Kahraman Babam 8. Bölüm (FİNAL) Fragman

muge noyan
muge noyan

Evet çok güzel bir dizi neyse baba kız sonunda kavuştu.

Gün önce
Fazil Esedli
Fazil Esedli

Yazık etdiniz diziye

Gün önce
Omer Nebiyev
Omer Nebiyev

Lutfen final olmasin lutfennnnnnnnn

Gün önce
Zeynep Alparslan
Zeynep Alparslan

Güzelim dizi bitirilir mi ya saçma sapan diziler devam ediyor bu diziye son veriyorsunuz

Gün önce
Nimet Öztürk
Nimet Öztürk

Final olmasın nolurrrrrr

Gün önce
Nimet Öztürk
Nimet Öztürk

Keşke final olmasa çok harika bir dizi üzüldüm.

Gün önce
Büşra Ece Yersel
Büşra Ece Yersel

İnsanlar bir kere izlese kaliteyi görecekti zaten. Güzelim diziyi apar topar final yaptılar :( 20 bölüm olsaydı bari. Bunca şeyi 1 bölüme nasıl sıgdıracaklar ki. Onca saçma dizi az reytingle devam ederken bunun bitmesi çok yazık. Sezon finali olsaydı bari uygun başka bi zamanda baslardı. Kadrosu da güzeldi

Gün önce
Melisa Yılmaz
Melisa Yılmaz

hekimoğlu sonra maraşlı ve şimdi de kahraman babam bu son dizide de fark ettik ki saçma sapan abuk sabuk yaz dizileri izlesin böyle dizilerde final olsun bu türk milletinin düşünce zihniyetinin değişmesi için önce izlediği diziler değişmesi gerekiyor murat sonarin de dediği gibi diziler insanları etkiliyor ve abuk sabuk saçma kadına zere değer verilmeyen dizilerden kurtulmamız gerekiyor ne kadar dizidir desek bile etkileniyoruz .

Gün önce
mustafa demirarslan
mustafa demirarslan

Neden mi final yapıyor, çünkü öpüşme sahnesi yok, neden mi final yapıyor çünkü silah yok kavga gürültü yok yani anlayacağınız adam akıllı bir dizi daha tarih oluyor.

Gün önce
Doğukan Durmuş
Doğukan Durmuş

Dizi güzeldi gününü değiştirebilirdiniz

Gün önce
Zeynep Alparslan
Zeynep Alparslan

Adranalin dolu ölüm yok can kurtaran var kavgacı senaryodan çok duygusal ve adranalin heyecan dolu dizi final olması saçmalık

Gün önce
Zeynep Alparslan
Zeynep Alparslan

En basitinden saçma sapan yasak elma izleniliyor birbirini öldüren aldatan diziler tutuluyor seviliyor izleniliyor bu dizi tutulmuyor milletimiz alışılmışın dışına çıkamıyor demekki

Gün önce
Zeynep Alparslan
Zeynep Alparslan

En basitinden saçma sapan yasak elma izleniliyor birbirini öldüren aldatan diziler tutuluyor seviliyor izleniliyor bu dizi tutulmuyor milletimiz alışılmışın dışına çıkamıyor demekki

Gün önce
Mehmet Şanlı
Mehmet Şanlı

Süper diziyi bitirdiniz Ya yazıklar olsun size

Gün önce
Kerem Ergin
Kerem Ergin

Çukur bunun yüzünden bitirdiniz yaz

Gün önce
İsko İso
İsko İso

Ya dizi çok güzel gidiyordu niye final

Gün önce
Kalite Channel
Kalite Channel

Kazara askda yalan olucak yakinda galiba ama muq dizi AH

Gün önce
Sümeyye Kaplan
Sümeyye Kaplan

Neden final ki yazik ettiniz

Gün önce
Leyla Ibadi
Leyla Ibadi

Qishdan bu yana bu dizini gozleyirdim,final etdiyine cox pis oldum😔Zehra Allah senede insaf versin ne deyim.

Gün önce
Okuyorum Dinliyorsun
Okuyorum Dinliyorsun

Dönüşüm, 1984, Therese Raquin gibi kitapları seslendirdim. Herkesi beklerim...

