Mario Balotelli: "Çok gol atamazsam Belhanda’nın suçu"

I Koc
I Koc

Adana Demirspor 5 - 0 ♿alatasaray

4 saatler önce
Mehmet Karakas
Mehmet Karakas

muhabir adanaspordaki heycanlandıran ne oldu diyo tercuman düşmedi adanademirspor dedi :))

10 saatler önce
Arda Kolo
Arda Kolo

Pardon ama tercüman az olsada salıyor

Gün önce
Burhan Süzer
Burhan Süzer

Muhabir yanlışlıkla Adanaspor dedi dilini eşek arısı soksun muhabir. Demirspor Demirspor

Gün önce
Afghan forces
Afghan forces

Adanalilar bende çok kalın bir Alete ellerinde tutmuşlar😆😆😆😁😁😁 elinizden kaçarsa nereye girecek allah bilir🙄🤣🤓😁😆

Gün önce
BÜLENT ATLIOĞLU
BÜLENT ATLIOĞLU

Bu adamı adana değil tüm Türkiye takip edecek. Yolu açık olsun inşallah.

2 gün önce
Mehmet Doyuran
Mehmet Doyuran

Adana ligi domine etmeye geliyor 👍🏻💪🏻

2 gün önce
Onur Emre
Onur Emre

Gazeteciler ne kadar salak sorular soruyorlar😂

2 gün önce
Faydalı Tv
Faydalı Tv

Ya ilk yarı bitmeden memleketi terkeder ya da çok deli işler yapar tam bi deli bu adam

2 gün önce
Dudu Yalçın
Dudu Yalçın

Fenere gelmedin Adana Demirsporda başarılı olacağına inanamıyorum.

2 gün önce
Wohnung Suche
Wohnung Suche

Muhabir: Adana Demir Sporda seni heycanlandiran noldu, hangi projeler icin geldin? Balotelli: Para Kazanmak!

2 gün önce
Mustafa Ak
Mustafa Ak

Balotelli adamim benim iyiki varsın kral mükemmel ötesi bir kisilik

2 gün önce
AlpAre
AlpAre

İyi dinle

2 gün önce
AlpAre
AlpAre

5:30 dakikaya bak

2 gün önce
Cihat güney Çiko
Cihat güney Çiko

Balotelli yi her zaman çok sevmişimdir ❤

2 gün önce
Elmin Esgerli
Elmin Esgerli

Adamin fiziginen kaliteli oldugu belli oluyor zaten

3 gün önce
sporsx fıx
sporsx fıx

Bir Beşiktaşlı olarak söylüyorum balotelli deli dolu ama iyi bir adam umarım gol kralı olur :)

3 gün önce
Baris B.
Baris B.

Adam lig de suan 1. Sirada helal olsun adanayi sampiyon yapicak 🤣🤣

3 gün önce
SALON 720
SALON 720

Takımın başkanı Gökhan abi sanırım

4 gün önce
ibrahim nurullah çilkurt
ibrahim nurullah çilkurt

Hayırlı olsun diyeceğimde hayrını görseydik :D

4 gün önce
alonemusk
alonemusk

%100 eminim ki 15 20.haftalara doğru lakabı balontelli olacak rez alın. Emenike laneti is coming....

4 gün önce
Niko Bellic
Niko Bellic

Bence kendisi bu sezon çabalayacak çünkü bu marionun son şansı artık 20 yaşındaki mario yok şu an 30 larına basmış bir oyuncu eğer burada yönetimi tatmin edemezse zor bir oyuncu olan mario başka hiç bir yerde dikiş tutamaz...

4 gün önce
Ömer Konukcu
Ömer Konukcu

8taşa çok fena kayacak bu kobra

4 gün önce
TURKISH COMMANDER
TURKISH COMMANDER

Dk. 5.30 Muhabir bence sen bir psikiyatri doktoruna muayene olmalısın adamın arkasından konuşacağına yüzüne söyleseydin ya

4 gün önce
Ankaragücü 1910
Ankaragücü 1910

Adanaspor’da heyecanladıran seni ne oldu diyor.. Gerizakalı spiker -:))

4 gün önce
yasin değirmenci
yasin değirmenci

Kurbanlık satış yerindemi idman yapıyorlar

4 gün önce
yasin değirmenci
yasin değirmenci

Hiko babaya benziyor.

