Tevfik Erman Kutlu | Youtube Özel Röportaj 1. Bölüm

  • katma Aylar önce

    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

    Süre: 08:07

    Tevfik Erman Kutlu ile #atv TRplace kanalına özel gerçekleştirdiğimiz röportajımızın 1. bölümünü kaçırmayın!
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
    bit.ly/2HVjRzZ
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
    bit.ly/36J1Or8
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
    bit.ly/33CdZUC
    Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
    bit.ly/36DYLQX
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRplace Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
    0:00 Tevfik Erman Kutlu TRplace Özel Röportajı 1. Bölüm
    0:21 EDHO dizisinden teklif geldiğinde ne hissettin?
    0:35 Senaryoyu okurken karakterin için ne hissettin?
    1:30 Karakterinin en sevdiğin repliği ne oldu?
    1:49 Setin en düzenlisi kim?
    2:28 Setin en tez canlısı kim?
    2:55 Gülmekten çekemediğin bir sahne var mı?
    3:51 Setten hatıra diye aldığın bir şey var mı?
    4:18 Aman Reis Duymasın filmi, EDHO ile bağlantılı mı sence?
    4:18 İlk oyunculuk deneyimlerin nelerdi?
    6:00 Oyuncu olmaya nasıl karar verdin?
    atv Resmi TRplace Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
    Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
    trplace.info/post/eLBNGSG9w5qEbzQqZjqjuw.htmljoin

NE ALAKA YAW?
NE ALAKA YAW?

Ya madem soyle video atiyorsunuz bacak bacak ustune atmak nedir. Izleyiciye sayginiz olsun biraz

26 gün önce
Hasan Kandemir
Hasan Kandemir

Rizelim 53

27 gün önce
Emrullah Eyüp
Emrullah Eyüp

Keşke izleyenlere saygılı olsaydı o bacak ne öyle gençler sizleri örnek alıyor sevdiğim bir karakterden beklemezdim çok üzüldüm ☹️

28 gün önce
BY_GORİL
BY_GORİL

5:45 "PEZEVENK" kelimesini anlatışı :D

29 gün önce
efsane 57
efsane 57

Sivaslı reis nerede ?

Aylar önce
Hüseyin Eren Şatırgil
Hüseyin Eren Şatırgil

Cenk hoca :):)

Aylar önce
RC ЛЕНКЕРАНСКИЙ
RC ЛЕНКЕРАНСКИЙ

Halal olsun sana TEKİN

Aylar önce
Suat Biçer
Suat Biçer

İZLERKEN ÜSTÜME SİNİR GELDI HIÇ KONUŞAMIYOSUN ROLDEKİ GİBİ

Aylar önce
pilavcı bagcilar
pilavcı bagcilar

Selamlar tekin kardeşim... Pilav yemeye bekliyorum

Aylar önce
Yunus emin ersoy
Yunus emin ersoy

Tebrik ederim bütün sorulara itinayla cevap vermemiş 🙂

Aylar önce
Kaan Kutlu
Kaan Kutlu

ÇIKAR HADİ AĞZINDAN HADİ ŞU CÜMLEYİ . İNSANIN MUHABBETİ SARMAZMI HİÇ AKIŞI YOK

Aylar önce
13
13

*Adamsın*

Aylar önce
Mustafa Eroğlu
Mustafa Eroğlu

Dizinin karakter oyuncularıyla söyleşi, güzel bir konsept olmuş. Esprili, açıklayıcı altyazılar da eklenebilir ? Umarım diğer oyuncularla da devamı gelir. Teşekkürler.

Aylar önce
Biri Biri
Biri Biri

Bu röportajı Oktay Kaynarca ile de yapın lütfen.