Gün önce
Nermin Sahverdiyeva
Nermin Sahverdiyeva

Final ne yaa, her şey yeni basliyirdii

Gün önce
Tannaz Amiri
Tannaz Amiri

Ya ne finali yaaaaa! Neden böyle bir dizi bitiyorrrrrrrrrr

Gün önce
Eliağa Eliesgerov
Eliağa Eliesgerov

Keşke bitmeseydi ya çok üzüldüm ve sinirlendim bu kadar güzel senaryolu aksiyondu dizinin bitmesi çok üzdü beni, çok haksızlık oldu bu diziye 50 bölüm bile giderdi, saçma sapan aşk dizileri yüzünden dizi harcandı 🚒🚒🚒 hep böyle diziler harcanıyor yazık 😥😥😞😠😠😠

Gün önce
Aynure Xalitova
Aynure Xalitova

Niye final yaaa yeni bolunu izlemeye sabirsizlananlardan biriyim ne kotuuu

Gün önce
Sefder Hemidov
Sefder Hemidov

final olamazz

Gün önce
Miri Miriyev
Miri Miriyev

Ay blyaa final nedi bawiviz qacib?! İcim dagildi be 🥺😔 Ugur Ömrüm Yonca😍🌸

2 gün önce
TV FİLMİ STV
TV FİLMİ STV

YA LÜTFEN FİNAL OLMASIN DEVAM ETSİN

2 gün önce
Aytac Merdanova
Aytac Merdanova

Haayiirrrrrr Final olmasnnnn lütttfennn

2 gün önce
Vuqar Vuqar
Vuqar Vuqar

Cok kötü oldun nede final yapıyor çok sevmiştik

2 gün önce
Nuray SS
Nuray SS

Kesinlikle final yapmamalı beğeni ile izlediğimiz dizi duyun sesimiiiii

2 gün önce
Tugba Köklü
Tugba Köklü

Ya yaz ayları yüzünden güzelim dizi finalll ne alaka yaaa bayram filan derken izlenmedi çok güzel bir diziydi farklıydı yeniden değerlendirin

