile HER ŞEYİ EZDİK!!

20:48

THOR ÇEKİCİ ile HER ŞEYİ EZDİK!!

Bire Bir

görünümler 84 B

NARUTO - ELEŞTİREL PARODİ

11:50

NARUTO - ELEŞTİREL PARODİ

Filmler ve Filimler

görünümler 671 B

Tozkoparan İskender 18. Bölüm

57:35

Tozkoparan İskender 18. Bölüm

Tozkoparan İskender

görünümler 1,4 Mn

Teşkilat 7. Bölüm Fragmanı

1:07

Teşkilat 7. Bölüm Fragmanı

TRT 1

görünümler 676 B

gozdemizden 1 Nisan şakası 😂

0:27

gozdemizden 1 Nisan şakası 😂

Muhammet Polat

görünümler 961 B

SİNYOR TAKLACI ÜLKELERE GÖRE SOKAK'TA KIZLARI KAÇIRMA

0:11

NİŞANTAŞI HALKI NE YİYECEĞİMİZE KARAR VERDİ!

21:48