Honda CBR 250R

Emre 54
Emre 54

Allah rahmet etsin, bu gün ölüm yıldönümü :(

2 gün önce
Rubyy🐉
Rubyy🐉

Abi dün 460000 din şimdi 46100

16 gün önce
T'oprak Ö'zden
T'oprak Ö'zden

Nerelere gittin be abim daha yeni motorlar çıkıcak onları test edicen be 😢😭

19 gün önce
Naru🖤🥀 BS
Naru🖤🥀 BS

Kalbimizdesin güzel kalpli adam

19 gün önce
Emre h
Emre h

mekanın cennet olsun abim

20 gün önce
Mehmet Bozdağ
Mehmet Bozdağ

Özledik

Aylar önce
Beytullah Yorulmaz
Beytullah Yorulmaz

Vay be allahim mekaninni cennet eylesin abim⚘❤

Aylar önce
recep tation
recep tation

BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN ABİ

Aylar önce
K-ORGENERAL
K-ORGENERAL

buğra bunu beyendiğ.

Aylar önce
EMRE PAMUK
EMRE PAMUK

Abi fiyatlara bak yaa

Aylar önce
Süleyman Şahinkaya
Süleyman Şahinkaya

Ah be barkın abim Çok özlendin çok

Aylar önce
easy man
easy man

eskimeyen adam :(

Aylar önce
Luka Magn0tta
Luka Magn0tta

Adam yan grenaj 150 tl diyor ülkemizin geldiği duruma bak...

2 aylar önce
Murat Yılmaz
Murat Yılmaz

Senden sonra cbr 250 bile bitti fuarlar bitti bircok firma cekildi motor poyasasi da bitti sanki gorevini tamamladin gibi ama sendiz eksigiz

2 aylar önce
Ahmet Ayata
Ahmet Ayata

19 yaşındayım ve motor alma kararı verdim. tabikide kararımı altın elbiseli adam sayesinde verdim (cbr 250) olurda alırsam buraya gelip f atıcam.

2 aylar önce
Mustafa Dönmez
Mustafa Dönmez

Abi bu motorun 2012/13 modelleri daha güzel bence.zaten efsane olan şey onun tek far olması

2 aylar önce
Giray
Giray

5 kuruş etmez motor.Tekere bak bisiklet tekeri gibi. Mekanın cennet olsun AEA :/

2 aylar önce
DARK RİDERS
DARK RİDERS

O lastik ebadi değişir ve bence sürmeden böyle bir karara varma

2 aylar önce
Emir Korkmaz
Emir Korkmaz

zamanında yan grenajı 150 tlymiş şuan komple grenaj 5 bin lira ..

3 aylar önce
İkbal Alahmad
İkbal Alahmad

fiyatlara bak 2021 de 15binle artık ikinci el rks alabilrsiniz ancak

3 aylar önce
Musa Onur Dağ
Musa Onur Dağ

Yıl 2021 kafa grenaji sağ grenaj 1700 lira

3 aylar önce
GÜLŞEN ÖZDURAN
GÜLŞEN ÖZDURAN

Yine gelindi be özledik Babuş🙏

3 aylar önce
Yasir Dobel r
Yasir Dobel r

Cbdk45200🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁❤️❤️❤️😁😁😝😝😘😘😘💏💏🥰🥰🤩🤩🤩🤩

3 aylar önce
Çingiz Bağırov
Çingiz Bağırov

Tam benlik

3 aylar önce
Hayri Potter
Hayri Potter

Cg 18 HP allasen 27 HP bu motor

4 aylar önce
old but gold
old but gold

Oğuzhan muslu 18 beygiri duyunca beğenmedi

4 aylar önce
Altın Elbiseli Adam Fun CLUB
Altın Elbiseli Adam Fun CLUB

Barkın seni rüyamda gördüm sen adamsın

4 aylar önce
yavuz pınaraltı
yavuz pınaraltı

Yıl 2021 hala sendeyiz

5 aylar önce
YALÇIN BAŞARAN
YALÇIN BAŞARAN

yan grenaj 150 tl mi 5 yıl önce bile olsa çokk çok az ya nerden alıyormuş 150 ye

5 aylar önce
Alperen AKSOY
Alperen AKSOY

Altın elbiseli adam yarışı bitirdi, cbr üretimi durdu

5 aylar önce
Scott Divers
Scott Divers

Baby bike

6 aylar önce
Ömer Zülfü
Ömer Zülfü

Keyfini s-keyim zevk ulan zevk.. Allah rahmet eylesin reis..

