Kolpaçino | Hakan Ural (Sırrı) Tüm Sahneleri | Türk Komedi Filmi

  • katma Yıl önce

    SinemaGo

    Süre: 09:32

    Kolpaçino | Hakan Ural (Sırrı) Tüm Sahneleri | Türk Komedi Filmi. Kolpaçino filminde sevilen oyuncu Hakan Ural'ın Sırrı rolündeki tüm sahneleri sizlerle. En iyi Türk komedi, romantik, dram filmlerinin en güzel sahneleri ve daha fazlası için abone ol: bit.ly/2IDHXN4
    Filmin Konusu:
    Bir aksiyon-komedi filmi olan Kolpaçino, birbirine kenetlenmiş 7 kişinin bir günde başına gelenleri anlatıyor. Kolpaçino: Bir Şehir Efsanesi, temposu ve kurgusuyla şaşırtıcı bir hikaye.
    Yapımı : 2009 - Türkiye
    Tür : Aksiyon , Komedi
    Süre: 98 Dak.
    Yönetmen : Atıl İnaç
    Oyuncular : Şafak Sezer , Aydemir Akbaş , Haktan Pak , Ali Sürmeli , Ali Çatalbaş
    Senaryo : Kaan Ertem , Suat Özkan
    Yapımcı : Şenol Zencir , Selin Altınel
    #kolpaçino #şafaksezer #hakanural

Nilfgaardian
Nilfgaardian

HOŞGELDİN SIRRI ABİ DINGGGGGGGGGGGG

Gün önce
Salih ÇELİK
Salih ÇELİK

Bininci like da benden

3 gün önce
ERCAN AÇIKGÖZ
ERCAN AÇIKGÖZ

..tümüze 18 lik inşaat çivisini çaktığı zaman görürsün kim olduğunu 😁😁

3 gün önce
CanPolat Vlogs
CanPolat Vlogs

Yok yokk!! Kolonya molonya gerek yok.. Ben iyiyim 😅

6 gün önce
Furkan Tongur
Furkan Tongur

Sırrı arıyo abi sırrı kim ya -götümüze 18 lik inşaat çivisini çaktığı zaman anlarsın kim olduğunu 😂😂

9 gün önce
Oğulcan Polat
Oğulcan Polat

8:45

11 gün önce
Oğulcan Polat
Oğulcan Polat

5:28

11 gün önce
Oğulcan Polat
Oğulcan Polat

5:24

11 gün önce
Çöpçüler Kralı
Çöpçüler Kralı

Özgür bey hepimiz ayni durumdayiz.Bakin mesela ben 2 gundur z raporu alamiyorum.

12 gün önce
Yeter Celik
Yeter Celik

Gulyo

14 gün önce
Yeter Celik
Yeter Celik

Gulyooo yeter kuze

14 gün önce
Bülent Böcekler
Bülent Böcekler

Çocuklar EZİN.....

26 gün önce
Saray Gazinosuna Hosgeldiniz
Saray Gazinosuna Hosgeldiniz

18"lik insaat civisi..hahahahaa

Aylar önce
mehmet dimez
mehmet dimez

Ben bir jarjörü boşalttım canımı zor kurtardım abi 😂

Aylar önce
Merve Koç
Merve Koç

+Sırrı arıyor abi —Sırrı kim ya +Götümüze 18 lik inşaat çivisi çaktığında anlarsın kim olduğunu ahsjdkshsh

Aylar önce
Laz Ziya
Laz Ziya

😂😂

7 gün önce
Murat Sonsuz
Murat Sonsuz

Hakan abimizin saclar aynı gün içinde bi uzamıs bi kısalmıs.bi kısalmış bi uzamış...cok severim kendisini.on numara

2 aylar önce
Ahmedaaa
Ahmedaaa

Sırrı abinin plakasına bak be UltrAslan 🔥👍

3 aylar önce
Sırrı Oğuz
Sırrı Oğuz

İsmimin sırrı olması

3 aylar önce
Emine Yüksel
Emine Yüksel

Zaten ben en son umreye gidecektim sırrı abi 😂😂

4 aylar önce
Çingen Cevat
Çingen Cevat

Bismillah bismillah bismillah sırrı arıyo abi, sırrı kim ya

5 aylar önce
Erşan Kuneri
Erşan Kuneri

18 lik inşaat çivisi

5 aylar önce
The Godfather
The Godfather

Sırrı harika bir karakterdi. Biraz daha ön planda olabilirdi.