4 gün önce
A.B.
A.B.

İki gol atar seneye Gs alir sonra da ellerinde patlar😄

5 gün önce
Kirk5elli2
Kirk5elli2

Haydi bakiyim Balotelli. Lig basliya , Hayir ola. Besiktasin yapamadigini Adana Demirspor yapti. Vallahi Bravo Fellahlara. Ayrica Seside o bicim bana göre. Tam Rape gidecek Ses var. Yolunuz acik ola Adana Demirspor 26 Sene sonra tekrar geldiginiz Süper Ligde. 22.07.21.

5 gün önce
Mehmet Adak
Mehmet Adak

Adana Demirspor💙💙

5 gün önce
Bilyan Radovanov
Bilyan Radovanov

Adam nasıl sallıyor çevirmen

5 gün önce
Mete Bayral
Mete Bayral

Çok güzel transfer eğer oynarsa…

5 gün önce
TuanArin Lina17
TuanArin Lina17

Terbiyesize bak sen adamı ne kadar süredir tanıyorsunda ruh hastası diyorsun mal,sen önce adam akıllı sorular sor gerizekalılar sizi 😡😡😡idiots

5 gün önce
Veysel Kacar
Veysel Kacar

Adana'da 2. Gün Balo 3'lü sarmayı öğreniyor harbi zehir haa

5 gün önce
Jesse Pinkman
Jesse Pinkman

Türk lirası bile bu kadar düşmedi be kardeşim ads taraftarı psikopat mario psikopat ne olur bilemiyorum.

5 gün önce
BELGESEL DÜNYASI
BELGESEL DÜNYASI

https://www.youtube.com/watch?v=M8OTIDrq3Yw YENİ BELGESELLER

5 gün önce
dogus karatas
dogus karatas

Boynundaki kolyenden ne kadar iyi bir golcü olduğun anlaşiliyor zaten.. mal

5 gün önce
Emir G
Emir G

tercümen berbat

5 gün önce
Nadir Manafov
Nadir Manafov

Balotelli zır kayfdade

6 gün önce
yasin acar
yasin acar

muhabirler olaydan bir haber ADANSPOR diyor. taraftarlar duysa götlerinden kan alır orda :D

6 gün önce
TURK
TURK

Dusecek takimlari yaziyorum Giresunspor Kasimpasa Rize ya da malatyaspor

6 gün önce
TURK
TURK

Turk futbolunun bitisidir,balotellimidir hangi takimda iyi oyunamista utanmadan reklam için aliniyir,yaziklar ola turkiyeyi nasil hale getiriyor takimlar,belihandamidir kimdir taraftara tukuran admai aliyorlar,garip,kulupler satilmaya gidiyor,yabancilara datilacak kuluplerimiz,tehlikenin bilinçindeliler mi,

6 gün önce
İrem Miray Yılmaz
İrem Miray Yılmaz

*1:16** Arkadaki adamın bir anda dönüşü ve seyredişini izleyin 😀😀😀*

6 gün önce
A. Selim Katar
A. Selim Katar

Tercuman salliyor.