2 gün önce
Rəvan Abbasov
Rəvan Abbasov

Aqaaaa beeeeee🚬🚬🚬🚬

2 gün önce
Aydan Abdulzadeh
Aydan Abdulzadeh

Bitmeseydi keşke☹️

2 gün önce
Hande Yaraşan
Hande Yaraşan

23 TEMMUZ 2021'DE, EVDE DOKTORA TEZİME ÇALIŞIRKEN, DEĞERLİ SERTAB ERENER'İN 'BİR ÇARESİ BULUNUR' ADLI ŞARKISI, YAKINLARDA BİR YERDE ÇALINIYORDU VE DIŞARIDAN GELEN BU YÜKSEK ENERJİLİ EFSO ŞARKIYI TESADÜFEN DİNLEDİM. GERÇEKTEN ÇOK SEVDİĞİM BİR ŞARKI OLDUĞU İÇİN, HAYIRDIR İNŞALLAH DEMİŞTİM İÇİMDEN. BUGÜNLERDE DE, ÇUKUR'UN ESKİ SAHNELERİNİ, YOĞUN ŞEKİLDE SEYRETME İHTİYACI HİSSEDİYORDUM. DOKTORA TEZİMLE İLGİLİ İNANILMAZ ZOR BİR SÜREÇTE OLDUĞUM İÇİN, HERHALDE KENDİ İÇ DÜNYAMIN HÜZNLÜ YANSIMALARIDIR DİYE DÜŞÜNÜYORDUM. AKLIMA, KAHRAMAN BABAM DİZİSİ'NİN FİNAL YAPACAĞI = HİÇ GELMEMİŞTİ. DEĞERLİ SEYİRCİLER, 'NE OLUR FİNAL OLMASINNNNNNNNN'' DİYE YALAVARDIKLARI YORUMLAR, EN ÜST SIRADAYDI. BEN DE : ''YOK CANIM, DEĞERLİ SHOW TV, DEĞERLİ AY YAPIM'I ve DEĞERLİ SEYİRCİLERİ'Nİ, HENÜZ DAHA YENİ EMEKLEYEN BEBEK MİSALİ, BÖYLE TATLI BİR DİZİYİ, KOLAY KOLAY YARI YOLDA BIRAKMAZ'' DİYE İÇİMDEN KALBEN İNANARAK DÜŞÜNÜYORDUM. YANI, BU DRAMATİK HABERE = HAZIRLIKSIZ YAKALANDIM. .................... DEĞERLİ SHOW TV YETKİLİLERİM'E SESLENİYORUM : ÖNCE, ÇUKUR'UN 100. BÖLÜM SÖYLEŞİSİNDE, ÇUKUR'UN FİNAL HABERİNİ DUYDUM : DEĞERLİ AY YAPIM YETKİLİLERİM EMİNİM Kİ ŞOK OLDUKLARI İÇİN İYİ HATIRLAR : 'İDRİS KOÇOVALI'NIN ÖLÜM HABERİ'Nİ DUYAN CUMALİ KOÇOVALI MİSALİ İSYAN ETTİM' SONRA ALEV ALEV'İN FİNALİ HABERİNİ DUYDUM : BU SEFER, 'İDRİS KOÇOVALI'NIN ÖLÜM HABERİ'Nİ DUYAN SELİM KOÇOVALI MİSALİ SESSİZCE İSYAN ETTİM' SONRA ÇUKUR'UN FİNALİ YAPILDI : 'İDRİS KOÇOVALI'NIN ÖLÜM HABERİ'Nİ DUYAN METİN ABİMİZ GİBİ İÇİM CAYIR CAYIR YANARKEN SOĞUKKANLILIĞIMI KORUDUM. ÇUKUR'UN FİNAL BÖLÜMÜNE, 'HİÇBİR YORUM YAZMAMAYI, EMEĞE SAYGI DURUŞU AÇISINDAN UYGUN BULDUM'. VE 24 TEMMUZ 2021'DE TELEVİZYON SEYREDERKEN, SHOW TV'NİN REKLAMINA DENK GELDİM. 'BEYNİMDEN VURULMUŞ'A DÖNDÜM. BU SEFER DE, 'İDRİS KOÇOVALI'NIN ÖLÜM HABERİ'Nİ DUYAN SALİH KOÇOVALI / VARTOLU MODUNDAYIM. ÇÜNKÜ, 'KAHRAMAN BABAM' DİZİSİNİN FİNAL YAZISINI GÖRDÜM. BU DİZİDE, GERÇEKTEN GÜÇLÜ BİR POTANSİYEL GÖRMÜŞTÜM. HATTA, TIPKI, ÇUKUR GİBİ, ALEV ALEV GİBİ, UZUN VADELİ HAYALLERİM BİLE VARDI. HENÜZ, DEĞERLİ AY YAPIM YETKİLİLERİM'E, ALEV ALEV'DE OLDUĞU GİBİ, KAHRAMAN BABAM DİZİSİ İÇİN DE, BELİRTMEK NASİP OLMAMIŞTI. UYGUN ZAMANIN GELMESİNİ, İÇİMDEN, ''YA SABIR ALLAH'IM'' DİYEREK SAKİNCE BEKLİYORDUM. .................... DEĞERLİ SHOW TV YETKİLİERİM, İSTERSENİZ, DEĞERLİ AY YAPIM YETKİLİLERİM'E, BİRKAÇ HAFTA ÖNCE YAZDIĞIM, KAHRAMAN BABAM DİZİSİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİMİ YAZDIĞIM METNİ, SİZLERLE PAYLAŞIRIM. .................... DEĞERLİ SHOW TV YETKİLİLERİM, NE OLUR NE OLUR NE OLUR YALVARIYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. 