6 aylar önce
LENARTH
LENARTH

CBR 250 aldığımda yine geleceğim buraya ALTIN ELBİSELİ ADAM 💛

7 aylar önce
Mustafa güngör
Mustafa güngör

Ben aldım geldim

13 gün önce
Muhammet Ali ALAN
Muhammet Ali ALAN

Beşyüz

7 aylar önce
FİLMEE BAK
FİLMEE BAK

Şuan yan grenaj fiyatı 755 tl

7 aylar önce
Turgay Karagoz
Turgay Karagoz

Sen olamsaydın motorsiklet ile işim olmazdı , iyiler çabuk gidermiş sende çok iyi bir insandın , Allah rahmet eylesin.

7 aylar önce
Talha Atalan
Talha Atalan

Bilader aea ile röpörtajından hayataki tüm sansını kulandın

8 aylar önce
ThuxÖEA XFX
ThuxÖEA XFX

Abi Öğretmenler günün kutlu olsun, başımız sağolsun :(

8 aylar önce
Murat Yılmaz
Murat Yılmaz

Mabet 25 lira dediya la 😢 şimdi en düşük 135 lira

8 aylar önce
EMRE KUL
EMRE KUL

Geri dön şef

8 aylar önce
Pro gamer
Pro gamer

Cocjgun ismi ney biliyormusjnuz

8 aylar önce
Oğuz Gezer
Oğuz Gezer

Hondanin arabalarinda da ayni olay var honda gider ama durmaz:) frene hic sasirmadim

9 aylar önce
Özgür Efe
Özgür Efe

şimdi yan karenaj 500 lira olmuştur

10 aylar önce
HGM CapabIanca
HGM CapabIanca

şimdi manet 150 lira

10 aylar önce
aykut köroğlu
aykut köroğlu

Tamam da gitmedik den sonra 250 CC olmasının bir anlamı yok ki yani bir 125 CC ile aynı gidiyorsa ne gerek var 250 CC ye....

10 aylar önce
BERKE BMW
BERKE BMW

BMW

10 aylar önce
Babayega -
Babayega -

Barkın abi.. Geleceğim İnşallah mezarına. Senin için Ayetler okuyacağım, sureler okuyacağım.. 😔🤲

10 aylar önce
QuerpelHerQ
QuerpelHerQ

Bu ömer megellinin tanıtımındaki ömermi

10 aylar önce
/ S A T / RustCazii
/ S A T / RustCazii

ahh abim allah rahmet eylesin eski vidiyoları tekardan izliorum barkın abim yaa

11 aylar önce
Ensar Tas
Ensar Tas

6:46 yapma yanarız :D

11 aylar önce
Ensar Tas
Ensar Tas

2020 hala unutmadım abi seni :(

11 aylar önce
Primary A
Primary A

Abiii çok özledim seni hep anıyorum iyi ki senin videolarına rastlamışım

11 aylar önce
Beytullah Yildirim
Beytullah Yildirim

Hala izleyenler +1

11 aylar önce
SAIGA
SAIGA

Yeni video bildirimi bekliyorum

11 aylar önce
Özgür Efe
Özgür Efe

parça fiyatları çok başka yerlerde şuan

Yıl önce
SERKAN CANER
SERKAN CANER

Dönüp dolaşıp yine sana geliyoruz be abi

Yıl önce
Taha Özer
Taha Özer

aynen

Aylar önce
ridak坏
ridak坏

8:07 ''Atmayin 320 ne ducatimi bu'' tek kamera arkası izleyenler bilir

Yıl önce
Efe Ve Demir
Efe Ve Demir

Mekanın cennet olsun

Yıl önce
Harun Tokşen
Harun Tokşen

özledik be abi...

Yıl önce
Deniz Özgü
Deniz Özgü

6,30 sonrasi😂

Yıl önce
Ütopyalı Gezgin
Ütopyalı Gezgin

Kabilemiz 400.000 oldu ama ne yazıkki Barkın abimiz göremiyor 🥺

Yıl önce
EMİRHAN YALDIZ
EMİRHAN YALDIZ

ALLAH rahmet eylesin

Yıl önce
Kro Plus
Kro Plus

Keşke gitmeseydin :(

Yıl önce
Fuat Dinç
Fuat Dinç

Nasip olurmu be... :)

Yıl önce
VİPER
VİPER

motor şase mukemmel ama jant berbat abi o ne ya :) MEKANIN CENNET OLSUN ALTIN KALPLİ ADAM :(

Yıl önce
Osman Furkan ALCA
Osman Furkan ALCA

Allah rahmet eylesin...

