MSÜ Sonrası Yorumum [TYT Gelmeden Dikkat ! ] #msü #yks

  • katma 13 gün önce

    Gri Koç

    Süre: 08:23

    2021MSÜ Sınavı nasıldı? TYT öncesi nelere dikkat etmek gerekir? Türkçe zor muydu? TYT bu şekilde gelir mi?
    MSÜ soru çözümlerini iyice öğrenmek yetmez tayfam, deneme koçluğu taktiklerini de çok iyi şekilde öğrenmemiz ve uygulamamız gerek.
    Gri Koç Kimdir?
    🎯 Profesyonel Koç ( 10 Binden Fazla Bireysel Görüşme 2011 - 2020 )
    🎙 Konuşmacı (Binden Fazla Konferans 2011 - 2020)
    💼 Gri Koç Akademi Şirketinin Kurucusu (17 Mart 2013)
    🎬 Türkiye'nin İlk ve En Büyük Motivasyon/ Planlama Kanalının Kurucusu (1 Milyondan Fazla Abone)
    📒 Türkiye'nin Dijital Destekli İlk ve En Çok Kullanılan Planlama Defterinin Üreticisi (3 Yılda 160 Binden Fazla Kullanıcı)
    📚 40+ YKS Kitabının Danışmanı (1 Milyondan Fazla Baskı Adedi )
    🎬 Türkiye'nin İlk ve En Büyük 11. Sınıf Koçluk Kanalının Kurucusu (80 Binden Fazla Abone)
    🎬 Türkiye'nin İlk ve En Büyük 10.Sınıf Koçluk Kanalının Kurucusu (45 Binden Fazla Abone)
    ⭐ Mesleki Amacı: Gençlerin kabiliyetlerini keşfetmelerine, motivasyonlarını yüksek tutmalarına destek olup onları planlı ve azimli bir şekilde geleceğe hazırlamak.
    😎 Sloganı: Griden Beyaza
    Gri Koç İnstagram: gri_koc?igshid=x1f9hn7lv6sj
    Kurumsal Web Site: grikocakademi.com.tr/
    Gri Koç Kitapları: bit.ly/3kF2gdh
    Gri Koç Mağaza İnstagram: grikoc_magaza?igshid=jmdwyhlxlyl2
    Gri Koç 11.Sınıf TRplace: trplace.info/post/LhJB9_gURUmgccUzaJRcYg.html
    Gri Koç 11.Sınıf İnstagram: grikoc11.sinif?igshid=g7t21upaqqby
    Gri Koç 10.Sınıf TRplace: trplace.info/post/WCZ2Ti0PjlvKezVgnHvgGA.html
    Gri Koç 10.Sınıf İnstagram: grikoc10.sinif?igshid=15dz4z6ewhu09
    Gri Koç Spotify: open.spotify.com/user/p3w3kf1t98fyokit42l6x13nc?si=1ka9GkgUTJKhcbzOeJq89g

Şeyda YILDIRIM
Şeyda YILDIRIM

24 nisanda hangi deneme var

22 saatler önce
Güç Pro
Güç Pro

msü de 90 yaptım inş yksde 95 civarı yapabilirim ...

Gün önce
Abdulsamet Güneş
Abdulsamet Güneş

zaten 120 soru var ,,nasıl 105 dk da çözelim, bide matematik en az 50-60 dk almakta. 105 zor hemde çok

3 gün önce
aslı yaz
aslı yaz

HOCAM ALLAH RIZASI İÇİN KONULARDA ÇOK GERİ KALMIŞ ÖĞRENCİLER İÇİN HIZLANDIRILMIŞ VERİMLİ ÇALIŞMA ÖNERİLERİ VERİN NOLUR NOLUR AĞLIYCAM

3 gün önce
Musa Özden
Musa Özden

Hocam DGS için video bekliyorum sizden inşallah

4 gün önce
rabia
rabia

Yks kaç kisi girecek

5 gün önce
Tuncay Erşık
Tuncay Erşık

Ortalama her sene 2.5m-3m arası

5 gün önce
The Butterfly
The Butterfly

24 Nisan'da hangi sınav varr

5 gün önce
Elif Agirman
Elif Agirman

Hocam şu an tam olarak nerde olmamız gerekiyor.