'ÇOK SEVDİĞİMİZ AY YAPIM DİZİLERİ'NE, SAHİP ÇIKINIZ. BENİM GİBİ MİLYONLARCA İNSAN, 'ÇUKUR BİTMESİN' DİYE, 100. BÖLÜM SÖYLEŞİSİ İTİBARİYLE, HAFTALARCA YALVARDI. 6,27 MİLYONLUK YOUTUBE ABONESİ RAKAMINA ULAŞTI. BU SÜREÇTE, DEĞERLİ AY YAPIM YETKİLİLERİM, ÇUKUR SEVDALILARI'NI = HERHANGİ BİR ŞEKİLDE = BU KONUDA = KESİNLİKLE 'YÖNLENDİRMEDİLER'. ÇUKUR SEVDALILARI = YÜREKLERİNİ 'TAMAMEN ÖZGÜR İRADELERİ' İLE ORTAYA KOYDULAR. ' DEĞERLİ TÜRK HALKI, ÇUKUR'U SEVSE DE, SEVMESE DE, BU DERİN SEVDAYA SAYGI DUYDU. ÇUKUR'UN RUHUNA GİZLİ BİR HAYRANLIK ATMOSFERİNİN GÜÇLÜ TEMELLERİ BU SÜREÇTE, SESSİZ SEDASIZ OLUŞTU. AYRICA, HAYATIMIN ŞOKUNU ŞÖYLE YAŞADIM : ÖZELLİKLE, ÇUKUR SENARİSTLERİ'NE, YOUTUBE YORUMLARINDA EPEY SERT & HODRİMEYDANSAL YORUMLAR YAZAN DEĞERLİ ÇUKUR SEVDALILARI, TÜRKİYE'YE DAMGA VURACAK 'SADAKAT DERSİ'Nİ = SESSİZ - SEDASIZ VERDİ. HELE, YOUTUBE YORUMLARINDAKİ ABONE RAKAMLARINDAKİ ARTIŞLARINI, AŞAMA AŞAMA TAKİP EDERKEN, BENİM İÇ DÜNYAMDAKİ ALT YAZILI TEPKİM : ''YÜRÜYÜN BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, KİM TUTAR SİZİ, CUMALİ ABİMİZ'İN DEĞERLİ ASLAN PARÇALARIIIIIIIIIIIIIIIIIII'' 6 MİLYON ABONEYİ GEÇTİĞİNDE, BENİM İÇ DÜNYAM = 'ÇUKUR'UN 2. SEZON ULTRA KONSANTRE EFSANE FİNALİ'NDE, KOÇOVALI BROTHERS'LARIN HALİMEM ŞARKISI İLE HODRİ MEYDAN YAPTIKLARINDAKİ 'TİMSAH CELİL ABİMİZ'İN AĞIR ŞAŞKIN YÜZ İFADESİ' MODUNA DÖNDÜ. PEKİ, GÖNLÜM = 'ALEV ALEV' ve KAHRAMAN BABAM DİZİLERİ İÇİN DE, BU SAĞLAM EFSO ŞOKU, TEKRAR TEKRAR DENEYİMLEMEK İSTER Mİ = KESİNLİKLE YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. .................... ÇUKUR SEVDALISI OLMAK DEMEK YA YA ŞA ŞA ''ÇUKUR ÇUKUR ÇOK YAŞA'' DEMENİN ÇOK DAHA ÖTESİDİR. ÇÜNKÜ, DEĞERLİ AY YAPIM YETKİLİLERİ'NİN, BÜTÜN DİZİLERİNE 'ASLANLARIN HAYATLARININ ANLATILDIĞI BELGESELLERİ ANDIRACAK NİTELİKTE GÜÇLÜ BİR İRADE İLE SAHİP ÇIKTIKLARINI'., KENDİLERİNİ ŞAHSEN TANIMASAM DA, BENİM YOUTUBE YORUMLARIMA GÖSTERDİKLERİ 'SESSİZ VE DERİNDEN TEPKİLERİ' ARACILIĞIYLA = ZAMAN İÇİNDE, BU HASSASİYETİ FARK ETTİM. HANGİ KANALDA YAYINLANIRSA YAYINLANSIN, HANGİ DİZİSİ, 'FİNAL' KARARI ALIYORSA 'DEĞERLİ AY YAPIM YETKİLİLERİ, 'DARMADUMAN OLUYORLAR'. ÇARESİZLİKLE, KENDİ İÇ DÜNYALARINA KAPANIYORLAR. 