Yıl önce
İsmet Polat Duman
İsmet Polat Duman

çok özledim abi çok

Yıl önce
KEREM XD
KEREM XD

fiyat tıne

Yıl önce
Bek murat
Bek murat

Süper valla 😁kızın geldiği yeri 😁😁

Yıl önce
Nebi Savrum
Nebi Savrum

İnş Bi cbr banada nasip olur

Yıl önce
mustafa maden
mustafa maden

30 binden sonra karank kırıyor

Yıl önce
Beytullah Bilsin
Beytullah Bilsin

40 binde . Hala canavar gibi bende ki 😊

Yıl önce
Eray Hamdemir
Eray Hamdemir

yine sana geldik be abi

Yıl önce
Mehmetcan Polat
Mehmetcan Polat

Arkadaşlar yeni başlayacaklar için hem 250 lik rahiplerine göre hızlı giden hemde yakıt konusunda iyi olan hemde görünüş olarak güxel bi motor önerebilirmisiniz

Yıl önce
Doğan Ünal
Doğan Ünal

6:28 SLPADLPAKFPWKDPAKDLS

Yıl önce
Emre Alemdar
Emre Alemdar

Allah rahmet eylesin .:(

Yıl önce
emre içöz
emre içöz

hala seni izliyoruz :( ALLAH rahmet eylesin

Yıl önce
Hac İ
Hac İ

Alacam korkuyorum koyacak yerimmyok

Yıl önce
Ahmet Yaman
Ahmet Yaman

Allah nasip ederse yarından sonra alıyorum ilk motorumu. Geldim ve neymiş ne değilmiş yine senden öğrenip senden izliyorum. Mekanın cennet olsun 🙏🏻

Yıl önce
Mete Öztekin
Mete Öztekin

Ahmet Yaman aldın mı motoru reis

Yıl önce
Lanet Olası Fredick
Lanet Olası Fredick

05:50 Ah be barkın abi önce güldüm sonra neyse. Özledik seni.

Yıl önce
Hasan Can Şentürk
Hasan Can Şentürk

Yanlar 450 tl şuan :/

2 yıl önce
027 kbps net connection
027 kbps net connection

2 sene olmuş be babuş.

2 yıl önce
Ali Yiğit
Ali Yiğit

Ya varya şu sarışının geliş sahnesi öldürdü gülmekten

2 yıl önce
mehmet borak
mehmet borak

Allah rahmet eylesin abimizin mekanı cennet olsun. Konu haricinde ise 250 lik sınıfta dersek sym 250 wolf daha az yakıyor onuda seramik silindirlerine ve egzoza baglı olarak racing sınıf dersen tabi olabilir ama 250 lik dersen wolf !!

2 yıl önce
Emrah Tepe
Emrah Tepe

Barkın abi; Allah rahmet eylesin... Çift farlı motorlarda hep tek far açık görüyorum sebebi ne acaba (güç harcaması mı)

2 yıl önce
Emrah Tepe
Emrah Tepe

@HALİL GÜLCÜ bendeki cbr da iki farda aktif ikiside uzun kısa yanıyor

Yıl önce
HALİL GÜLCÜ
HALİL GÜLCÜ

Biri uzun biri kısa far olduğundan

Yıl önce
Ahmet Köseli
Ahmet Köseli

Arkadaşlar bu bir kullanici yorumu videosu ve elamanın tecrübe etmesi için yapılan bir video ve bu elaman ile megelli 250r çekmişlerdi Barkın abi incelemesi deil

2 yıl önce
HybriS
HybriS

hayla şöle diyen insanlar çok var güç yok abi lan olum güç istıosan git r1 r6 al 250cc motordan ne beklion güç

2 yıl önce
Emre Çolak
Emre Çolak

160km durmadan gitmiş ellerim uyuştu diyo ben 300 km gittim 2dk durdum sadece benzin almak için gram uyuşma yok anlamiyorum. Bide 18 hp diyo öyle bişey yok tabiki. Fren konusuna gelince fren yapmayı bildikten sonra efsane duruyo motor hiç alakasız yani anlatilanlar

2 yıl önce
Cenk Kaya
Cenk Kaya

1200 le 5-6 litre benimkide mükemmelmiş o zaman

2 yıl önce
REŞAT ÖZSOY
REŞAT ÖZSOY

Allah rahmet eylesin. Kendine has yorumuyla kendi tabiriyle acayip bir adamdı. Mekânı cennet olsun. Cbf 150 alırken izlemiştim ilk.