6 gün önce
said G.
said G.

bakın adam şaka diyor bunlar başlığı cımbızlayıp koymuslar iste haberler büyle yapılıyor

6 gün önce
BBB
BBB

Ah ulan belhanda ve seri bizdeyken bu adamı alacaktık falcao yerine bu üçü nice'i taşımıştı bi ara

6 gün önce
Serkan Ertemelli
Serkan Ertemelli

Adam resmen yalan haber yapildigini diyor, bjk mis, gs mis hep uydurma haberler👏👏👏👍🤣🤣🤣🤣

6 gün önce
Seyir Yavuz
Seyir Yavuz

Balotelli babalara geldin

6 gün önce
Mehmet Akpınar
Mehmet Akpınar

Bu adam dikiş fln tutmaz aklı olsa kendini göstermek istese istanbul kulüplerine gelirdi Dünya kupası hayal oldu yani 😅

6 gün önce
Enez Tavlı
Enez Tavlı

Türkiyede ırkçılık yok aksine siyahi oyuncuları daha çok seviyorlar beste ypmya başlarlar

6 gün önce
MAN YAK MERAK TR
MAN YAK MERAK TR

Adam iyi makina

6 gün önce
Selvihan Bozdağ
Selvihan Bozdağ

Bu varya İtalya Dünya Kupası kadrosuna girer gibi.

6 gün önce
Mcan polat
Mcan polat

10 TANE MUHABİR VAR HİÇ BİRİ DİL BİLMİYOR DİL BİLMEMESİNİ GEÇTİM A1 TÜRKÇE HEPSİ DEVRİK CÜMLE HEP :DDDDDDDD

6 gün önce
Burhan Çeçen
Burhan Çeçen

Balotelli: valla kafalarına göre dayı.. Belhanda: herkese gider bu saatten sonra.

6 gün önce
Sinan Sert
Sinan Sert

Özil 💙💛💙

6 gün önce
Jasin
Jasin

*bir yil Türkiyede yasadiktan sonra Balotelli* gol atamazsam Fetö'nün sucu.

6 gün önce
UÇAN HOLLANDALI
UÇAN HOLLANDALI

Adana ligde ilk 5 girer eminim

6 gün önce
erd d
erd d

diagnenin orjinali

6 gün önce
S A L I H DOGAN
S A L I H DOGAN

BEŞİKTAŞ ne kadar istedi seni Sen gelseydin 1AY 100mbit lik Neti Bedava Yapacaktım Formanı Alıp Duvarıma asacaktım Şampiyon Olacaktık Mario Beşiktaştan Vaz geçen Herzaman Kaybetmiştir.

6 gün önce
GÜLDÜR HARUN
GÜLDÜR HARUN

bir beşiktaşlı olarak yemın ederım gurur duydum helal olsun adana inşallah 3 buyuk takımıda yenerler.

6 gün önce
Emre Yavuz
Emre Yavuz

Adama niye ruh hastasi diyorsunuz arkasindan

6 gün önce
Sait Tosun
Sait Tosun

05:31 Bişey söyleyim mi? Büyük ruh hastası ya . Diyen gazeteci 😂😂😂

6 gün önce
Chín Chị
Chín Chị

Balotelli

6 gün önce
Jeune_Turc
Jeune_Turc

1:18’deki çeviri şöyle olmalıydı “Para! bu yaşta hiçbir keriz bana 2.5 Milyon Euro vermezdi. Başkandan Allah razı olsun.”

6 gün önce
Şah meran .47
Şah meran .47

Balotelli yanlış bilmiyorsam 30 veya 31 yaşında olmalı yaşlı sayılmaz disiplinli olsaydı bu paranın 4 katını avrupada alırdı zaten

6 gün önce
Hakan Gurkaya
Hakan Gurkaya

Gazetecilerden birisi sonda diyor ki birsey soyliyim mi büyük ruh hastası diyor adama ayıp yaa ne güzel kibarca geldi sordunuz cevapladı adam sanki küfür etti valla ayip

6 gün önce
Ruh Hastası
Ruh Hastası

2022 sezonunun özeti : 90 + 2 balotelli kırmızı kart 90+4 belhanda kırmızı kart

6 gün önce
batuhan
batuhan

Şeytan Gibi Büyük Ruh Hastası ne

7 gün önce
Yenibar Asgerov
Yenibar Asgerov

Ben GS liyim ama ADANA DEMİRSPOR A buyuk bir simpatim var inşallah şampiyon olurlar.