'BİZ SEYİRCİLER OLARAK ONLARIN GÖZLERİNDEKİ DERİN ACIYI, MANTIKEN GÖRMÜYORUZ. AMA, SİZE ŞÖYLE SOMUTLAŞTIRABİLİRİM : KOÇOVALI BROTHERS'LAR ÇUKUR SAHNLERİNDE ÜZÜLDÜKLERİNDE VERDİKLERİ TEPKİLERİN 'ARİTMETİK ORTALAMASI' OLDUĞUNU, 'KALBEN HİSSEDİYORUM'. .................... ÖNCE, BENİ DEĞERLİ ÇUKUR'UN EFSANE MÜZİSYENLERİM = ADAM YERİNE KOYDULAR. SONRA, DEĞERLİ AY YAPIM YETKİLİLERİM = ADAM YERİNE KOYDULAR. SONRA, DEĞERLİ SHOW TV YETKİLİLERİM = ADAM YERİNE KOYDULAR. .................... ŞU ANDA, İŞİMİ GÜCÜMÜ BIRAKTIM. BÖYLE BİR HAYKIRIŞ METNİNİ KALEME ALMAYA KARAR VERDİM. DEĞERLİ SHOW TV YETKİLİLERİM, DEĞERLİ SERTAB ERENER'İN 'BİR ÇARESİ BULUR' ADLI ŞARKISI MİSALİ 'KAHRAMAN BABAM DİZİSİ İÇİN MUTLAKA AMA MUTLAKA 'BİR ÇARESİ VARDIR'. .................... DEĞERLİ SHOW TV YETKİLİLERİM, KANALINIZDA FİNAL KARARI VERİLEN AY YAPIM DİZİLERİ İLE İLGİLİ HEM MANTIKEN, HEM DE KALBEN NEYİ EN DERİNDEN İSTEDİĞİNİZİ - NEYİ UMUTLA HAYAL ETTİĞİNİZİ KEŞKE BİLEBİLSEM. ÇÜNKÜ, BİLEBİLSEM, EN AZINDAN 'ÇUKUR GİBİ MÜCADELE ETMEM İÇİN MOTİVASYONEL KAYNAĞIM' OLABİLİR. AMA BİLMİYORUM Kİ. .................... ÇUKUR'DA YAMAÇ KOÇOVALI'NIN EFSANEVİ SAHNELERİNDEN BİRİ OLAN 'YANIMDA MISINIZ' & 'ÇUKUR ORDUSU GELİYOR' & 'İSTANBUL'U TERK EDİN ADLI SAHNELERİ, SİZDEN RİCA ETSEM, BU ÇIĞLIK METNİNİ OKUDUKTAN HEMEN SONRA, TEKRAR SEYREDEBİLİR MİSİNİZ ? .................... DEĞERLİ AY YAPIM & DEĞERLİ YOLDAŞLARI, BENİM RUHUMUN İLHAM KAYNAĞI & RUHUMUN DERMANI OLDU. KUSURA BAKMAYINIZ AMA, '3 ÖLÜM RULETİ SAHNESİ'Nİ YAYINLAYARAK 'GÖNLÜMÜN EN DERİNİNDEN FETHEDEN BÖYLE BİR EFSANE DİZİNİN YAYINLANMASINDA YILMADAN - PES ETMEDEN İRADESİNİ ORTAYA KOYAN EMEĞİ GEÇEN &HİÇ KİMSEYİ, YOK SAYARAK VEYA UMURSAMAYARAK HAYATIMA DEVAM EDEMEM. .................... DEĞERLİ SHOW TV YETKİLİLERİM, 'SİZLERDEN KAHRAMAN BABAM DİZİSİ İÇİN SON 1 ŞANS DAHA İSTİYORUM'. BİR SEYİRCİ GÖZÜYLE, SİZLERE, ÇUKUR'UN RUHUMA KATTIKLARINI, ALEV ALEV'İN RUHUMA KATTIKLARINI, KAHRAMAN BABAM'IN RUHUMA 'KATACAKLARINI' GÖZLERİNİZİN İÇİNE BAKA BAKA 'TÜM SAMİMİYETİMLE' ANLATMAK İSTİYORUM. ONDAN SONRA, ALINACAK İYİ VEYA KÖTÜ HER TÜRLÜ KARARA 'SAYGIM SONSUZ' OLACAK. .................... ÇUKUR'UN 3 ÖLÜM RULETİ'NDEKİ ORTAKLAŞA VURGULANDIĞI GİBİ 'KARDEŞ MİYİZ, CAN MIYIZ, TEK MİYİZ'. BENİM BU HAYATTA RUHEN ARADIĞIM = 1 NUMARALI UNSUR = 'ÖLÜMÜNE SADAKAT'. BUGÜNE KADAR, ÖLÜMÜNE SADAKAT İLE RUHEN BAĞLANABİLECEĞİM YOLDAŞIMI / YOLDAŞLARIMI BULAMADIM. DİLERİM, DEĞERLİ AY YAPIM SAYESİNDE = 'ARTIK BULABİLİRİM'. .................... DEĞERLİ SHOW TV YETKİLİLERİM, TAKDİR, ELBETTE SİZLERİNDİR. BU METNİ OKUDUKTAN HEMEN SONRA, NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ÖZETİ İÇİN : DEĞERLİ BARIŞ MANÇO'NUN, 'KARA SEVDA 1991 JAPONYA KONSERİ'NİN YOUTUBE VİDEOSUNU SEYRETMENİZİ, KALBEN İSTERİM.