Aylar önce
Sarvar 97
Sarvar 97

Tekin abi Merhaba ✊

Aylar önce
Kadriye Türk
Kadriye Türk

🖤🌹👍🏿

Aylar önce
Ruslan Ferecov
Ruslan Ferecov

Ceren Benderlioğlu gelsin ♥️

Aylar önce
Humeysa Humeysa
Humeysa Humeysa

Emir ve Ceren benderlioğlu çifti gelsin

Aylar önce
Ayten Koska
Ayten Koska

Bende çok hayranım size bu dizi senın ınanılmaz olmazsa olmazın olmuş evet Behzat da tacettinde izledim bu ikinci dizin ama sana tekin rolü çok yakışmış başarının devamını diliyorum 🥰🎥❤️

Aylar önce
Emre Özer
Emre Özer

♡♡

Aylar önce
Letafet Agdamli
Letafet Agdamli

Təkin gözəl istirakc

Aylar önce
LionKing
LionKing

cahitin gazabina ugramisti tayfun karekterinde

Aylar önce
ADIMI SEN KOY adımı sen koy
ADIMI SEN KOY adımı sen koy

Bari.adam gibi otur bre saygi be

Aylar önce
Erkan Rize li
Erkan Rize li

Rizeli ye hic benzemiyor sun

Aylar önce
Erkan Rize li
Erkan Rize li

Tekin boran Baba ni çabuk unuttun

Aylar önce
Ali Yagsi
Ali Yagsi

Son bölüm nerede kaldı be 🤨

Aylar önce
Mustafa Gulduru
Mustafa Gulduru

Devammm cansiniz

Aylar önce
İbrahim Şahin
İbrahim Şahin

Tevfik askerde seni hiç sevmezdim ama bu diziyle birazda olsa sevmeye başladım.. hayatinda başarılar

Aylar önce
Serdar Mert Mıdış
Serdar Mert Mıdış

Neden ki? Neden sevmezdiniz?

10 gün önce
Mesut Boyraz
Mesut Boyraz

Bir sonraki konuk hırsızların padişahı HAMDİ BABA olsun

Aylar önce
Ramila Javadova
Ramila Javadova

sən

2 gün önce
13
13

*keşke*

Aylar önce
El İşleri Ve Resim Çizimleri
El İşleri Ve Resim Çizimleri

Önce oturma uslubunu düzelt Saygısız Herif İzleyiclerine saygın olsun çok terbiyesiz biriymişsin

Aylar önce
Serdar Mert Mıdış
Serdar Mert Mıdış

Neden taktınız oturma adabına? Gayet iyi adam. Ben kendisine yazmıştım instagramda

10 gün önce
Vuslat Vakti
Vuslat Vakti

Hiç izlenmemis zaten 😀

Aylar önce
Dragoman
Dragoman

adamın kariyeri benim gibi sürekli gir çık gir çık sıfır istikrar ama benim film çeken arkadaşım yok tabi millette ne arkadaşlar var :D

Aylar önce
Sila Bozdogan
Sila Bozdogan

Ceren benderlioglu gelsin❤

Aylar önce
Yunus Emre Türkman
Yunus Emre Türkman

Adam da tezgahtar benzinci vale ticaret dj aktör ne ararsan var kafa müthiş :))

Aylar önce
Serkan Keskin
Serkan Keskin

Tefo abi efsanesin

Aylar önce
Yalniz Kurt
Yalniz Kurt

Tekin iyidir severim...ekipin has ve komik adamlardan

Aylar önce
Akif Teke
Akif Teke

Hani begensek yaa kardesimizi🙏🙏😘😘

Aylar önce
Hebib Hebibsoy
Hebib Hebibsoy

Yeni bölüm gelene kadar buralardayız

Aylar önce
ATEŞ
ATEŞ

Tekin den daha psikopat 😎

Aylar önce
abdullah baytar
abdullah baytar

Ilyas sonunda isahak i vurdu oldurdu. Alparsan ayakalanacak ilyas konustuysa bu is tamam ilyas reis dogan ve hizirida cikarir.

Aylar önce
Mavi Gul
Mavi Gul

Her daim takip edeceğim Selamlar sevgiler

Aylar önce
Kenan Qafarli
Kenan Qafarli

EDHO KENDINE GELMEYE BAŞLIYOR GUZEL BÖLÜMLER BEKLIYORUZ. BU DİZİ 10 YILINI KUTLASIN DİYENLER BURDAMI .?)