6 gün önce
Meryem Şahin
Meryem Şahin

86.25 ılk 20k hayal oldu sanırım

6 gün önce
Erinç Tamer
Erinç Tamer

kesin bir cevap var işe msü nün mü tyt nin mi daha zor olduğunu söyler misiniz?

6 gün önce
π
π

Türkçeyi 40 dakikada bitirdim sosyali 13 dakikada bitirmeme rağmen tam 7 yanlıs geldi sosyalden bayağı bilgi ağırlıklıydı Bu arada türkçem 3 yanlıs matematik zaten asırı basitti pek konusmaya gerek yok

6 gün önce
Umut Eröz
Umut Eröz

mat kolaydı fen kolaydı sosta tarih ve coğ birer soru zordu felsefe saçmaydı din kolaydı Türkçe paragraflar uzun ve saçmaydı tahmini 70 netim var Türkçe mantıklı olsa 75 80 çıkardım

6 gün önce
Esra Arıslı
Esra Arıslı

En zor pargraf önerisi ala bilir miyim

7 gün önce
ebru egn
ebru egn

sizi gördükçe ağlayasım var

7 gün önce
Muhammed Taha As
Muhammed Taha As

Ben bu puanla özgür Suriye ordusuna bile katilamam

7 gün önce
Zeynep Karaca
Zeynep Karaca

İNŞALLAH HEMŞİRELİK KAZANIRIM😁

7 gün önce
Selçuk Filiz
Selçuk Filiz

120 soru 105 dk biraz zor değil mi

7 gün önce
ömer baydilli
ömer baydilli

hocam ben sadece tyt ye giricem ve her denemede fen mat sosyal en son türkçe yi yapıyorum netlerim de umduğum gibi geliyor acaba sınavda da böyle yaparsam verim alabilirmiyim teşşekürler

8 gün önce
İrem Koç
İrem Koç

verdiğiniz örnekte akşamki tüekçe deenemesini çözcem hocam :)

8 gün önce
elif msp
elif msp

ben 9. sınıfım ama bişi sormak istiyorum hocam sizin genelleme bunlardan bunu yap dediğiniz biri tıp fakültesi kazanır mı yoksa daha da çok mu çalışması lazımdır?

8 gün önce
Leyla Tutal
Leyla Tutal

Bir 9.sınıf olarak erken değil mi? Günde 5/10 paragraf çöz. Çok işine yarayacak. Okul konularını fln da çok iyi çalış. 9u 9da bitirmezsen 10da hem 10u hem 9u bitirmek zorunda kalırsın. Ve gelecekte zamanın kalmayacak. Şimdi çok kitap oku ve filmler/belgeseller izle(Aamir Khan'ın filmlerini tavsiye ederim.) 9.sınıfını çok verimli geçirirsin emin ol. Zaten bi kaç ay sonra 10 olucaksınız. Gri Koç 10. Sınıf youtube kanalına geçin. Kendisinin dediği her şeyi yap. Tıp çok rahatlıkla gelir.😊

7 gün önce
Yks Tayfa
Yks Tayfa

Kaç tane dil bilgisi geldi

8 gün önce
İbrahim halil Karadağ
İbrahim halil Karadağ

Hocam moralim çokmpis bozuluyor sizi izleyince

8 gün önce
Kübra
Kübra

Hocam ben herşeyi bırakmış durumdayım ne tyt ne ayt umrumda ben msu den umutsuzum ve msu olmayacaksa olanlarda olmasın boşverin 😢😟💛❤

9 gün önce
mrs shqiptar
mrs shqiptar

hocam lütfen size ulaşmak istiyorum

9 gün önce
İkra Koç
İkra Koç

Keşke benim koçum da gri koç olsa Şimdi koçluk yaptığı öğrenciler ne kadar şanslı...