2 gün önce
Ömer İslamoğlu
Ömer İslamoğlu

Reyting cihazlar in oldu evleri acil değiştirin emekli lik zamanları geçmiş gelecek yeni dizilere engel olmasınlar

2 gün önce
necla Baksi
necla Baksi

Kuzey yildizini final yatınız zanetiniz.bu diziler tutucak.alin.size kuzey yildizini final yapmak ne demk mis gorun

3 gün önce
Slime Life
Slime Life

Dizi guzeldi ama oyuncu kadrosu zayif oldugu icin izlenmedi, esas da bas rol oyunculari

3 gün önce
Şenol Çevik
Şenol Çevik

İlk defa Adam gibi bir sıradışı bir dizi izlemiştim ve pazartesi akşamını sabırsızlıkla bekliyorduk Bence #show TV olması saçma inşallah başka kanalda yeniden Ekranlara gelir #star tv Veya #Kanal D bu diziyi kurtarin💯😡

3 gün önce
PUBG FİLMLERİ
PUBG FİLMLERİ

Bu ne ya ne zaman başladı ne zaman bitti Ne çabuk final oldu 8 bölüm ne ya 8 saat gibi geçti

3 gün önce
fake Love
fake Love

0:25 söz de ki yavuzu hatirladim keşanlı

3 gün önce
Aşk Perisi
Aşk Perisi

Tilvizyondan yayınlanan günü izlenmeyib internetden izliyince retenglere yardımcı olmuyo diymi

3 gün önce
remzi_latrik38
remzi_latrik38

Ne final len 🤣🤣🤣 ben dedim

3 gün önce
Anıl Ege Gün
Anıl Ege Gün

çukur yüzünden çukur yerine geldiği için kimse izlemedi reytingde tutmayınca final oldu

3 gün önce
Anıl Ege Gün
Anıl Ege Gün

YA BASLİCAM YETER YA TAM GÜZEL FİLM BULDUM DİYORUM BİTİYO YA ERKENDEN NİYE ÇUKUR YERİNE ALDINIZ Kİ BUNU ÇUKUR SEVENLER İZLEMEDİGİ İCİN FİNAL YAPTILAR YA

3 gün önce
Sevinc Aliyeva
Sevinc Aliyeva

Çok üzüldüm böyle aksiyonlu dizi hayat dersinden ibretlik bir dizi bitmemeliydi yazıklar olsun ya

3 gün önce
Sinan Akar
Sinan Akar

Bunun yerine ne gelcek ozaman..

3 gün önce
Ecren BELLİ
Ecren BELLİ

Ya bu kırmızı kamyon dan daha güzel di niye tutmadı ki of sinir oldum ben çok seviyordum oysa

3 gün önce
Ferid Memmedli
Ferid Memmedli

Heyif bu cur serialdan nece vaxtda ilk defe ferqli movzuda bir seriali izleyirdim

3 gün önce
Sima Tagizade
Sima Tagizade

Bu nedir ya gül gibi diziyi bitiriyorlar saçma sapan diziler düvam ediyir ama

3 gün önce
Reyhan Aydoğan
Reyhan Aydoğan

Güzelim diziye yazık ettiniz,kalbimde bir yara şuan...