7 gün önce
Romanbalam Romanbalam
Romanbalam Romanbalam

Mario Balotelli......oynat bize cifte Telliiii......:)

7 gün önce
Firat K
Firat K

dont ask me about fenerbahce ... i just know that ozil plays there ... ujisfnbjisnfjibnasoirganrjeg

7 gün önce
Firat K
Firat K

balotellinin ingiliscesi kötüydü ama tercümanin ingilisce ondan bile kötüydü

7 gün önce
Taha Enes Söylemez
Taha Enes Söylemez

ulan yana döne forvet arayan fenerbahçe almıyorda şu adamı adana demir spor alabiliyor aq

7 gün önce
PESKOMEDYA KONNAMİ
PESKOMEDYA KONNAMİ

Torbacılık yakışır baloya

7 gün önce
Selim Bütün
Selim Bütün

Sezon sonu adana demirspor lig 12.si

7 gün önce
Muhammed hatip
Muhammed hatip

Balotelli : seni top diye sürer şut diye atarım ha boubenza cann..

7 gün önce
Moesie t
Moesie t

Yaparda

6 gün önce
enes malik
enes malik

Arkadaki gazeteci adama büyük ruh hastası diyo amk kdkxjdk

7 gün önce
Hidden Man
Hidden Man

Böyle psikopat ruhlu futbolcular bizim ülkede çok iş yapıyor. Görün bakın imkansızı başaracak. Tanjunun 39 gollük rekorunu kırarsa şaşırmayın.

7 gün önce
Tuna GÜRBÜZ
Tuna GÜRBÜZ

1:16 Adanaspor Değil Mal Muhabir ADANA DEMİRSPOR da Oynuyor Adam , Daha Takımı Bilmiyorsun röportaj a Gitmişsin.

7 gün önce
okan ulug
okan ulug

Çok isterim Adanaspor’un iyi yerlere gelmesini ama Balotelli, Man city’den italya’nın 2.lig takımına kadar düştü oradan da Adanaspora, anlamadığım madem forvete verecek paranız var, formu gerileyen bir oyuncunun yerine scoot ekibine para ödeyin size Afrika’dan parlak gelecek vadeden genç forvetler bulsunlar, hem ileride satar para kazanırsınız, bu Balotelli transferinde çavuş-ahbap ilişkisi var gibi geliyor bana.

7 gün önce
okan ulug
okan ulug

Hahahaha iyi güldüm ya, Belhanda ne korner ne de frikik kullanabiliyor, GS kurtuldu Belhanda’dan ama yazık oldu Adanaspor’un paralarına. Boşa harcanan bir transfer o para ile alt yapıya yatırım yapılsaydı ileride meyvesini toplardınız.

7 gün önce
Onay Dodanlı
Onay Dodanlı

Aptalca sorulara saçma cevaplar. Magazin muhabiri galiba arkadaşlar

7 gün önce
Emirhan Uygun
Emirhan Uygun

İtalyada süper yıldızlar yokmuş götümle güldüm

7 gün önce
Abdul Celal Özdemir
Abdul Celal Özdemir

sıcağı :)

7 gün önce
Serhat Terzi
Serhat Terzi

sorunlu adam iş yapmaz

7 gün önce
Avoria
Avoria

Ayip sana balo abi şu tavrını konuşmanı bi değiştir abi ya

7 gün önce
Barış Çelik
Barış Çelik

5.30 gazeteci- büyük ruh hastası diyor

7 gün önce
Mahmut.
Mahmut.