5 aylar önce
The Godfather
The Godfather

@Murat salih Acar Oha! Sırrı abiyi kurtarma operasyonu

4 aylar önce
Mehmet Emin
Mehmet Emin

Kesinlikle

4 aylar önce
Murat salih Acar
Murat salih Acar

@BATUHAN CELIKOZ kanka kafasindan yememis ölmemiş olabilir

5 aylar önce
Emre Olgun
Emre Olgun

@BATUHAN CELIKOZ hızlı ve ofkelı de han da ölmustu ama geri geldı

5 aylar önce
BATUHAN CELIKOZ
BATUHAN CELIKOZ

@Emre Olgun adam öldü farkettiysen

5 aylar önce
emre er
emre er

Abi şerefsizim sırrı abiyi denize bunlar attı :)

5 aylar önce
Can Karahan
Can Karahan

Ekrem abiyi dicektin kanka.

Aylar önce
Halil Polat
Halil Polat

2:29 galiba ses bombası attı şerefsizler😂

6 aylar önce
Murat Tonca
Murat Tonca

Hedef benmiyim abi😁😁

6 aylar önce
Muhammet Karademir
Muhammet Karademir

Sırrı arıyor abi Sırrı kim yaa 😃

6 aylar önce
Can Azərbaycan
Can Azərbaycan

Kalonya efsane

8 aylar önce
Ahmet YÜCEL
Ahmet YÜCEL

2:57 ne sahne bee!

10 aylar önce
Ali Demirer
Ali Demirer

Maraz alimi sirri abimi diyenler

10 aylar önce
Yusufhan Doğan
Yusufhan Doğan

Kötü oyuncu diyebileceğimiz Hakan Ural dahi şu role tabiri caizse CUK oturduysa bu film bir Türk sinema efsanesidir net !

11 aylar önce
Maç
Maç

Hakan Ural keşke kurtlar vadisinde oynasaydı şu rolle

2 aylar önce
Ottoman 1907 Fenerbahçe
Ottoman 1907 Fenerbahçe

@Yusufhan Doğan kardeşim geçmişteki filmlerini izlediğim için kötü oyuncu değil diyorum kolpaçino da hayatının rolünü oynamış zaten ama bu daha öncekilerin kötü olduğu anlamına gelmez ama açık ve net diğer rollerinden bile daha iyi oynamış.

3 aylar önce
Ömer Faruk
Ömer Faruk

@Ottoman 1907 Fenerbahçe efsane oynamış ancak bu kadar oynanirdi zaten

3 aylar önce
Yusufhan Doğan
Yusufhan Doğan

Arkadaşlar Hakan Urali anlatmayin bana allah aşkına dhhdbsvvsvvss oynadığı yapımları felan izledim hiç birinde bu kadar iyi oynamamiş abartmayın o kadar da

3 aylar önce
Ottoman 1907 Fenerbahçe
Ottoman 1907 Fenerbahçe

Bu adam kötü oyuncu değildi ki ayrıca bu filmde muhteşem oynamış.

3 aylar önce
ismayıl Hüseyinov
ismayıl Hüseyinov

🤣🤣🤣

11 aylar önce
06 06
06 06

Hellboy :D

11 aylar önce
Yavuz Selim Kaplan
Yavuz Selim Kaplan

ES SELAMU ALEYKÜM KUMAR HARAMDIR DİKKAT EDELİM İSLAMİYETE GÖRE YAŞAYALIM GİYİNELİM DAVRANALIM ÖMRÜMÜZ BEREKETLİ OLSUN ÂMİN

Yıl önce
sTs
sTs

En sondaki introyu ya değiştir yada kaldır kanal sahibi.

Yıl önce
Mustafa Turan
Mustafa Turan

Abi benim evimi zorla gasp ettiler Kumar oynattilar aggagsgsfsfsa

Yıl önce
mehmet dimez
mehmet dimez

Hahaaa

Aylar önce
Metin Karakuş
Metin Karakuş

Abi küpe var kulağimda

4 aylar önce
Kaan Keskin
Kaan Keskin

yorumda okuyunca daha komik oluyor agskshskshsakHjashksshsnns

4 aylar önce
Baran
Baran

4:04 gülüşü farkedenler?

Yıl önce
Baran
Baran

@mustafa Doğan kadın gülümsüyor.