Aylar önce
Sharofat Xudaybergenova
Sharofat Xudaybergenova

Tekin vollohi çòk iy 👍👍🥰🥰

Aylar önce
Kadir Çelik
Kadir Çelik

Dizi uzadı bu gece inşallah son sahne değildir. Güzel bir çatışma izleriz

Aylar önce
Mavi Gul
Mavi Gul

Çok mutlu oldum

Aylar önce
Xezer Aslanov
Xezer Aslanov

Bölümü bekliyenler

Aylar önce
Kaan ReiS
Kaan ReiS

Oha lan doğruymuş İlyas ishagin yanına gidecek

Aylar önce
ZO-RO
ZO-RO

Uzadi dizi vallaha billaha

Aylar önce
Bilal Ocal
Bilal Ocal

İçerde dizisinde de Alyanağın adamı olarak oynamıştı

Aylar önce
Yalniz Kurt
Yalniz Kurt

Barbaros “Barbi“

Aylar önce
Cansu
Cansu

2. Bölüm de alpaslan yada hızır gelsin diyenler beğenin görsünler 🙃

Aylar önce
Yılmaz Gümüş
Yılmaz Gümüş

Büyük hesaplaşma yazıyor ne demek oooo

Aylar önce
Samet Emek
Samet Emek

Gece uzun olucak inş son sahne değildir

Aylar önce
Emre Kantar
Emre Kantar

Kurtlar vadisi pusuda Tayfun rolünü oynamıştı

Aylar önce
Serdar Mert Mıdış
Serdar Mert Mıdış

Içerde Barbaros en klas rolü

10 gün önce
Ramila Javadova
Ramila Javadova

Řyyy

Aylar önce
punisher punisher
punisher punisher

cahit ona delikanlılık dersi vermisti dövmüştü 😂😂😂

Aylar önce
melik tekiş çakması melik turanşah
melik tekiş çakması melik turanşah

Çöp cahitten dayak yedi

Aylar önce
Rulingmen _
Rulingmen _

Pusatı bıcakladı diye Cahitten dayak yemişti

Aylar önce
ODDIY BOLA TV
ODDIY BOLA TV

5

Aylar önce
klip dünyası
klip dünyası

ayy

Aylar önce
Kaan ReiS
Kaan ReiS

Az sonra büyük hesaplaşma diye bişey yazıyor bunun ne olduğunu bilen yazabilir mi

Aylar önce
abdullah baytar
abdullah baytar

@Samet Emek Ilyas sonunda isahak i vurdu oldurdu. Alparsan ayakalanacak ilyas konustuysa bu is tamam ilyas reis dogan ve hizirida cikarir.

Aylar önce
abdullah baytar
abdullah baytar

@ZO-RO Ilyas sonunda isahak i vurdu oldurdu. Alparsan ayakalanacak ilyas konustuysa bu is tamam ilyas reis dogan ve hizirida cikarir.

Aylar önce
ZO-RO
ZO-RO

@Kaan ReiS evet uzuyor zaten

Aylar önce
Kaan ReiS
Kaan ReiS

@Ayşegül arte evet

Aylar önce
Kaan ReiS
Kaan ReiS

@Samet Emek dizi uzayacak bence bu gece

Aylar önce
KAFUR Oz
KAFUR Oz

Lan bölümü gönderin seriii

Aylar önce
Gangsta
Gangsta

@ışığı aç 10dkya gelir diye tahmin ediyorum

Aylar önce
ışığı aç
ışığı aç

@Samet Emek nezaman gelir

Aylar önce
Samet Emek
Samet Emek

Daha bölüm devam ediyor

Aylar önce
Kaan ReiS
Kaan ReiS

eşkiyaya çok teşekkür ederim eski halinize geri döndünüz sonunda aksiyon olmaya başladı yalnız alpaslan ve Hızır aliyi ön plana çıkarırsanız sevinirim kaç yıldır bu dizideler