Balotelli adamdır ama sikik belhandayı abartmayın

7 gün önce
Saffet Karalar
Saffet Karalar

Karşısında kocaman ADANA DEMİRSPOR amblemi var hala Adanaspor diyor senide muhabir yapmışlar yazık

7 gün önce
kapsonlu adam
kapsonlu adam

5:30 bir şey söyleyeyim mi büyük ruh hastası ya

7 gün önce
Meinn K
Meinn K

"Why always Me" den "Abiniz Benim Amk" Geldi vay amk

7 gün önce
Soner Kıldır
Soner Kıldır

Balon bu 6 gol atamaz ligde

7 gün önce
Enes
Enes

birde ne konuşulduğunu anlasak iyi olacak mikrofon spikerin elinde ama ses yok

7 gün önce
Filmlerle Türkiye
Filmlerle Türkiye

Olum ne balotellisi aq adana lan noluyo

7 gün önce
ADANA OTO SES SİSTEMLERİ TUNİNG BY EMRAH
ADANA OTO SES SİSTEMLERİ TUNİNG BY EMRAH

Büyük ruh hastası ne demek bu adamı nasıl gazeteci yapmışlar bunu yayıncı kuruluş ta izlemiyor mu birde Adanaspor diyor sen önce işini yapmayı öğren sonra BALOTELLİ ile röportaj yap

7 gün önce
ADANA OTO SES SİSTEMLERİ TUNİNG BY EMRAH
ADANA OTO SES SİSTEMLERİ TUNİNG BY EMRAH

Adana spor değil Adana Demirspor diyeceksin spiker efendi

7 gün önce
J J
J J

Baskani sevmis ha siktir git bunlar turkiyeye para aklamaya geliyorlar ve turk takimlarida malasef bunlarin sucuna alet oluyorlar acaba kac million pounds hakliyacak

7 gün önce
serkan yilmaz
serkan yilmaz

ilk saniyelerde su sisesini aciyormus, ben sigara paketi aciyor sandim iyimi.

7 gün önce
Hicret Öngören
Hicret Öngören

Adanaspora balotelli geldi inanmiyosan aha dayiya sor

7 gün önce
Mr. Truth
Mr. Truth

tercüman cok iyi

7 gün önce
Leyla Erdoğan
Leyla Erdoğan

Mal bu spiker yanlışlıkla adanaspor diyor mall

7 gün önce

Sonraki

Mihrimah Sayesinde Daireyi Kaptım

5:10

Mihrimah Sayesinde Daireyi Kaptım

Hürrem Sultan

görünümler 63 B

Zafer Algöz Anlatıyor #5 | Zırtçılar

16:48

My life style as a Youtuber!

0:25

My life style as a Youtuber!

Corey Funk

görünümler 7 Mn

Deep Humor Karma Röportaj Serisi (Vol10)

8:11

Deep Humor Karma Röportaj Serisi (Vol10)

Deep Humor 2

görünümler 638 B

Comedy Moments in Football

9:00

Comedy Moments in Football

ArtSoccer

görünümler 6 Mn

Funny Penalty Kicks

8:36

Funny Penalty Kicks

AshStudio7

görünümler 10 Mn

Mihrimah Sayesinde Daireyi Kaptım

5:10

Mihrimah Sayesinde Daireyi Kaptım

Hürrem Sultan

görünümler 63 B

Zafer Algöz Anlatıyor #5 | Zırtçılar

16:48

My life style as a Youtuber!

0:25

My life style as a Youtuber!

Corey Funk

görünümler 7 Mn

1900 Yılında Doğsaydınız ...

23:19

1900 Yılında Doğsaydınız ...

Prof. Dr. Özgür Demirtaş

görünümler 120 B

Cam Tavanlar 7. Bölüm 3. Fragman

1:00

Cam Tavanlar 7. Bölüm 3. Fragman

Cam Tavanlar

görünümler 677 B

Gökhan Özen - Bu Maymunlar (Official Music Video)

2:56

Måneskin - Beggin' (Lyrics/Testo)

3:34

Måneskin - Beggin' (Lyrics/Testo)

Vibe Music

görünümler 1,2 Mn

픽보이 (Peakboy) - 교포머리 [Music Video]

4:02

픽보이 (Peakboy) - 교포머리 [Music Video]

픽보이 - Peakboy Official

görünümler 2,6 Mn

Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!

3:57

Alişan'ın kardeşi hayatını kaybetti!

Beyaz Haber

görünümler 355 B