9 gün önce
Merdüm giriz
Merdüm giriz

Arkadaslar universite ogrencisi olarak gecen yıl mezun senemde gri kocun dediginin cogunu yapmaya calistim simdi cok pismanım keşke hepsini yapsaydım :) bu adamin dedikleri dogru mesela hangi saate deneme cozersen coz karsindaki saati 10:15 e alma olayi o kadar isinize yarıyor ki bence dinleyin bu mübareği pisman olmazsiniz

9 gün önce
Burak Yılmaz
Burak Yılmaz

Merhabalar ALEYNA'S STUDİES adlı kanalı izlemeni öneririm. Yeni açılmış ve içerikleri gerçekten çok güzel

9 gün önce
Mustafa Talha GEZER
Mustafa Talha GEZER

Geçen sene yerleştim ama merak ettim neler oluyor . Arada bir bakıyorum biz gençliğimizi bu aptal sınavlar yüzünden yaşayamamışız. Sadece bir üniversite kazanmak için . Hiçbir değeri olmayan bir sınavlar .

9 gün önce
Ahmet EREN
Ahmet EREN

Vay be ilk defa bir eğitim kanali trendlerde

9 gün önce
Burak Yılmaz
Burak Yılmaz

Merhabalar ALEYNA'S STUDİES adlı kanalı izlemeni öneririm. Yeni açılmış ve içerikleri gerçekten çok güzel

9 gün önce
Gökçe Kaya
Gökçe Kaya

hocam keşke yüz yüze konuşabilsek benim çok ihtiyacım var bu konuşmaya

9 gün önce
Burak Yılmaz
Burak Yılmaz

Merhabalar ALEYNA'S STUDİES adlı kanalı izlemeni öneririm. Yeni açılmış ve içerikleri gerçekten çok güzel

9 gün önce
Zelal Çelik
Zelal Çelik

Gökhan abi lütfen ea icin ayt planlamasi gelsin lutfen

10 gün önce
Burak Yılmaz
Burak Yılmaz

Merhabalar ALEYNA'S STUDİES adlı kanalı izlemeni öneririm. Yeni açılmış ve içerikleri gerçekten çok güzel

9 gün önce
Zelal Çelik
Zelal Çelik

+1leyin hoca gorsun arkadaslar

10 gün önce
Serhat Çaglar
Serhat Çaglar

2021 MSÜ astsubaylik taban puanları kaç olur yani kaç net gerekiyor

10 gün önce
Burak Yılmaz
Burak Yılmaz

Merhabalar ALEYNA'S STUDİES adlı kanalı izlemeni öneririm. Yeni açılmış ve içerikleri gerçekten çok güzel

9 gün önce
DELIxSAVASCI WOLFTEAM
DELIxSAVASCI WOLFTEAM

küçüklüğümden beri ders çalışma alışkanlıgım pişmanmıyım diye sorsan,hayır bidaha olsa bidaha çalışmam :) ( ANTALYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİNİNDE OKUYORUM ANTERNÖRLÜK)

10 gün önce
Mehmet Bayram
Mehmet Bayram

Hava Harp okulu istiyordum ve halen kararlıyım olacak sınav mükemmel geçti :)

10 gün önce
N Az
N Az

https://youtu.be/kOjJfWjeGlE ....

10 gün önce
Emir
Emir

En acı da şu Türkçe'ye hem o kadar zaman harca hemde 25 net anca gelsin belki daha az

10 gün önce
AsLanK0shroW
AsLanK0shroW

HOCAM BEN SAATE BAKIP BAKIP ATLADIM SON 10 DAKİKADA DA BOŞLARI YAPTIM FEN FALAN ZATEN YOK BENDR

10 gün önce
Ahmet Güler
Ahmet Güler

Arkadaşlar bu yorumu gören altına MSÜ netini yazabilir mi

10 gün önce
Yunus Şen
Yunus Şen

Ben 380 civarı alacağım ama gitmeyeceğim askeri uniye

10 gün önce
Merve Erol
Merve Erol

Hocam yemin ederim türkçe için kendimi yırtıyorum ama yok yok yetişmiyor ben En fazla mattan 20 soru görüyorum çözebildiğimi artık siz tahmin edin kaldı 2 ay yok 0000 konu mu konu bitti bitti sağlammı sağlam da bitti ama süre yetişmiyor çok bilgi var ama gösteremiyorum ve hep ailemden gerizekalı muamelesi görüyorum artık. Seneye sizi dinlerim sanırım öbür taraftan