2 yıl önce
Seanpai
Seanpai

Vfr .p

2 yıl önce
Wheelcrusher
Wheelcrusher

https://www.youtube.com/watch?v=Fn2vUyuUX9g&t=353s

2 yıl önce
Elazığ 23
Elazığ 23

Mekanın cennet olsun Barkın abi

2 yıl önce
Erkan Uykun
Erkan Uykun

Öncelikle selamlar 1 sene kadar 13 model siyah rengini kullandım sattım.herşey güzel fakat cbr videolarını dolaştıgımda kimse kronik olan krank probleminden bahsetmiyor.afedersin teker patlasa krank diyecekler bir zaman sonra o kadar sıkıcı oluyor ki servis bakımlı motorlar bile 10 15 binde krank kırıyor her binerken dusunuyorsun.şuan r25 düşünüyorum hakkımızda hayırlısı.Barkın abi mekânın cennet olsun.

2 yıl önce
Remzi Demir
Remzi Demir

Bir disk freni mi asflajksa 9:20. Rahmetli bunu farketse bayağa dalga geçerdi seninle :D

2 yıl önce
Kaan
Kaan

Ruhuna elfetiha 😢🤕💀

2 yıl önce
AHMET METE AKTAŞ
AHMET METE AKTAŞ

Abi altın elbiseli adam sayesinde motorsikletli sevdim

2 yıl önce
HybriS
HybriS

bişe dicemde sanki 1000cc varmış gibi bukadar pahlı ekipman gereklimi :D

2 yıl önce
Dinçer Erden
Dinçer Erden

Gerekli !

2 yıl önce
Kerem Taşkın
Kerem Taşkın

Ekipmanın cc'si mi var? Adam öncelikle kendi hayatını güvenceye almış.

2 yıl önce
A. ALAN
A. ALAN

Rahmetli 250 lik motosikleti bile anlatmaya vakit ayıracak kadar motosiklet sevdalısıydı.Yeri dolmaz asla...

2 yıl önce
awepmoon
awepmoon

artık bu da ekonomik değil

2 yıl önce
HybriS
HybriS

180km giden motora giydiği kıyafete bak :D

3 yıl önce
Murat Otay
Murat Otay

honda hayat onda

3 yıl önce

Sonraki

Honda 2017 CBR1000RR İncelemesi

9:06

Honda 2017 CBR1000RR İncelemesi

Altın Elbiseli Adam

görünümler 623 B

Motosiklette Vites Değiştirmek

8:22

Motosiklette Vites Değiştirmek

Altın Elbiseli Adam

görünümler 2,5 Mn

Murda - Denedim (prod. Spanker)

2:55

Murda - Denedim (prod. Spanker)

Murda

görünümler 406 B

Onur Alp Eker arı sokması yüzünden ölmüş!

2:02

Yamaha MT-07 vs Kawasaki ER-6N

10:57

Yamaha MT-07 vs Kawasaki ER-6N

Altın Elbiseli Adam

görünümler 1,2 Mn

Kawasaki Ninja 250SL İncelemesi

13:56

Kawasaki Ninja 250SL İncelemesi

Altın Elbiseli Adam

görünümler 626 B

CBR 250R Kamera Arkası (Uzun Versiyon)

6:17

CBR 250R Kamera Arkası (Uzun Versiyon)

Altın Elbiseli Adam

görünümler 261 B

Altın Elbiseli Adam 13: Başlangıç Motoru

8:22

Altın Elbiseli Adam 13: Başlangıç Motoru

Altın Elbiseli Adam

görünümler 2,4 Mn

Kawasaki Ninja 300 - Altın Elbiseli Adam [English Subtitles]

11:55

Murda - Denedim (prod. Spanker)

2:55

Murda - Denedim (prod. Spanker)

Murda

görünümler 406 B

Onur Alp Eker arı sokması yüzünden ölmüş!

2:02

HILAL - 'LABIRENT' DANCE PERFORMANCE MV

3:31

Pembeler sokakta kaldı | Cennet Mahallesi 76. Bölüm

11:56

Ahiyan - Cereyan 2.0

3:43

Ahiyan - Cereyan 2.0

Sing2me Records

görünümler 55 B

Cankurtaran Zafer Algöz kimi kurtardı? | 90.Bölüm

56:11

Cankurtaran Zafer Algöz kimi kurtardı? | 90.Bölüm

Burda Olan Burda Kalır

görünümler 56 B