Yıl önce
mustafa Doğan
mustafa Doğan

KİM GÜLÜYOR

Yıl önce
Mutemet Ali Rıza
Mutemet Ali Rıza

6:46 sırrı abinin solundaki muhteşem yüzyılda Kanuni nin koruması

Yıl önce
Víðarr
Víðarr

6:46 kanuninin solundaki korumasi kolpaçinoda sirri abinin korumasi

9 aylar önce
Ne Vereyim Abime
Ne Vereyim Abime

Tam komedi bunlar yaa 😆😆

Yıl önce
Uğur Unutmaz
Uğur Unutmaz

Götümüze 18 lik insaat çivisini çaktigi zaman anlarsın kim olduğunu

Yıl önce
Víðarr
Víðarr

Harbiden de çakiyordu ucuz atlatti sabri

9 aylar önce
Alc Marmaris
Alc Marmaris

hoşgeldşn sırrı abi

Yıl önce
HHH son
HHH son

Adamın şu lafı söylerkenki tonlaması bile mizah için ders kitabı olabilir

24 gün önce
tanju mirkelam
tanju mirkelam

Abime bak be ne karısı biter ne kumarı.

Yıl önce
Ataberk Kahraman
Ataberk Kahraman

Abime bak ya ne karısı bitef ne kızı biter ne kumarı biter.

2 aylar önce
ali kefal
ali kefal

7:01 Ya ben hayatımda bu kadar yavşağı bir arada görmedim iyi mi :d

Yıl önce
Young Turk
Young Turk

1 milyon takipçin var videon bin kere bile izlenmemiş bizimi koparıyorsun aslanım anlamadım ki 😂😂bot herhâlde takipçiler

Yıl önce
İsmail Şenöz
İsmail Şenöz

87k :D

4 aylar önce
Besim Tibuk
Besim Tibuk

Reis abone olunuyor sonra kimse izlemiyor öylece kalıyor

11 aylar önce

Sonraki

Ali Baba ve Kırk Haramiler

1:30:33

Ali Baba ve Kırk Haramiler

Kazanan Videolar

görünümler 1,8 Mn

Kutsal Damacana 2: İtmen | Türk Komedi Filmi Tek Parça (HD)

1:32:39

Arka Sokaklar 586. Bölüm Fragmanı - 2

0:53

Arka Sokaklar 586. Bölüm Fragmanı - 2

Arka Sokaklar

görünümler 851 B

Kırmızı Oda | 32. Bölüm | "DAİMA"

2:10:38

Kırmızı Oda | 32. Bölüm | "DAİMA"

Kırmızı Oda

görünümler 2,7 Mn

Bir Zamanlar Kıbrıs 2. Bölüm

2:1:19

Bir Zamanlar Kıbrıs 2. Bölüm

Bir Zamanlar Kıbrıs

görünümler 1,6 Mn

Yanlış Adres Kardeş, Yanlış! | Kolpaçino Bomba

10:07

Medine Dilencisi Olursun! | Kolpaçino Bomba

09:12

Medine Dilencisi Olursun! | Kolpaçino Bomba

Komedi Türk

görünümler 182 B

Türk Sinema Tarihinin En Komik Sahneleri | Türk Komedi Filmleri

32:39

Arka Sokaklar 586. Bölüm Fragmanı - 2

0:53

Arka Sokaklar 586. Bölüm Fragmanı - 2

Arka Sokaklar

görünümler 851 B

Kırmızı Oda | 32. Bölüm | "DAİMA"

2:10:38

Kırmızı Oda | 32. Bölüm | "DAİMA"

Kırmızı Oda

görünümler 2,7 Mn

Bir Zamanlar Kıbrıs 2. Bölüm

2:1:19

Bir Zamanlar Kıbrıs 2. Bölüm

Bir Zamanlar Kıbrıs

görünümler 1,6 Mn

GÜLMEK İSTİYORSAN İZLE #41 (Komik Videolar)

14:31

GÜLMEK İSTİYORSAN İZLE #41 (Komik Videolar)

Görkem Karaaslan

görünümler 315 B

Masum 386. Bölüm Fragmanı - 12 Nisan Pazartesi

1:04

Masum 386. Bölüm Fragmanı - 12 Nisan Pazartesi

Kanal 7 Dizileri

görünümler 273 B

RAMAZAN PAKETLERİNİ İNCELEDİM! 2021

20:43

RAMAZAN PAKETLERİNİ İNCELEDİM! 2021

MuratAbiGF

görünümler 414 B

COUPLE GOALS GONE TOO FAR... 😬

0:38

COUPLE GOALS GONE TOO FAR... 😬

Alan Chikin Chow

görünümler 23 Mn

Gönül Dağı 24. Bölüm Fragmanı

1:10

Gönül Dağı 24. Bölüm Fragmanı

Gönül Dağı

görünümler 1,1 Mn

SEVGİLİME PİSKOLOJİK  KIŞKIRTMA YAPTIM! HASTANELİK OLDU!

15:20