10 gün önce
sinem turyal
sinem turyal

Hocam dershaneye gidenler az demene yapıyorlar. Bunun için bi video çeker misiniz. Mesela ben 1 ay once dershanaye basladom haftada 3 kere yapıyordum simdi 1 e dusti.

10 gün önce
Nazo Can
Nazo Can

Ben Türkçeyi 55 dakikada bitirmeme rağmen normalde 60-70 net arası yaparken msü de 81 net yaptım, galiba bu dediğinizin dışındayım

10 gün önce
Sadece Ders
Sadece Ders

T3endlerden geldiiiğmm😂😂😂

10 gün önce
zeynep nebioğlu
zeynep nebioğlu

hocam sizi gördükçe artık ağlayasım geliyor, strese giriyorum.

10 gün önce
bike kolik
bike kolik

HOCAM TURKCE 1 30 SAAT SÜRÜYOR

10 gün önce
Rapper
Rapper

geçen sene yks hazırlanır vaziyette kıvranırken ne izliyordum sizi.. şimdi kafam rahat üniversitenin tadını çıkarıyorum, füüp 🍵 oh 😂 elhamdülillah.

10 gün önce
Tuğba Nur Dursun
Tuğba Nur Dursun

Kendime şaşıyorum. 95 soru işaretleyebildim. Sadece 6(?) yanlışım var. 4'ünden eminim, diğer iki paragraf sorusunda hangi şıkkı işaretlediğimi hatırlayamıyorum ama doğru oldukları ihtimaline daha yakınım. Max 6 yanlış yani. Yani şimdilik gayet iyi bence, arttıracağım tabi inşallah.

10 gün önce
Ben Ben
Ben Ben

4:17 çok haklısınız hocam ben denememi hep evde çözdüm evde 100 e kadar soru çözüyor dün msu de 70 80 arası cozebildim

10 gün önce
Ayşe Nur
Ayşe Nur

24 nisanda ne var ?

10 gün önce
Ayşe Nur
Ayşe Nur

@Sadece Ders teşekkürler

10 gün önce
Sadece Ders
Sadece Ders

@Celal BELENdetayları bu videodan öğrenebilirsin😇 https://youtu.be/lOilAuDNMK0

10 gün önce
Sadece Ders
Sadece Ders

@Ayşe Nur detayları bu videodan öğrenebilirsin😇 https://youtu.be/lOilAuDNMK0

10 gün önce
Ayşe Nur
Ayşe Nur

@Sadece Ders nası kayıt oluyoruz,nerden

10 gün önce
Celal BELEN
Celal BELEN

hangisi

10 gün önce
sare yukseell
sare yukseell

60-70k için kaç net lazım

10 gün önce
Buse Şeker
Buse Şeker

11. Sınıfım (sayısal) bu sınavın Türkçesini çözdüm. 25 Net yaptım. Sizce iyi mi?

10 gün önce
Sara Esma
Sara Esma

Yks böyle olmasın

10 gün önce
Deniz Ayar
Deniz Ayar

Hocam aboneniz çok ama izlenme nasil dusuk oluyor hala anlayamiyorum.😊

10 gün önce
Gölgenin Beyni
Gölgenin Beyni

TR*NDE GİRMİŞİZ HAYIRLI OLSUN.

11 gün önce
Fatmanur Cansu
Fatmanur Cansu

bireysel koçluk nasıl alabiliriz yardımcı olurmusunuz

11 gün önce
AHMET KANÇ
AHMET KANÇ

Askerlik yerlere düşmüş , yazıklar olsun niteliksiz subay yetiştiren sisteme .