3 gün önce
Oguzhan
Oguzhan

Saten en kral bi dizi yaparsiniz hemen bitirirsiniz neo corona ya mi yakalandi dizi

3 gün önce
umut öz
umut öz

OSURUKTAN DIZILER YAP FINAL OYNA

3 gün önce
Teknoloji Uzmanı
Teknoloji Uzmanı

Bu kadar güzel bir dizi bu kadar erken finali hak etmedi.

4 gün önce
BlueCraft🐺
BlueCraft🐺

Nihayet bu mal dizide bitti ilki kuzey yıldızı sonra masumiyet

4 gün önce
Ümit Ayvaz
Ümit Ayvaz

Bir film bu kadar mı tutmaz!

4 gün önce
Melisa Karaaslan
Melisa Karaaslan

Final olmasin

4 gün önce
Melisa Karaaslan
Melisa Karaaslan

Diziyi final etmeyiinnn

4 gün önce
Mehmet Burak
Mehmet Burak

Hayır ya bitemez ya bitmesin ne güzel dizi ya offf yaaa

4 gün önce
semoşun annesi
semoşun annesi

Yazik cok yazik gzel bi diziydi ama tutunamadi

4 gün önce
taner_bg@live.com eresmivida93
taner_bg@live.com eresmivida93

Su dizi acin ariza yi bitirdiler tutmayacagı belliydi

4 gün önce
Ozlem Bila
Ozlem Bila

Finalin trend videolar arasına girmesi bile basari biz Maraslı yı sokamadık maalesef

4 gün önce
Aleyna Demir
Aleyna Demir

ahh ahh bir cam tavanlar bir de bu insanlarımız mı değişik biz mi

4 gün önce
Sinema Kulubü
Sinema Kulubü

Bu dizinin tutmayacağı belli nasıl para yatırıyorlar bu işlere :-)

4 gün önce
Zümreta Simsek
Zümreta Simsek

Bu ne ya baslamasiyla bitmesi bir oldu.daha konuya yeni girdiler.final diyorlar.cok güzel bir diziydi

4 gün önce
emine çırağ
emine çırağ

Ya

4 gün önce
Elif Pehlivan
Elif Pehlivan

Ya bence film akıcı olmadağı içim bitiyor çünkü ben izleyince sıkılmıştım ama konusu güzel

4 gün önce
Gulyaz Najaf
Gulyaz Najaf

Heyif... (Final) ...

4 gün önce
Mate Mate
Mate Mate

Ya neden ya diğer dizilerden daha iyiydi çok saçma bitmesi öf

4 gün önce
Meltem Cömert
Meltem Cömert

Ne güzel izliyorduk 😔

4 gün önce
Meltem Cömert
Meltem Cömert

Gercekten neden final yaptilar hic mi hic anliyamiyorum. Sacma sapan diziler devam ederken özellikle..

4 gün önce
Şeyma k.
Şeyma k.

Ahlaksız dizilere devam böyle güzel diziler final yapsın üzüldüm

4 gün önce
Semih_ Gedik
Semih_ Gedik

Çok saçma bir final

4 gün önce
Nazif Ergen
Nazif Ergen

Sonunda bitti

4 gün önce
neslihan türkyılmaz
neslihan türkyılmaz

Yazık

4 gün önce
E
E

İtfaiyeci ama polisin işine burnunu sokuyo saçmalık bitmesi iyi olmuş

4 gün önce
Deniz Deniz
Deniz Deniz

Ve yine nilay deniz ve onun tutmayan dizisi

4 gün önce
mytears100
mytears100

Bence tekrar ismi değışsin, belki 3 üncüde tutar

4 gün önce
Sleylina
Sleylina

Böyle bir dizi mi varmış

4 gün önce
Haggı'nın Koca Göbeği
Haggı'nın Koca Göbeği

üf ya :(

4 gün önce
Mustafa Yıldız
Mustafa Yıldız

Senaryosu çok zayıf izlerken insan sıkılıyor bitmesi yerinde olmuş

4 gün önce
Fatma Buyuk
Fatma Buyuk

Ya nasıl final olurya daha yeni başladıya bunlar neypmya çalşyrlrya

4 gün önce
TE_O
TE_O

Böyle bi dizi mi varmş lan

4 gün önce
Yunus Altın
Yunus Altın

Hah ha

4 gün önce
Yucel Kaya
Yucel Kaya

Kimler Pazartesi Günü Son Kez Kahraman Babam Diyecek...( +1 ) Kahraman Babam ❤ 👇 👇