Aylar önce
Vusal Masalli Official
Vusal Masalli Official

Her bolum aksiyon var

Aylar önce
Gonca Büyükbaş
Gonca Büyükbaş

@Kaan ReiS vallahi doğru söze bir şey diyemem

Aylar önce
Kaan ReiS
Kaan ReiS

@Gonca Büyükbaş aynen ama koca 6 yıl

Aylar önce
Gonca Büyükbaş
Gonca Büyükbaş

Hızır ali yeni geldi sayılır yani 50.bölüm de alpaslan 1..bölümden beri oynuyor

Aylar önce
Kaan ReiS
Kaan ReiS

@Samet Emek inş

Aylar önce

Sonraki

Bir Zamanlar Çukurova 91. Bölüm

2:42:57

Bir Zamanlar Çukurova 91. Bölüm

Bir Zamanlar Çukurova

görünümler 2,1 Mn

Tersanede büyük çatışma! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 185. Bölüm

07:52

Tersanede büyük çatışma! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 185. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 360 B

Bir Zamanlar Kıbrıs 2. Bölüm

2:1:19

Bir Zamanlar Kıbrıs 2. Bölüm

Bir Zamanlar Kıbrıs

görünümler 1,6 Mn

Arka Sokaklar 586. Bölüm Fragmanı - 2

0:53

Arka Sokaklar 586. Bölüm Fragmanı - 2

Arka Sokaklar

görünümler 851 B

Tozkopran İskender 18. Bölüm

57:35

Tozkopran İskender 18. Bölüm

Tozkoparan İskender

görünümler 625 B

Melek Mosso - Gel Desem de Gelme Ft. Aras

4:20

Melek Mosso - Gel Desem de Gelme Ft. Aras

melek mosso

görünümler 649 B

Tevfik Erman Kutlu | Youtube Özel Röportaj 2. Bölüm

08:03

Tevfik Erman Kutlu | Youtube Özel Röportaj 2. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 20 B

Turgut Tunçalp 1. Bölüm | Hayattan Ne Öğrendim?

05:06

Turgut Tunçalp 1. Bölüm | Hayattan Ne Öğrendim?

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 139 B

Tipi'yi Tipi yapan 10 sahne

59:29

Tipi'yi Tipi yapan 10 sahne

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 1,5 Mn

Yunus Emre Yıldırımer 1. Bölüm | Hayattan Ne Öğrendim?

05:07

Yunus Emre Yıldırımer 1. Bölüm | Hayattan Ne Öğrendim?

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 282 B

Tevfik Erman Kutlu | Youtube Özel Röportaj 3. Bölüm

05:32

Tevfik Erman Kutlu | Youtube Özel Röportaj 3. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 10 B

Bir Zamanlar Kıbrıs 2. Bölüm

2:1:19

Bir Zamanlar Kıbrıs 2. Bölüm

Bir Zamanlar Kıbrıs

görünümler 1,6 Mn

Arka Sokaklar 586. Bölüm Fragmanı - 2

0:53

Arka Sokaklar 586. Bölüm Fragmanı - 2

Arka Sokaklar

görünümler 851 B

Tozkopran İskender 18. Bölüm

57:35

Tozkopran İskender 18. Bölüm

Tozkoparan İskender

görünümler 625 B

Melek Mosso - Gel Desem de Gelme Ft. Aras

4:20

Melek Mosso - Gel Desem de Gelme Ft. Aras

melek mosso

görünümler 649 B

Masum 386. Bölüm Fragmanı - 12 Nisan Pazartesi

1:04

Masum 386. Bölüm Fragmanı - 12 Nisan Pazartesi

Kanal 7 Dizileri

görünümler 273 B

Akrep 18. Bölüm Fragman

0:56

Akrep 18. Bölüm Fragman

Akrep

görünümler 476 B

Korayİzitaş Yeni TikTok Videosu

0:28

Korayİzitaş Yeni TikTok Videosu

TikTok Videoları

görünümler 204 B

Sefirin Kızı 48. Bölüm Fragman

0:51

Sefirin Kızı 48. Bölüm Fragman

Sefirin Kızı

görünümler 901 B

GODZILLA VS. KONG - ELEŞTİREL PARODİ

8:15

GODZILLA VS. KONG - ELEŞTİREL PARODİ

Filmler ve Filimler

görünümler 545 B

Yemin 328. Bölüm Tanıtım | Pes Etmek Yok!

0:51

Yemin 328. Bölüm Tanıtım | Pes Etmek Yok!

Yemin Dizisi

görünümler 95 B