11 gün önce
Recep Furkan Karaçalı
Recep Furkan Karaçalı

Türkçe çok basitti. 35 dakikada 39 tane işaretledim 1 boş bıraktım 35 netim var. Normal denemelerin hiçbirinde bu neti ve bu süreyi yapmadım ben

11 gün önce
Aziz Hançer
Aziz Hançer

Hocam sürekli aynı şeyleri söylüyorsunuz sıkılmadınız mı

11 gün önce
İklima Çiçek
İklima Çiçek

Hocam keşfetme düştünüz 👏🏻👏🏻

11 gün önce
vs gs
vs gs

Sınavda türkçe ile felsefenin yerini değiştirmişlerdi

11 gün önce
Öznur Altürk
Öznur Altürk

Hocam ben süreyi şöyle kullanıyorum matematik ve Feni yapacağıma inandigim için Türkçe'ye ve sosyale aşırı süre veriyorum ayrıca eşit ağırlık öğrencisiyim İnsAllah yorumum beğenilir de hocam gorur

11 gün önce
Sim Sim
Sim Sim

Hocam zor deneme önerir misiniz?❤️

11 gün önce
SchwertMeister
SchwertMeister

Matematiği 1 veya 2. sıraya koyun. En azından birkaç deneme deneyin. Bir şey kaybetmezsiniz.

11 gün önce
Öznur Memiş
Öznur Memiş

Yks konularım bittiğine göre sırada Mabel matizin şarkılarına geçebilirim :)

11 gün önce
Bünyamin Baz
Bünyamin Baz

Merhaba arkadaşlar bilgisi olan varsa birşey soracam harp okulundan mezun muvazzaf bir subay mühendis aselsan roketsan veya tusaş gibi şirketlerde çalışma şansı varmı yani bu tür kurumlarda rütbeli mühendisler çalışabiliyormu

11 gün önce
yağmur tosun
yağmur tosun

HOCAM SİZ MSÜ YORUMU VİDEOSU ATTIKTAN SONRA DİGER KANALLAR DA HEMEN MSÜ YORUMU VİDEOSU ATMAYA BAŞLADILAR AMA SİZ YAPMAMIZ GEREKEN HER ŞEYİ SÖYLEDİNİZ GEÇ KALDILAR 🤣🤣🤣 İYİ Kİ VARSINIZ HOCAM❤❤❤❤

11 gün önce
els sp
els sp

üniversitedeyim anasayfama düştü izliyim dedim

11 gün önce
tutunamayanlar
tutunamayanlar

Hocam çalışma saatini dershanedekiler içinde değerlendirin litfen

11 gün önce
tutunamayanlar
tutunamayanlar

Hocam ramazan için çalışma saati lütfen

11 gün önce
Hayriye ARSLAN
Hayriye ARSLAN

Dilciler için program hazırlar mısınız? Hem tyt hem ingilizceyi aynı anda nasıl götüreceğimi bilmiyorum

11 gün önce
Enes Akay
Enes Akay

Benim matematiğim kötü MSÜ k.h.o girmek istiyorum olabilir miyim?

11 gün önce
güneşteki gölge
güneşteki gölge

Çok çalıştınız, biraz mola veriniz ve şaheser bir eser olan Bebe Rexha "Sacrifice" dinleyiniz.

11 gün önce
güneşteki gölge
güneşteki gölge

Bebe Rexha "Sacrifice" dinleyiniz.

11 gün önce
Barış Sürmelioğlu
Barış Sürmelioğlu

Merhaba herkese. Kanalıma göz atarsanız sevinirim :)

11 gün önce
Emir AKI
Emir AKI

Hocam sizin yorumlarınızı kafamda birbiriyle sentezleyip sınava girdim ve sınavda süre yönetiminde hiç sorun yaşamadım öncelikle Ümitcana teşekkür ediyorum burdan geçen sene onun yaşadığı sorunu yaşadım türkçede odaklanamadım benim çözme sıram türkçe fen sosyal matematik diye gidiyordu türkçede sorun yaşayınca hemen sosyalle feni çözüp tekrar çözdüm eminimki türkçede odaklanmayı bekleseydim süre sorunu yaşayacaktım süre sorunu yaşamadım hiçbir şekilde yani tüm sorulara göz gezdirebildim ve 80+ nete ulaştım teşekkür ediyorum size ❤️

11 gün önce
SARUMAN
SARUMAN

Hocam bu seneki tyt puanım geçen seneki tyt puanımdan düşük olursa ösym yerleştirme puanımı hesaplarken geçen senenin tyt puanını hesaplar değil mi?