4 gün önce
Ylmz
Ylmz

bu ne moruk böyle bi dizi mi vardı

4 gün önce
ida
ida

tutulmadi bu y

4 gün önce
emre utaş
emre utaş

Reis oyuncu secimi cok onemli cokkkkk gecmis olsun izlemedim ama diziyi pusat basrol olamiyor cok iyi yardimci basrol ama basrol olamıyor

4 gün önce
tolga yıldız
tolga yıldız

Kardeşim yorumun altına imzamı atarım.Ayni fikirleri paylaşıyoruz. Başrol olacak ne tip var nede oyunculuk.Bu adamı hep asker dizilerinde oynatacaksın başka birşey olmaz.

4 gün önce
Yoga Yoga
Yoga Yoga

Kırk yılda bir dizi sevdik o da finale yelken açmış 😞 şansıma edeyim

4 gün önce
Salih Kaya
Salih Kaya

O arabaya çarpan ilkermiydi benmi yanlış gördüm 😢 Final olmasın yyaa intarnet dizi olsun bari 😭

5 gün önce
Karışık eğlence
Karışık eğlence

8. Bölüm final

5 gün önce
Elvan Ergün
Elvan Ergün

kalp yarasi filmiyle aynı gün koyarsanız böyle olur başka gün olsaydı çokta güzel tutardı final yapmaniza çok sınır oldum şuan 😡

5 gün önce
Sudenaz Bekdaş
Sudenaz Bekdaş

Sadece reklamda gordüm

5 gün önce
FATMA BİRSEN ARDAHAN
FATMA BİRSEN ARDAHAN

Aslında izlenebilecek güzel bir diziydi.Daha kötü diziler devam ederken bu dizinin bitmesi bence haksızlık ben bitmesine üzüldüm

5 gün önce
Gölge
Gölge

Final falan yapmayın gidin exxene blutv ye falan çekin

5 gün önce
sena
sena

arkadaş sanki dünyanın sonu geldi herkes final oldu diye yakınıyor. belki reytingden değil de başka bir sorundan dolayı final oluyor? izlenicek şey mi yok allah aşkına abartmayın ya

5 gün önce
Heyder Ezimli
Heyder Ezimli

🤨

5 gün önce
Gölge
Gölge

Ya ne güzel diziydi, psikolog kadını zaten çok seviyordum

5 gün önce
Şevval Erel
Şevval Erel

Abi bu adamın başrol olması zaten başlı başına olmamış

5 gün önce
tolga yıldız
tolga yıldız

Tip de yok karizma da yok hiç bir kadının yanına yakışmıyor.

4 gün önce
Yağmur Bulut
Yağmur Bulut

AAAAAAAAA 8. Bölüm de finalmi yapar insan tam bi salaksınız oģlum siz bi dizi izletmediniz

5 gün önce
Yegane Mirzeyeva
Yegane Mirzeyeva

Final olmasın nolurya herkes bakıyo zaten bu filmin kadarı köyü geldi ilk önceden şimdide final

5 gün önce

Sonraki

Baht Oyunu 6. Bölüm

2:31:29

Baht Oyunu 6. Bölüm

Baht Oyunu

görünümler 93 B

Cankurtaran Zafer Algöz kimi kurtardı? | 90.Bölüm

56:11

Cankurtaran Zafer Algöz kimi kurtardı? | 90.Bölüm

Burda Olan Burda Kalır

görünümler 56 B

Cankurtaran Zafer Algöz kimi kurtardı? | 90.Bölüm

56:11

Cankurtaran Zafer Algöz kimi kurtardı? | 90.Bölüm

Burda Olan Burda Kalır

görünümler 56 B

픽보이 (Peakboy) - 교포머리 [Music Video]

4:02

픽보이 (Peakboy) - 교포머리 [Music Video]

픽보이 - Peakboy Official

görünümler 2,6 Mn

SEDAT PEKER SESİYLE TAKLİTÇİSİNİ TROLLEDİM !

13:18

Gönül Dağı "Kurban"

2:19:42

Gönül Dağı "Kurban"

Gönül Dağı

görünümler 1,5 Mn