11 gün önce
Üçüzler
Üçüzler

trend videolarda 25. sırada olan ROSİE GONE u dinleyip emojisiz yorum yapar mısınız Rosie bunun için çok çabaladı

11 gün önce
Kübra Orhan
Kübra Orhan

Ya hocam ayt sos bir ve iki denemeleri çözüyorum sos ikide netlerim yirmi iki civarında nasıl sizce

11 gün önce
Busenur
Busenur

Msü 2021 tıpkı basım ne zaman çıkar hocam? Bir bilginiz var mı

11 gün önce
Olirç
Olirç

Merhaba hocam bilmiyorum okurmusunuz bu yorumu ama yinde yazicam 🙂 Ben iki yıldır yksye hazırlanıyorum istediğim bölüm ise piskoloji ve geçen yıl sıralama yüzünden kazanamadım. Yani anlayacağınız tekrar hazırlanıyorum ve MSÜ girdim yaklaşık 20 mat yaptım ve ailem her defasında üstüme geliyo iki yıldır çalışıp niye yapamıyosun gibi cümleler ve tabi ki bakışlar. Simdi niye yazdın diyecek olanlar var biliyorum ama ben sizi dinleyerek motive oluyorum. İnşallah ilerde karşılaşma fırsatı olur. Ailemden daha çok yanımda olduğunuz için teşekkür ederim 🙂

11 gün önce
toplama bilgisayar
toplama bilgisayar

2 güne bir saat 9da deneme çözeceğim bundan sonra

11 gün önce
toplama bilgisayar
toplama bilgisayar

Ben 47 dakikada sosyal türkçe bitirdim

11 gün önce
Didem Erel
Didem Erel

Merhaba, 12. sınıf TM öğrencisi kızım var, İzmir de yaşıyoruz. Sizden son dönem için koçluk desteği alabilir miyiz?

11 gün önce
Mustafa Karaoğlu
Mustafa Karaoğlu

türkçe bölümünü yapıyordum kafamı bi kaldırdım 11:30 olmuş saat ondan sonra ümidi kestim

11 gün önce
Arda Şahin
Arda Şahin

Ben hiçbir öğrenci koçunu samimi bulmuyorum.

11 gün önce
ALAHSIZ MUSTAFA
ALAHSIZ MUSTAFA

Dick dur eğilme

11 gün önce
hatice
hatice

Hocam dgs içinde bir video çekerseniz bizi de mutlu edersiniz 🙏🌸

11 gün önce
Furkan Öztürk MD
Furkan Öztürk MD

Arkadaşlar ben de arkadaşlarımın ve benim MSÜ TYT netlerini karşılaştırdım video kanalımda izlemenizi tavsiye ederim

11 gün önce
annen annen
annen annen

Sınavda ne yaptım ne yapmadım hiçbir fikrim yok gelecek mi gelmeyecek mi bilmiyorum ama güzel bir deneyim oldu benim için, canım sağolsun anam ne yapalım.

11 gün önce
İrem Balıkcı
İrem Balıkcı

84 net yaptım yks’de umarım en az 90 nete çıkarabilirim

11 gün önce
06denizhan
06denizhan

1 dakika gecikmemle binaya alınmadım o yüzden boşa gitti..

11 gün önce
Ricardo
Ricardo

Hocam 11 den beri sizi dinlledim şuan deutf deyim neyse de sizin dedikleriniz pek bı faydalı olması ya

11 gün önce
Ulkunur Atak
Ulkunur Atak

Hocamm ramazanda nasıl calışıcaz lütfen bir video gelebilir mi?

11 gün önce
Halil İbrahim Aytemiz
Halil İbrahim Aytemiz

👍👍👍

11 gün önce
Oguz G
Oguz G

Neyse ben er olmaya gidyom boş

11 gün önce
Mehmet Yavuz Özcan
Mehmet Yavuz Özcan

Önce matematik ve feni yapıp ama MSÜ sınavına girmeyen ben :)

11 gün önce
Nurullah zengin
Nurullah zengin

bence gayet orta düzey bi sınavdı ben 90 100 arası bir net bekliyorum

11 gün önce
MG Röportaj
MG Röportaj

Benimde kanaldaki MSÜ NASIL GEÇTİ videomu izleyebilirsiniz 😊

11 gün önce
Omersenpai
Omersenpai

Geçen sene ben de buralarda bu videoları izliyordum şimdi hayal ettiğim üniversite olmasa da bölümdeyim şükür çalışmaya devam edin 🙏

11 gün önce
Yasin Genc
Yasin Genc

Arkadaşlar gelmeyin yolun ucu hiç iyi bi yere çıkmıyo sonra bu yorum aklınıza gelir

11 gün önce
Sude Akın
Sude Akın

38 türkçe yaptım çok hızlı geçti zaman ve sürem 10 dakika arttı

11 gün önce

Sonraki

YUMUŞACIK HAKİKİ RAMAZAN PİDESİ ✅ PASTANE USULÜ

4:40

YUMUŞACIK HAKİKİ RAMAZAN PİDESİ ✅ PASTANE USULÜ

Nefis Yemek Tarifleri

görünümler 281 B

Ekin Uzunlar & Irmak Arıcı - Ayletme Beni

5:11

Ekin Uzunlar & Irmak Arıcı - Ayletme Beni

Ekin Uzunlar

görünümler 1,4 Mn

Allame - Baba (Official Video)

3:02

Allame - Baba (Official Video)

Allame Official

görünümler 158 B

2020 MSÜ BAŞARILI OLUNAN MÜLAKAT TECRÜBESİ

08:14

Prof. Dr. Özgür Demirtaş--Gelecek Kaygısı Olanlar El Kaldırsın...

21:02

Erkek Yurdu 8 (79.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

16:33

Erkek Yurdu 8 (79.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2

Çok Güzel Hareketler

görünümler 851 B

YUMUŞACIK HAKİKİ RAMAZAN PİDESİ ✅ PASTANE USULÜ

4:40

YUMUŞACIK HAKİKİ RAMAZAN PİDESİ ✅ PASTANE USULÜ

Nefis Yemek Tarifleri

görünümler 281 B

Ekin Uzunlar & Irmak Arıcı - Ayletme Beni

5:11

Ekin Uzunlar & Irmak Arıcı - Ayletme Beni

Ekin Uzunlar

görünümler 1,4 Mn

Allame - Baba (Official Video)

3:02

Allame - Baba (Official Video)

Allame Official

görünümler 158 B

XIR - METEOR (Official Video)

2:12

XIR - METEOR (Official Video)

ISTANBUL TRIP

görünümler 102 B

Bab Al Hara S11 مسلسل باب الحارة  ـ  الموسم 11 الحادي عشر ـ الحلقة 3 الثالثة  كاملة  ـ

43:12

Bab Al Hara S11 مسلسل باب الحارة ـ الموسم 11 الحادي عشر ـ الحلقة 3 الثالثة كاملة ـ

Kaband Art Production | قبنض للإنتاج والتوزيع الفني

görünümler 239 B

Gönül Dağı 24. Bölüm 2. Fragman

1:10

Gönül Dağı 24. Bölüm 2. Fragman

Gönül Dağı

görünümler 1,5 Mn

Asya kaçırılıyor - Sadakatsiz 26. Bölüm

6:05

Asya kaçırılıyor - Sadakatsiz 26. Bölüm

Sadakatsiz

görünümler 1,4 Mn

Kırmızı Moda - Güldür Güldür Show 261.Bölüm

22:31